Wond keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door pietje1987, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ha dames,

    Ruim 2,5 week geleden heb ik mijn tweede keizersnede gehad. Het was een wat pittige operatie vanwege wat littekenweefsel en wat verklevingen.

    Vandaag zat er weer wat vers bloed op de wond. Herkent iemand dit? Of moet ik morgen even vragen of de verloskundige de wond wil komen controleren?

    Groetjes!
     
  2. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Laat de verloskundige er voor de zekerheid even naar kijken. Beter een keer te vaak dan een keer te weinig.
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  3. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Ik herken het niet, heb twee keizersnedes gehad. Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met een vk, dan kunnen zij wel beoordelen of kijken nodig is.
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  4. qwsr

    qwsr Actief lid

    20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik herken dit niet heb 2 keizersnedes gehad zou het even laten nakijken voor de zekerheid
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  5. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Nee ik heb ook 2x ks gehad en heb geen bloed meer gezien op de wond na de kraamweek. Zou het ook even laten nakijken!
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  6. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.187
    2.392
    113
    Hier ook twee keizersnedes maar nooit vers bloed gezien na dat de pleister eraf was.
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  7. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik heb even telefonisch overlegd met de verloskundige!

    Omdat het maar een klein plekje betreft (en precies een hoekje) kijken we het even een paar dagen aan. Het kan onder andere komen door dat ik actiever word, door dat de hechtingen aan het oplossen zijn maar ook gewoon domme pech. Het komt bij een tweede keizersnede blijkbaar iets vaker voor.

    Ik moet het wat vaker ‘bloot’ laten en verder even een gaasje erop doen om droog te deppen zodat het niet gaat smetten
     
    qwsr vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina