Wish me luck....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door saza87, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Na 3 miskramen die jaar willen wij het toch graag weer proberen om onze droom uit te laten komen.
    Ik ben als de dood dat het weer mis gaat maar de wens voor een derde kindje is groter.

    En nu maar duimen dat het goed zal blijven gaan.

    XXX
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Nou! Kan me voorstellen hoe moeilijk die keuze is. Want de pijn is verschrikkelijk als het maar mis blijft gaan. Maar de wens blijft nu eenmaal.

    Ik duim voor jullie.
     
    saza87 vindt dit leuk.
  3. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Herkenbaar.
    Iedereen verklaarde ons voor gek...je hebt toch al 2 gezonde kinderen bla bla waarom jezelf dit aandoen etc
    Maar we hebben niet opgegeven en nu na 3xmk toch weer zwanger en wk12 voorbij dus t lijkt goed te gaan!
    Ik zou zeggen, als t je wens is en je kunt t aan, niet opgeven.
    Veel geluk!
     
    saza87 vindt dit leuk.
  4. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Ja dat hoor ik ook om me heen. Maar de wens voor de derde is net zo groot als bij de eerste en tweede.
    Wat fijn dat het bij jou nu goed lijkt te gaan!! Gefeliciteerd!
     
    Simmy vindt dit leuk.
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Duimen draaien voor jullie!
     
    saza87 vindt dit leuk.
  6. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Hopelijk gaat het nu gauw wel goed voor jullie! Voor de andere zwangerschappen nooit een miskraam gehad? Lijkt me erg zwaar, maar ik merk nu ook dat de wens voor een derde net zo sterk (of misschien nog wel sterker, bewuster ofzo) kan zijn als voor de eerste en de tweede.
     
    saza87 vindt dit leuk.
  7. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Ik had 5 september de eerste dag van m'n cyclus. 21 september zag de gynaecoloog dat ik net een eisprong had gehad. En nu deze test.

    Ik ben nogal gereserveerd. Maar probeer wel positief te blijven.

    De predictor eary was van gister. En de action test van vanavond.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Simmy, Lentezon18, bluedrake en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Sorry voor de late reactie. Nee voor de meisjes geen miskramen gehad.
    Ik vond het ook zwaar. En nog. Want het vertrouwen was eigenlijk wel weg. Maar ik blijf hoop houden en geef de moed niet op. :)
     
  9. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je op een plakker!
     
    saza87 vindt dit leuk.
  10. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ook ik ga duimen voor een plakkertje♥
     
    saza87 vindt dit leuk.
  11. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ik duim mee !!!

    Net op het moment dat we twijfelde ..
    Of nog een keer proberen of stoppen ? Het verdriet constant opnieuw was echt verschrikkelijk .. maar de wens is zo enorm en won van de angst .. en nu over een paar dagen kan ik al zeggen dat we door gaan na het 2e trimester .. :)
    Blijf geloven ..
     
    saza87 vindt dit leuk.
  12. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Hier ook voor een derde, 2 keer een miskraam en nu 11 weken met net een goede echo gehad. En ik dacht na de tweede mk echt dat ik mijn droom misschien wel moest gaan opgeven. Probeer te geloven in deze zwangerschap!! Het tweede streepje is er in ieder geval!
     
    Simmy en saza87 vinden dit leuk.
  13. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Ja het verdriet is verschrikkelijk. Maar dat slijt wel merk ik. Op het moment dat ik middenin de miskraam zat dacht ik, nooit meer. Maar als het dan achter de rug is dan weer die twijfel. Omdat de wens zo groot is inderdaad.
    Ik kan me nu niet voorstellen dat we een derde kindje mogen ontvangen. Het lijkt zo onbereikbaar.


    Wat fijn dat je al bijna naar het tweede trimester gaat! Gefeliciteerd! Merk je nu ook dat je wat relaxter kunt zijn?
    Heb je extra echo's gehad de eerste weken?
     
  14. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Wat goed dat je nu al zo ver bent! Gefeliciteerd!
    Ik hoop ook echt dat ik dat over een aantal weken kan zeggen.

    Nu weet verder niemand dat ik zwanger ben. En ik wil het eigenlijk ook het voorlopig nog niet vertellen. Pas als ik een week of 12 ben op z'n vroegst. Dus wel fijn dat ik er hier over kan praten. :)
     
  15. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Herkenbaar dat je t niet wil vertellen. Ik heb t ook niet gedaan en ik denk dat ik wel wat vriendinnen teleurgesteld heb maar je weet zelf hoe kut t is om eerst leuk en dan slecht nieuws te moeten vertellen. Er komt vanzelf een punt dat je vertrouwen krijgt in je zwangerschap! Enne...Gefeliciteerd!! Deze wordt gewoon een mooie baby net als bij @MamaZijnIsDeBom En bij mij!
     
    saza87 vindt dit leuk.
  16. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja heel herkenbaar , als je erin zit wil je nooit meer ! En na een beetje tijd komt het wel weer ..
    en het gevoel van onbereikbaar is ook zo herkenbaar , dat gevoel heb ik nog steeds heel erg .. durf gewoon niet te geloven dat ik straks een baby in mij armen heb .

    Dankjewel ! Mwah relaxter nog niet helemaal .. momenten van angst overvallen me regelmatig .
    Ik mag elke week een echo , heb al een half album haha !
    Wel super mooi zo op de echo foto’s te zien , van stipje na nu al een volledig kindje met vingers en tenen !
    Voor de angst krijg ik hulp , helaas zijn daar wachtlijsten voor en het duurde even voor we duidelijk hadden welke hulp voor mij het meest geschikt is ..

    Hoe gaat het nu met jou :)
     
    saza87 vindt dit leuk.
  17. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Ja. I
    Dank je voor je lieve woorden! Heb ik soms even nodig haha. Heb net weer een test gedaan. Ik had me zo voorgenomen om niet elke dag te testen. Maar kon het toch niet laten;)
     
    Simmy vindt dit leuk.
  18. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Nee. Het lijkt ook onvoorstelbaar hè. Is het bij jou je eerste kindje?
    Ik kan me voorstellen dat je soms die angst hebt. Maar wel fijn dat je elke week echo's hebt! Dan krijg je wel steeds die bevestiging.
    Met mij gaat het wel goed. Ik ben druk met m'n meisjes. Waardoor hopelijk de weken voorbij vliegen. Ik had me voorgenomen om vandaag niet te testen. Maar heb het toch gedaan haha.
     
  19. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    #19 saza87, 2 okt 2018
    Laatst bewerkt: 2 okt 2018
    Met de predictor express

    Als ik een cyclus van 28 dagen aan hou (zo was mijn cyclus voor de curretage) zou ik morgen mijn nod hebben. Maar de laatste tijd schommelde het tussen de 28 en max 31 dagen.
    Dan is deze test toch best oke voor dit termijn?
    Ook omdat het niet met ochtend urine is?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lentezon18 vindt dit leuk.
  20. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Ziet er wat mij betreft super goed uit! Krijg je (of wil je) een vroege echo bij 6 weken?
     
    saza87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina