witte vlokjes in de urine wat is dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 30 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Dag dames, kan iemand mij vertellen wat dat is? Witte vlokjes in de urine, de ene keer heb ik dat wel en de andere keer weer niet.

    Het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, maar wil wel graag weten wat er uit mijn lichaam komt natuurlijk ;)

    Thanks for the answers ladies!
     
  2. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb dat ook en het is gewoon wat slijm wat meekomt naar buiten.
    Je hebt het ook als je niet zwanger bent, maar dan let je niet zo op je urine als nu. Als je er ongerust over bent kun je het vragen aan je vk.
     
  3. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hey,

    ja ik heb dit ook regelmatig, vandaag zelfs nog, en ik ben naar mijn weten nog niet zwanger. Is gewoon slijm en dit plas je automatisch mee.
    Geen zorgen hoor!

    Liefs Kari
     
  4. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoidames als eerste nog gefeliciteerd metjullie zwangerschap :)

    ook ik heb het gehad en maakte me er ook zorgen om het is eigenlijk wat afscheiding en slijm wat mee komt naar buiten omdat je veel afscheiding krijgt met je zwangerschap
    het is volkomen normaal en je hoeft je geen zorgen te maken ook al dacht k toen k 26 weken was dat het vruchtwater was haha
    dames geniet van jullie zwngerschap je krijgt echt wat moois
    doe het rustig aan
    en alvast fijne jaarwisseling gr marline
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Die witte vlokjes in je urine is geen slijm maar is eiwit en bacterien die daar op nestelen.
    Bij sommige mensen die een blaasonsteking hebben, zit er vol van die vlokjes.
    Maar iedereen heeft ze hoor!
     
  6. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Heb er eigenlijk nog nooit zo op gelet... :oops:
    Ik maak altijd dat ik de wc snel doorspoel omdat de urine zo sterk ruikt :) Heb er nog niet voor 'mijn plezier' met mijn neus bovengehangen in ieder geval hahahha :)
    Maar ik zal er toch eens een keer op gaan letten. Ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk.
     

Deel Deze Pagina