Baby (10 mnd) Jongenslaarsjes????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noja, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noja

    Noja Niet meer actief

    Hallo,

    Ik ben opzoek naar leuke, soepele en stoere jongenslaarsjes voor een jongentje van 10 maanden oud... Iemand ideeen??? Ze zijn voor een vriendin en uggs heeft ze al en die bevielen haar niet zo.

    Thanx!

    GR. Noor
     
  2. Arja

    Arja Bekend lid

    2 nov 2008
    951
    0
    0
  3. piemie

    piemie Fanatiek lid

    28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Kijk is bij de aapie slofjes. Die hebben halfhoge laarsjes met een bontvoering. Ik vind ze wel leuk.
     
  4. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik zag gisteren in een ander topic de tip van www.roosjes.eu (ik heb meteen weer nieuwe schoentjes voor mijn dochter besteld haha).

    Daar hebben ze ook jongenslaarsjes, je kan ze helemaal naar wens laten maken en voeren.
     
  5. ilona85

    ilona85 Fanatiek lid

    24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wij hadden vorige winter ook de laarsjes van Aapie donkerbruin echt heerlijk. Nooit koude voeten gehad en ze stonden erg stoer!
     
  6. angelbaby

    angelbaby Fanatiek lid

    Bij de prenatal hebben ze nu ook laarsjes voor jongens. 2 verschillende modellen en 1 van die modellen in 2 kleuren. Toevallig gisteren gezien.
     
  7. Zeepbel83

    Zeepbel83 Bekend lid

    21 jun 2007
    808
    1
    18
  8. Noja

    Noja Niet meer actief

    Thanx!!!!
     
  9. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wat ik weet, is dat je je kindje het beste zo lang mogelijk op de blote voeten in huis kan laten lopen. Dan kunnen ze VOELEN wat ze doen zeg maar. De voet moet nog vormen, dus hoe eerder je begint met schoeisel, hoe slechter dat voor de voet is.
    Dat is mij toen verteld en ik heb dat ook zo gehouden.
    Nu vond en vindt mijn menneke dat ook erg lekker op blote voeten lopen.

    Zachte schoentjes mocht je de deur uit willen.

    Maar loopt je kindje dan echt al minimaal 10 meter vrij dan?

    Mijn menneke liep al vrij vroeg los, maar met 13 maanden liep hij echt LOS en toen ben ik pas echte schoenen voor hem gaan kopen en wel in een kinder schoenen speciaal zaak.
    Daar kunnen ze je prima informeren, wat je het best voor jouw kindje kan doen.

    De eerste keer dat ik er heen ging (11 maanden ofzo), toen hebben ze mij geadviseerd GEEN schoenen te kopen totdat hij dus minimaal 10 á 20 meter zelfstandig vrij kan lopen.
    Toch heel netjes van de zaak!
     
  10. angelbaby

    angelbaby Fanatiek lid

    Het gaat hier toch ook niet echt om "schoenen" maar meer om van die slofjes die je ze aandoet in de kinderwagen of als je ergens naartoe gaat?

    Daar heb ik tenminste wel op geantwoord...
     

Deel Deze Pagina