Dit wil ik even met jullie delen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deb26, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

    Deb26 Bekend lid

    3 okt 2006
    626
    0
    16
    ....aangezien we het voor onze vrienden en familie de komende 20 weken nog geheim willen(en dus moeten) houden.

    WE KRIJGEN EEN MEISJE! :)

    Vandaag de 20 weken echo gehad en alles is goed. Pff, gelukkig maar.
    Het was wel een grote verassing dat het een meid is, want ik heb al vanaf het begin het idee gehad dat het een jongentje zou zijn. En iedereen is er ook van overtuigd dat het een jongentje word.

    Vanmiddag naar de prenatal meteen wat roze kleertjes gekocht. Ik hoop niet dat straks met de pretecho blijkt dat het toch een jongen is. :confused:

    Groetjes Debby
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
    Er is toevallig momenteel wel een topic waarbij bleek dat het meisje toch een jochie was ;)
    Het blijft dus nog even spannend :-D
    Elmo
     
  3. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    :confused: m heb ik niet gezien, waar staat dat?...oh ff aanpassen, zie het al, ff lezen...

    Gefeliciteerd joh, kan uit ervaring zeggen, een meid is geweldig....ben superblij met mijn prinsesje. En kleertje kopen nu al, is natuurlijk superleuk.

    Dit keer willen wij het ook weten, kan niet wachten tot ik het weet. ;) annette
     
  4. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wat leuk....gefeliciteerd!
     
  5. amber1978

    amber1978 VIP lid

    7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    wij hebben vandaag ook de 20 wkn echo gehad en we krijgen een knul !
     
  6. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Dat is toevallig, ook ik heb gisteren de 20wk echo gehad en wij krijgen ook een meid! We waren er alletwee van overtuigd dat het een jongen zou zijn, maar tot onze verrassing toch een meiske!

    Ben ook gelijk na de echo naar de prenetal gereden voor meiden kleren. Hihi..

    Groetjes, Mayke
     

Deel Deze Pagina