Wilt iemand even mee kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hannah1989, 22 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    deze maand voor het eerst aan het temperaturen.. een paar jaar geleden ook geprobeerd maar snapte het niet..
    Nu hou ik alles bij in een Ap.. volgens de berekeningen zou ik over 2 dagen moeten ovuleren.. maar klopt dat een beetje met mijn temperatuur? Clearbleu ovulatie testengaf ook nog niks aan. Als ik het tempen door heb wil ik dat gaan doen ipv die duren testen..

    Alvast bedankt!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel rectaal? Elke ochtend op dezelfde tijd en nog voor het opstaan?

    Waarom zou je ei over 2 dagen moeten komen?? Dat zou elke maand kunnen veranderen namelijk, of heb je hem altijd gespot op dag 15 doordat je op dag 13 altijd posi ovu's had??

    Als tip geef ik mee om fertility friend te gaan gebruiken om je temp bij te houden.
    Dit is echt een enorm onduidelijke tempkaart om af te lezen ;)
     
  3. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Nee dit is zn Ap die dat berekend maar ik weet al dat dit niet over een komt..
    maar ik snap het temperaturen ook niet zo goed. Ik vul daar alleen de gegevens in en hun berekenen het dan. Ik temp wel op de zelfde momenten maar in de avond
    Ik zal eens kijken naar dat van jou..
    dan wacht ik even de clearbleu testen af..

    Dankjewel
     
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Helaas is in de avond tempen niet betrouwbaar. Er zijn heel veel dingen waar je temp op kan reageren. Dus alleen als je opstaat geeft het een betrouwbaar beeld. De app die hier boven genoemd word is heel handig en overzichtelijk geeft duidelijk aan als je ei geweest is. Je kunt van te voren niet weten wanneer je ei is maar zie het pas als hij geweest is na een paar maanden zie je ongeveer wel welke dag hij komt omdat ff het allemaal berekend.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Tempen in de avond is echt een no-go als het gaat om de tempmethode.
    Heb je je wel verdiept in de tempmethode voordat je hiermee begon?

    Je moet elke dag tempen op hetzelfde tijdstip, direct na het ontwaken en nog voor je je bed uithaat.
    Dit is dus elke ochtend... en betekent dus ook in het weekend en op vrije dagen je wekker op dat tijdstip zetten om te tempen.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  6. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Het zal wel anders bij mij over komen maar ik vind je niet zo vriendelijk over komen!
    Ja ik heb me hier in verdiept 5 jaar geleden toen ik begon met dit alles dus vergeef me dat ik misschien in de war ben! Mijn huisarts gaf toen aan dat het tijdstip niet uit maakte!

    Maar ben der al uit dus bedankt!
     

Deel Deze Pagina