Wintersport topic

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Boommm, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    wij gaan deze week voor het eerst.. Ik ben benieuwd!!

    Ik zit alleen te twijfelen wat voor kleding ik voor onze zoon mee moet nemen.. (bijna 4 en snel koud) Ik heb nu voor elke dag een warme trui en een vest extra. We gaan 2 of 3 dagen snowboarden. Iemand een idee?



    skipak heeft hij sowieso aan.
     
  2. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Wij zijn in de koudste week geweest (-20 overdag) en de kinderen hebben t niet koud gehad.
    Ze droegen meerdere laagjes: eerst thermoondergoed. Dan een skipully, extra een fleecevest en joggingbroek en dan skikleding.
    De extra laag (fleecrvest en joggingbroek) laten we normaal gesproken weg.
     
  3. janny

    janny Actief lid

    29 mei 2010
    333
    47
    28
    Hier hebben de meiden altijd theromondergoed en een fleecetrui/skipully aan onder hun skikleding. Bij erg koud weer een extra fleecetrui aan.
    Wat ik vooral ook belangrijk vind is dat ze een goed aansluitend sjaaltje hebben. Ze hebben zo'n dun colsjaaltje wat ik dan over hun hoofd trek onder hun helm. Geen sneeuw in een blote nek en sluit goed aan bij de kin.
    Ik weet niet of hij naar skiles gaat want dan is het wel fijn dat het allemaal goed blijft zitten.
     
  4. Noordeling

    Noordeling Fanatiek lid

    5 aug 2014
    1.223
    103
    63
    Wij zijn druk opzoek naar een leuk chalet voor volgend jaar.
    Ondertussen voor m'n dochter nog een cursus op de borstelbaan geboekt. Vanochtend bleek dat ze de enige van haar leeftijd was, dus dat ze gewoon privé les krijgt (wel n koopje, 7x een uur voor €55).
    Dan in de herfst nog een x zo'n cursus en hopelijk kan ze dan tijdens de vakantie t kinderland overslaan. (Te veel huilende kinderen gezien daar afgelopen jaar)
     
  5. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja zeker jammer. Sowieso ga ik binnenkort een keer met dochter naar Snowworld; kunnen we toch samen skiën.
    Verder heeft man net skiles geboekt van april tot en met juni. Hij heeft nog helemaal geen ervaring. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.
     
  6. Noordeling

    Noordeling Fanatiek lid

    5 aug 2014
    1.223
    103
    63
    Ah hopelijk kan je dat van genieten!
     
  7. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Yes, wij hebben ook geboekt voor volgend jaar!!
     
  8. ElizaR

    ElizaR Niet meer actief

    Leuk!!! Waar ga je heen?
     
  9. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Fulpmes in het Stubaidal.
    Voor het eerst met het hele gezin en mijn ouders gaan ook mee.
     
  10. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.058
    3.528
    113
    Vrouw
    Wij gaan ook daar heen. Voor ons eerste keer, jullie al vaker geweest?
     
  11. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.345
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee daar nog niet eerder geweest. Gebied is niet heel groot, maar met kinderen we groot genoeg, lijkt me. En man gaat ook voor het eerst, dus daar hoeft het ook niet groot voor te zijn.

    Verder hebben we een leuk, ruim appartement gevonden vlak bij de gondel. Ik heb er zin in. Nog 11 maanden dan mogen we weer :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina