Wobbel

Discussie in 'De lounge' gestart door Amberxx, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Wie heeft een Wobbel en blijft het ook langere tijd leuk??

    Ik weet dat eerder een topic is geweest. Maar er waren weinig mensen die zo'n ding zelf hadden (of zelf geprobeerd). Intussen zijn we een tijdje verder en vroeg ik mij af of er al meer ervaringen zijn.

    Wij hebben meerdere jonge kinderen en (hoewel ik het erg duur vind) zou ik het willen aanschaffen als ze er genoeg mee (blijven) spelen. Ik heb al op marktplaats gekeken maar daar vragen ze ook behoorlijke bedragen.
     
  2. Pepijnn

    Pepijnn Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wij hebben er een via marktplaats, was nog als nieuw en ik vind het zonde om dingen nieuw te kopen.

    De jongste en oudste spelen er heel graag mee. De jongste gaat lekker liggen wiebelen en gebruikt het meer als een soort tafel soms. De oudste staat zo een half uur heen en weer te wiebelen op dat ding.
     
  3. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.343
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik lees even mee. Ik twijfel er ook al een poos over of we er nu wel of niet eentje moeten aanschaffen.
     
  4. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    Dit hoort wat mij betreft ook bij het topic over wat je geleerd hebt van zp......Ik had namelijk nog nooit gehoord van een "Wobbel":p.
    Wel grappig op zich, maar ik vind het best prijzig eigenlijk voor iets wat er in mijn optiek simpel uitziet.
    Ik ben benieuwd naar meerdere ervaringen.
     
  5. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij hebben hem sinds afgelopen 5 december. En as we speak wordt hij gebruikt als glijbaan.
    Soms wordt hij een paar dagen niet gebruikt, maar dan komt er altijd weer een dag waarop ze er niet an af te slaan zijn. Als glijbaan, als chill plekje of om op te wobbelen.

    Wij ehh Sinterklaas heeft hem nieuw gekocht. Helaas zitten er inmiddels aardig wat vlekken in het wolvilt. Maar dat is ook een teken dat hij flink gebruikt wordt.
     
  6. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier gaat hij er komende december komen, ik verkoop wat oude dingen en dan komt er dus een Wobbel. Ik heb twee dochters die nooit stil kunnen zitten en las goede ervaringen met de Wobbel. Ben benieuwd :)
     
  7. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    13 dec 2011
    2.353
    360
    83
    in een huis
    Ik heb het maar ff ge gegoogeld :roflmao:

    Wat een gek ding. Hihi dat zou ik eerst eens even in het echt in gebruik moeten zien
     
  8. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.474
    24.332
    113
    Ik zit ook zo'n ding te overwegen voor december. Maar komen daar nou nooit vingers onder? (Als ze bv gaan schommelen en ze houden de wobbel over de rand vast). Zullen ze dan vast snel afleren, maar dat vraag ik me toch iedere keer af.
     
  9. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    De fysio van mijn dochter heeft er eentje in de praktijk en hij vindt het een fantastisch ding omdat je er zoveel mee kunt doen. Daarnaast is het ook nog eens goed voor de motoriek ;)

    Ik moet zeggen dat ik het echt duur vind voor een gebogen plank :rolleyes: maar het is wel een heel leuk ding.
     
  10. aboe

    aboe Actief lid

    2 okt 2012
    246
    10
    18
    Wij hebben ook een wobbel en hij wordt gebruikt door 4 kids. Zelfs de kleine van 1 jaar zit erop te wiebelen. De wobbel wordt gebruikt als glijbaan, brug en echt nog veel meer.. wij zitten te denken om een tweede te kopen omdat het altijd ruzie
     
  11. aboe

    aboe Actief lid

    2 okt 2012
    246
    10
    18
    Het is hier 1x gebeurd (per kind) en hebben er meteen van geleerd.
     
    Adje vindt dit leuk.
  12. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij gaan hem ook aanschaffen in dec voor de verjaardag van onze dochter!
    Ik ben ook benieuwd wat ze ermee gaan doen...

    Wij hebben een houten geoliede vloer maar willen eigenlijk geen onderlaag op de wobbel. Ik ben wel benieuwd of mensen erg last hebben van krassen dan.
     
  13. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    #13 IkbenTess, 17 aug 2017
    Laatst bewerkt: 17 aug 2017
    Wij hebben een wobbel met geoliede houten vloer. Onze wobbel heeft vilt, dat heb je echt nodig! Anders zeker een kleed eronder. Niet alleen voor krassen maar ook voor deukjes.

    Wij hebben de wobbel nu 8,5 maand, op aanraden van de fysio van jongste. Met de vingers is het nog nooit fout gegaan, had ik wel verwacht. We hebben de xl en die kan 200 kg hebben :D mijn man en ik staan er ook regelmatig op :p

    Geen spijt van, superstevig en blijft leuk. Maar wel duur.
     
    Adje vindt dit leuk.
  14. Majo1983

    Majo1983 Fanatiek lid

    1 feb 2013
    3.634
    2.336
    113
    Vrouw
    Broek
    Onze kinderen (3 en 1) hebben er ook 1 gekregen van Sinterklaas vorige jaar. Op het moment staat hij op zolder (ivm aanstaande verhuizing) ik hoor ze er nooit over. Maar als de Wobbel in de woonkamer staat wordt hij regelmatig gepakt en gebruikt voor van alles! Hij moet wel in het zicht staan, anders wordt hij "vergeten". Bij de gastouder hebben ze ook een Wobbel en die is ook wel enthousiast. Er wordt regelmatig mee gespeeld in ieder geval.
     
  15. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben sinds december vorig jaar een Wobbel. De onze is tweedehands, een limited edition qua kleur (raspberry) met wolvilt. Hier nog steeds een succes en bijna dagelijk wordt er mee gespeeld. De jongste speelt er wel het vaakst mee. Ik geloof dat een keer zijn vingertjes er tussen zijn gekomen, verder nooit. Hier wordt hij gebruikt om te Wobbelen, te relaxen, als lanceerbaan voor zijn auto's, als brug, soms bouwt hij er een hoekje mee waar hij dan lekker gaat zitten en soms als glijbaan. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Oh en ik sta er regelmatig zelf ook op haha!
     
  16. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Ze bieden gewoon 106 euro op marktplaats terwijl dat ding nieuw 115 kost... o_O.
     
  17. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Oh dat is wel veel! Onze was 85 euro via Marktplaats.
     
  18. NSpreeuw

    NSpreeuw Actief lid

    26 apr 2017
    112
    15
    18
    Vrouw
    Wij hebben een 'nep' wobbel van een ander merk en jammer genoeg wordt er niet zoveel mee gedaan als ik had gehoopt. Hij wordt nu vooral gebruikt om op meubels te klimmen wat eigenlijk niet mag. Gevaarlijk enzo :rolleyes:

    Ik hoop dat ze er tzt nog weer wat meer mee gaan doen, maar vooralsnog vinden vriendinnetjes die komen spelen het vooral interessant.
     
  19. Elfya

    Elfya Niet meer actief

    Tot welke leeftijd zou het leuk zijn?
     
  20. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn oudste is 8 en staat er nú op ;)
     

Deel Deze Pagina