zwanger zijn kunnen voelen voor test??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ElviraR, 28 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hallo allemaal,

    dit is de eerste maand dat we zwanger proberen te worden. vind het erg spannend! Denk af en toe een mierend gevoel in mijn onderbuik te voelen, maar van de andere kant denk ik dat ik het te graag wil voelen. Merk verder helemaal niks. Wat zijn jullie ervaringen??
     
  2. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    ik kan je zeggen dat je het voelt maar het kan ook zijn dat je wilt dat het zo is dat jehet voelt. ik ben nu 5 weken zwanger en ik voelde dat ik zwanger was dus ik heb een test gedaan en bij mij was die goed maar ja dat wil natuurlijk niks zeggen over jou situatie. ik wens je veel succes en ik hoop dat je gelijk hebt.
    groetjes wendy
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Haihai,

    Mijn ervaring is dat je lichaam je echt enorm voor de gek kan houden. Ik ben heel realistisch ingesteld maar ook ik heb regelmatig het gevoel dat ik echt denk dat ik zwanger ben, terwijl dat niet zo blijkt te zijn. Als je het heel graag wilt, ga je ook veel meer letten op dingen die in je lichaam gebeuren.
    Uiteraard is ook niet iedere bevruchting gelijk succesvol. Soms kan het zijn dat je echt wat voelt, maar dat het vruchtje al direct niet levensvatbaar is. Dan word je dus gewoon ongesteld, en weet je nog niet waar al die 'aanwijzingen' op sloegen.
    Hoe zeer dus ook signalen lijken te wijzen op zwangerschap, het hoeft niet te kloppen, en dan is de teleurstelling ook extra groot. Een zwangerschapstest geeft in principe pas de definitieve uitslag.

    Ik duim voor je dat het snel raak is!

    Liefs,
    Anouk.
     
  4. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Elvira,

    Ik heb bij mijn 1e zwangerschap geen enkel verschijnsel gehad.
    Geen krampen/pijnlijke borsten/misselijkheid, helemaal niks.

    Nu voel ik van alles en ook dit is totaal nieuw voor mij dus ik kan er geen touw aan vast knopen en ben erg onzeker :(
    Dus het enige wat zekerheid geeft is een test.

    Succes

    Silly
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt allemaal,

    Voel op het moment weer helemaal niks, maar ik begrijp dat dat dus niet alles zegt. We zullen wel zien. Ben wat dat betreft ook realistisch ingesteld. Vind dat het alleen pokken lang wachten is na je vruchtbare tijd...en dan zit ik pas in de eerste ronde....zucht! Nou ja, het is wel gezelli om met iedereen erover te kunnen buurten. En wat dat betreft zitten er gelukkig een deel in hetzelfde schuitje! :)
     

Deel Deze Pagina