Wij willen zwanger worden van ons 3e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mooiezomer, 18 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Hee meiden,

    De wens voor een 3e kindje was er bij mij al langer, maar mijn partner had nog wat twijfels. Zo snel al of nog even wachten. Gisteravond het er rustig over gehad en besloten toch nu al voor een 3e kindje te gaan. Je weet nooit hoe lang het duurt voordat het lukt en eigenlijk willen we niet teveel leefijdverschil tussen de kinderen hebben. (grappig dat ik nu schrijf over de 'kinderen'. Normaal heb ik het over de meiden, maar wie weet mogen we nu een jongetje verwelkomen)

    We gebruiken geen anticonceptie en mijn ovulatie komt er ook weer aan. Goed moment om het te gaan proberen. Wie schrijft er gezellig met me mee?

    Liefs
    Mooiezomer
     
  2. NormaJeane

    28 jan 2016
    85
    4
    8
    Mijn man wilde graag altijd vier kindjes, maar ik heb zoiets het is goed zo. Al was er laatst wel een twijfel omdat er veel baby's geboren worden om ons heen gaat het toch weer kriebelen bij me hihi. We hebben besloten om het te laten rusten tot ze beide op school zitten want het is echt druk nu. Een beetje vergelijkbaar als bij jullie alleen een jaar eerder qua verschil. Ik wil graag meeschrijven al gaan wij op dit moment niet of nooit verder maar ik ben erg benieuwd naar hoe het zal gaan als wij het ooit ook gaan overwegen..... Lieve groet!!
     
  3. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Hoi @NormaJeane ,

    Leuk dat je reageert!
    Het is ook geen makkelijke beslissing. Wel of geen 3e kindje. Hier hebben we genoeg slaapkamers, maar dan zal er wel een beetje geschoven moeten worden. En in mijn auto is maar plek voor 3 personen. Dus ik kan wel met de kinderen weg, maar mijn partner kan niet mee. Dus zijn auto moet blijven voor de gezinsuitjes. En financieel verandert er ook wel wat; wat als ze straks alle 3 willen gaan studeren? Maar er is gewoon nog een plekje over in ons hart!

    Het scheelt wel dat de oudste niet echt een druktemaker is, en de jongste is eigenlijk nog best wel klein. Het zal een drukke bende worden, 3 kleintjes onder de 4. Maar ik verheug me er nu al enorm op!

    Ik merk ook dat als een vriendin zwanger raakt of een baby heeft gekregen ik babykriebels krijg. Eerst dacht ik nog dat het door het ontzwangeren kwam, maar het is echt gewoon een wens voor een 3e kindje.

    Jij gaat nu eerst lekker genieten van je 2 kindjes en mocht er over een jaar of 2 bij jullie ook nog een plekje in je hart over zijn, dan zie je wel weer verder. Toch?

    -x-
    Mooiezomer
     
    NormaJeane vindt dit leuk.
  4. NormaJeane

    28 jan 2016
    85
    4
    8
    Hoihoi, @Mooiezomer
    Ja de leeftijd is voor manlief ook wel een dingetje als we het dan wel doen voor zijn gevoel. Dit jaar 'al' 34 hihi en ik ben 4 jaartjes jonger. En teveel verschil tussen de kinderen willen we ook niet echt, hier aan de ene kant broers die al midden 40 zijn en andere kant een jonger broertje van begin 20. Dus we weten allebei dat we dat zelf dus niet willen want het is echt niets vooral ook de kinderen die broers hebben al kinderen die al haast zelf kinderen kunnen beginnen en het broertje pas begint met kinderen. Bij onze auto zou het wel kunnen (en andere auto is ook geen probleem) maar 'stel' je krijgt er meer je zult het altijd zien haha!! Zulke dingetjes zie ik dan voor me ... die beren op de weg en wij moeten hier wel de zolder dan aanpakken verder geen aparte kamers voor meer kinderen. Dus dat is voor jullie echt een voordeel. Aan de andere kant die liefde maakt het dan weer allemaal goed voor me gevoel al die kindjes..... Lieve groet!!
     
  5. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @NormaJeane Ja!! Zal je zien, krijg je een tweeling ofzo!! Hahahaha...
    Als dat zo is komt het ook wel goed. Dan moet uiteindelijk de zolder wel aangepakt worden, want denk dat ze wel een eigen kamer willen. En ik zal dan een andere auto moeten ;).
    Maar de kans op een tweeling is niet zo groot, en het zit ook niet in de families.

    -x-
    Mooiezomer
     
    NormaJeane vindt dit leuk.
  6. NormaJeane

    28 jan 2016
    85
    4
    8
    @Mooiezomer bij ons wel dus daarom mijn zie beren op de weg maar als het zo is komt ook wel goed wat je zegt. Spannend het zou dit jaar dus ook nog kunnen komen hihi. Spannende tijd. Lieve groet!!
     
  7. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @NormaJeane Van de meiden was ik heel snel zwanger. Dus hoop van wel, maar ik hou rekening dat het wat langer kan duren.

    Als je het leuk vindt wil ik je wel op de hoogte houden. Of blijf je gezellig hier kletsen?

    -x-
    Mooiezomer
     
    NormaJeane vindt dit leuk.
  8. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Nog 3 dagen voor mijn vermoedelijke eisprong wordt het toch wel spannend. We maken het in ieder geval regelmatig gezellig samen. We zien wel of het zwanger worden lukt.
    Ovulatietesten gebruiken we niet en ook temperatuur ik niet. Dat werkt bij mij toch niet.

    Zijn er nog anderen bezig met zwanger worden van hun 3e kindje?
     
  9. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Niemand?
     

Deel Deze Pagina