Wonderolie

Discussie in 'De bevalling' gestart door ramona, 26 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi Hoi

    het probleem is ik heb 3 vk's en de een zegt dit en dan andere weer zo de mannelijke vk was er echt van overtuigd dat hij eerder zou komen en daar stel je je dan ook wel een beetje op in.

    heb het met de andere vk besproken en zie zecht hij had dat niet mogen zeggen omdat je er dan bij stil gaat staan en ze zou er ook wat van zeggen.

    hier is alles nog hetzelfde heb redelijk geslapen vanacht gelukkig maar heb de hele ochtend al weer lekkere krampen die hevig of zo maar wel wat pijnlijk.

    ga zo samen met mijn meisje naar bed en dan hopen dat ik even een uurtje kan liggen
     
  2. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wens je heel veel succes!!
    en ik hoop voor je dat het toch wat dragelijker voor je wordt.
     
  3. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Heel veel succes met de laatste loodjes!!
     
  4. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Mijn nicht is verpleegkundige en ik weet dat zij om de bevalling van haar op te wekken wonderolie heeft gebruikt!
    Mijn moeder heeft ook wonderolie gebruikt, maarja dat is al zo lang terug!
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ze zeggen dat klaarkomen ook de bevalling kan opwekken. Maar ja, ik kan me voorstellen dat je hoofd nu even niet staat naar seks.

    In ieder geval sterkte, en ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt.

    Groetjes, Wendy
     
  6. joyzes

    joyzes Lid

    5 okt 2005
    11
    0
    0
    midden-limburg
    ja ik ken wel 2 verhaaltjes in betrekking met wonderolie, mijn moeder heeft het bij mijn zus gebruikt, nu al weer 31 jaar geleden, alleen mijn vader was een beetje over enthousiast met de olie, ipv 1 eetlepel had hij mams een half limonade glas ingeschonken, resultaat was wel dat mijn zus 2 uurtjes later er was.
    een aantal jaartjes later moest een jongere zus van mijn vader bevallen van de derde, zij heeft toen ook wonderolie genomen, wel gewoon 1 eetlepel, en die dag is mijn nichtje geboren.
    het is zo dat je van wonderolie darmkrampen krijgt, je raakt er dus lekker van aan de.. :) ..t en je hebt kans dat als je baarmoeder enigszins rijp is dat die krampen worden overgenomen worden door je baarmoeder waardoor de bevalling dus aan de gang gezet wordt.
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    het klinkt raar maar mij zeiden ze dat ik me benen een voor en wel eens waar in de wasbak moest leggen
    dit heb ik gedaan en wat verbaasde mij de bevalling begon nog geen uur erna
    was net het laatste zdetje wat ik nodig had ik liep egter wel al 10 dagen over tijd
    succes meis met de super laatste zware loodjes
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bedoel je daarmee de wasbak in de douche die 1 meter hoog hangt? Of op het aanrecht liggen en je benen in de gootsteen?
     
  9. joyzes

    joyzes Lid

    5 okt 2005
    11
    0
    0
    midden-limburg
    :D :) :D :) alleen de wasbak op de vloer gemonteerd is zou me dat nu nog lukken! blij al blij als ik zonder teveel ellende mijn broek aan kan doen laat staan even een been in de wasbak leggen :confused: auwauwauwauw
     

Deel Deze Pagina