Wisselende zwangerschapssymptomen aan begin van de zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MotherOfAnAngel, 30 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    #1 MotherOfAnAngel, 30 aug 2018
    Laatst bewerkt: 30 aug 2018
    Eerst had ik geen kwaaltjes (niet zo gek want was nog geen 4 weken)
    Toen kwamen de zere borsten en af en toe krampen (1x hele erge krampen gehad snachts en later die nacht wakker geworden omdat mijn borsten "in de hens stonden"
    Die nacht ook een hele rare droom gehad:p

    Maar nu wisselen mijn kwaaltjes heel erg
    Ene moment doen mijn borsten veel zeer, andere moment minder, en soms zelfs helemaal geen

    :( maakt me zo onzeker
    Ik weet dat sommige geen kwaaltjes hebben de hele zwangerschap,
    En de ander de volle mep.
    Maar kan het ook zijn dat het wisselt van veel naar beetje naar geen , en dan weer een beetje.

    Nu al uren geen zere borsten en dat maakt me onzeker..
    Voel me al zo "gewoontjes"
    :(

    Ik maak me vast druk om niets
    Maar hoe kom ik in rots-naam die weken door.

    Ik probeer zeker ook te genieten , proberen te ont-stressen want dat is al zo slecht, zelfs yoga geprobeerd en wat oncomfortabel is dat zeg haha:roflmao: lag ik opgevouwen op de vloer en komt vriendlief binnen :rolleyes: wat ben jij nou weer aan het doen.

    Ik wil zó graag dat het dit keer goed gaat!!

    Mijn rare droom voorspelde van wel (ik zou precies eindelijk zwanger blijven terwijl de wereld verging aan radioactieve straling , Ik droomde dat ik net zwanger was en dat het goed zou gaan, maar toen ontplofte er een nucleaire kernreactor:roflmao::roflmao::roflmao:)
    Vast teveel "the 100" gekeken

    Edit; lekker slordig in elkaar geflanst , zit gewoon echt met gemixte gevoelens.
    En ik weet dat niemand hier een magische bol heeft, of een tijd machine ! Maar hier voelt het alsof ik mijn angsten even kwijt kan ook , daarbij mijn vragen
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  2. Aroma34

    Aroma34 Actief lid

    3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    ik snap je onzekerheid!! Het is zo ongelooflijk spannend.
    Ik had tot 6 weken nergens last van behalve gevoelige borsten, ook dat komt en gaat, soms dagen achtereen, soms ook even een dag niet of veel minder.
    En dan ineens kwam her weer terug, geen pijl op te trekken
    Dus klachten kunnen zeker per dag en zelfs per uur verschillen.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  3. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Dat geeft me alweer hoop!
    Durf dingen bijna niet meer te googlen, Als je daar intikt "kwaaltjes verdwijnen" kom je voornamelijk op juist verdrietige verhalen
     
  4. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    bij mij kwam en ging t ook. Zelfs nog na de eerste echo heb ik nog vaak zat Savonds een pretecho laten maken omdat ik weer gek werd. De symptomen verdwenen gewoon plots elke keer weer. Maar alles is gewoon goed gegaan!
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  5. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Wat fijn!! Ik lees je handschrift net, het is je/jullie gegund ❤ wat mooi
     
  6. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Je moet NOOIT googelen op verdwijnende kwaaltjes. Dat levert alleen maar stress op. Je kwaaltjes mogen best wisselen. Ene moment is het heftiger dan de andere. Hoef je je zeker geen zorgen om te maken. Maar ik snap het wel! Ik ben ook op het zieke af in de gaten aan het houden of mijn kwaaltjes niet weg gaan of minder worden. Terwijl het echt verspilde moeite is...
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  7. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik zit denk al ver over de grens van wat normaal "gezond" is

    Knijp me borsten bijna blauw
    En kijk telkens naar me tepels of ze al wel blauw zijn of daar beneden
    Of check of me baarmoedermond nog dicht hoog en hard is,
    Kan het gewoon niet stoppen

    Ik betrap mezelf erop dat ik zoek naar de kwaaltjes die ik met de langste zwangerschap heb gehad...
    En die zijn er niet
    Tepels zijn niet blauw , beneden ook niet.

    Het is eigenlijk te gek voor woorden,
    Nu lukt het me op zijn minst wel niet meer te testen (vorige keren meerdere testen per dag)
     
  8. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Blijf van je baarmoeder af!!! Echt, knijp je tits zoveel je wilt maar blijf weg bij je baarmoeder. Straks veroorzaak je een infectie. Gewoon niet doen.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  9. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Misschien even kijken voor jezelf hoe je deze weken een beetje dragelijk kan maken. Ik heb echt weken lang met dit rondgelopen, echt vreselijk. Vooral die eerste weken tot aan de echo. Ik probeerde heel erg om afleiding te zoeken en 3 keer per dag n kwartier in te plannen dat ik ermee bezig mocht zijn etc. Moet zeggen dat t niet al te best heeft gewerkt, maar goed. Sterkte komende weken, en lekker hier je vragen blijven stellen als dat je een beetje geruster maakt!
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    En blauwe tepels??? Why!

    Symptomen zeggen niks. Echt helemaal niks
     
  11. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik had wel eens gelezen dat dat niet goed schijnt te zijn, maar dacht dat dat misschien niet waar was,
    Want met seks of (sorry) vingeren komen er ook altijd vingers of nouja, dat haha, in de buurt/bij
    Maar vind het zo gek dat fertility friend dan altijd vraagt naar de stand van je baarmoedermond om zo mede te bepalen wanneer je eisprong is (hoog/midden/laag & hard zacht of medium & open of dicht)

    Of kan ik mijn vriend beter vertellen dat dat voorlopig even niet kan Als voorspel :oops::$
     
  12. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Vorige zwangerschap had ik dus om de haverklap bloed aan de paal omdat ik steeds ging voelen xD

    Deze zwangerschap had ik deze week opeens geen zere tepels meer. Tot vandaag. En ik moet zeggen, ik heb ze niet gemist :roflmao:
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  13. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Zodra je zwanger bent moet je je baarmoeder echt met rust laten. Ik ben zelf helemaal geen voorstander vam voelen aan je baarmoedermondo om
    Een eisprong te bepalen, daar hebben ze prachtige testen voor.

    Wat mij helpt is kijken naar positieve filmpjes op YouTube en heeeeel ver weg blijven van de miskraam pijler hier. En ik probeer zo min mogelijk te googlen.

    Google is niet je vriend. Je zult alrijd horror verhalen vinden. Probeer het echt tot een minimum te beperken. Je hebt er geen invloed op
     
    MamaZijnIsDeBom en MotherOfAnAngel vinden dit leuk.
  14. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Helemaal gelijk heb je hoor , want mensen plaatsen vaker hun angsten en pijnen en vragen op internet dan leukere dingen, dus vind je ook meer enge verhalen dan goeden

    Ik zal er niet meer in de buurt komen en vriendlief ook niet !
     
  15. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Elke dag is er eentje :) kleine stapjes :€
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  16. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Het gaat zo langzaam! Maar elke dag is er 1 inderdaad
     
  17. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Nou nu beginnen ze weer licht gevoelig te worden, de boobies :roflmao:

    Het word nog eens wat , die eerste 12 weken doorkomeno_O maar we moeten erdoorheen :thumup:
     
  18. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik kneep ook non stop in mijn borsten. Mijn ervaring is dat ze in het begin in de avond wat gevoeliger zijn dan in de ochtend.

    Het is toch ook niet te doen? Die wacht weken. Maar ben het wel met izzie eens. Google is niet je vriend :roflmao::roflmao: Hoe we ze doorkomen? Geen idee.... maar we zijn in ieder geval niet alleen.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  19. Siem98

    Siem98 Actief lid

    27 aug 2018
    120
    136
    43
    Vrouw
    Heeey!
    Ik snap je ' frustratie ' HELEMAAL.
    Door alle nare verhalen over miskramen ben ik er alleen maar bang van geworden.
    Ben nog maar net 4 weken maar heb al zeker 3 x op een dag last van hoge menstruatie krampen, opgezwolle borsten en steekjes als ik moet niezen.
    Wat me alleen maar banger maakt.. als ik maar iets voel grijp ik direct naar mn buik door de angst. Wil het echt van me af duwen, hopen dat ons dat lukt. We moeten genieten van ons wondertje haha ♡
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  20. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ja we moeten genieten ! Maar gaat zo lastig als je alleen nog maar sterrenkindjes hebt :(
     
    Siem98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina