Winterjas :)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Youtan, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Haha daarom hier ook een rode jas. Als hij wegloopt hopelijk snel terug te vinden. Al gaat dat de laatste tijd stukken beter.
     
    fafa vindt dit leuk.
  2. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.076
    3.517
    113
    Voor de jongste (bijna 3) heb ik al een knalgroene winterjas gehaald bij Ter Stal. Daar ben ik tot nu toe steeds voor hem geslaagd. Leuke stoere sportieve jacks en zeker warm genoeg in NL. En betaalbaar ;)

    De oudste had vorig jaar een c en a jas, die past misschien nog maar krijg ik niet echt meer schoon dus waarschijnlijk krijgt ze gewoon een nieuwe. Alleen in 'mijn' winkels is er nog niet zoveel binnen qua winterjas en bij Ter stal is het voor meiden helaas allemaal donkerblauw en grijs, dat vind ik niet zo heel leuk voor een meisje van 5.
     
  3. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Normaal gesproken heeft mijn zoontje 2 winterjassen.. beiden niet zo heel duur. Per jas zo'n €45 max. Ik zou er ook voor kunnen kiezen om één duurdere te kopen, maar aangezien we veel buiten zijn heb ik graag nog een droge, schone jas achter de hand als de andere vies/nat is. Daarnaast heb ook nog een wat dikkere regenjas voor hem voor op de fiets.
     
  4. Janna

    Janna Fanatiek lid

    #84 Janna, 27 aug 2017
    Laatst bewerkt: 27 aug 2017
    Mijn dochter past haar jas van vorig jaar denk ik nog wel. In ieder geval de eerste helft van de winter en dan koop ik zo nodig tweede helft van de winter wel een nieuwe jas op de groei in de uitverkoop.
     
  5. TopperD

    TopperD Bekend lid

    9 jun 2015
    777
    156
    43
    Mijn dochter zag de minnie mouse jas van de H&M. En die vond ik echt afschuwelijk ook nog met zo'n minnie strikje op de muts.
    Heb gezegd dat de jas er niet meer was in haar maat :oops:. Ze was even heel boos op alle kindjes die dan ook per se die jas moesten hebben en settelde voor een andere. Pfffff. Ook niet mijn ding (licht roze met hartjes) maar vooruit. De jas van vorig jaar zit een scheur in de mouw, maar die kan ze denk ik nog wel aan met spelen. Plakkertje erop van Minnie Mouse :p Zal nog wel passen.
    Zoon heb ik een besteld bij Ali en de oudste past die van vorig jaar nog.
    En qua budget ook niet te duur. €40 max. Vind het zonde als ik kijk wat er allemaal mee gebeurt. En zo'n ruim budget heb ik ook niet trouwens.
     
  6. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Ik heb voor beide een jas van cars besteld. Mijn dochter heeft nog een jas van vorig jaar (vingino) die ze goed past. Mijn zoontje heeft er nog een van like flo die begin van de winter nog wel zal passen maar einde denk ik niet meer.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. fafa

    fafa Niet meer actief

    Wat een bevalling dit jaar. :confused: Dochter wilde per se iets met een (nep)bontkraag. Maar dat zag ik alleen maar aan van die glimmende doorgestikte jassen, en dat vind ik vreselijk, of aan parka's, maar die vinden we allebei saai.
    Deze bij Ali gevonden. Nette wollen jas, en toch een bontje :cool: Iedereen blij.
    (alleen dat dingetje voorop (wat is het??) met het lintje, ga ik eraf halen)


    Screenshot_2017-09-04-20-24-01.png
     
    Marchella vindt dit leuk.
  8. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Marchella vindt dit leuk.
  9. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Is dat echt een winterjas?

    Ziet er koud uit, ik zou erin bevriezen :$
     
  10. fafa

    fafa Niet meer actief

    Wol is van nature heel isolerend, mn dochter warmbloedig en de nederlandse winters tegenwoordig maar slapjes, dus ik denk dat het wel goed komt :thumup:
     
  11. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Oké mooi! :D
    Ik ben jaloers op warmbloedig haha, alles beneden de 12 graden vind ik koud!:rolleyes:

    Wel leuke jas overigens!
     
  12. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Dochter is er nog niet uit. Helaas hebben we nogal een verschillende smaak, dus ik hoop nog steeds dat er iets is wat we allebei mooi vinden, maar dat hebben we tot nu toe nog niet gevonden. Ze heeft zelf een winterjas gezien van NoNo, maar die vind ik best saai/standaard. Maar als we niks anders vinden wordt die het wel.

    Voor ZL heb ik deze besteld:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Dit is trouwens de jas die DL graag wil:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. twoboys

    twoboys Fanatiek lid

    30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heb ik ook idd. Bij de eerste waren de kleren en de schoenen en jassen echt zoveel duurder als mijn eigen kleding. Nu heb ik er drie aan te kleden, plus het feit dat ze ook nog eens groeien en vaak niet twee winters een zelfde jas aankunnen (al lukte dat vorig jaar bij de oudste wel) is mijn max per jas nu rond 40/45 euro. VOor de jongens heb ik nu twee winterjassen van c&a, okergeel super gaaf! En voor mijn dochtertje heb ik een parka van Terstal van 45 euro.
     
  15. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Leuk! Waar heb je deze gekocht?
     
  16. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Hier zijn het meestal de jassen van name it.
    Hiervan weet ik dat ze goed warm zijn EN winddicht, en dat vind ik echt een must.

    Ik had zelf altijd goedkope jassen en het ALTIJD koud... nu heb ik sinds een aantal jaren een goede warme en winddicht en waterdichte jas en dat scheelt zoooooveel, mijn bovenlijf is nu veel minder koud :)
     
  17. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    thnxx, ik heb hem bij bol.com gekocht maar hij is bij meerdere webshops te koop. hij is van B.nosy..
     
  18. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Erg leuk, ik twijfel over de maat.
    Het gaat van 98-104 naar 110-116
    Ze heeft nu 104 ... zou de 98-104 niet snel te klein zijn denk jij? Hoe valt de jas?
     
  19. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #100 miss C, 7 sep 2017
    Laatst bewerkt: 7 sep 2017
    Ik vind m klein tot normaal vallen.
    Hoe zwaar/lang is je dochter?!
    Mijn dochter heeft bijv. van de h&m 98/104 en ik heb van deze jas beide maten besteld en uiteindelijk heb ik de 110/116 gehouden. Mede omdat ik de 98/104 net te krapjes vond en net te kort en dan is mijn dochter nog een krielkippie.
     

Deel Deze Pagina