word gek van dit wachten wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

    nou succes en hou ons op de hoogte
    ik kan maandag testen maar proberen tot woensdag te wachten maarja zal wel moeilijk zijn
    maarja we zien wel
    vind het allemaal best eng maar komt allemaal goed
     
  2. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Hee Knuffie

    Ja ik vind het eigenlijk ook best eng, zou zo teleurgesteld zijn als het negatief is.
    Ik hoop dat je een beetje afleiding hebt, zodat de tijd een beetje sneller gaat. Ik duim voor je!
     
  3. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    probeer afleiding te zoeken
    wii en gewoon lekker werken en hobbyen
    vandaag is me vriendin geweest die heeft al een kleine nou heb ik het echt even moeillijk hoor de wens is zo groot maarja we wachten maar af he meer kan je niet doen
     
  4. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hoi Knuffie23!

    Allereerst nog van harte met je bruiloft! 8-8-8 is toch een mooie datum! En het zou zeker fantastisch zijn als het raak is! Ik ken het gevoel wel. Ik word meestal tussen de 22e en 25e v/d maand ongi. Volgens de banner kan ik morgen testen. Ik ga het maar gewoon doen. Ben veel te nieuwsgierig om nog langer te wachten. Als de test negatief is, maar de ongesteldheid blijft uit, doe ik er later gewoon nog een, haha!

    Ben benieuwd naar jouw uitkomst! Succes!
     
  5. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    @ Meow en Yoki; En? hebben jullie al getest? Ik ben zo benieuwd. 'k hoop echt dat het raak is.

    @ knuffie; ik mag maandag ook testen, maar dat ga ik ook zeker doen, kan niet wachten tot het zover is.
     
  6. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

    ja word gek van het wachten wil eigenlijk niet wachten tot maandag want word gek van het wachten maarja de kans dat het dan nega is is dan wel groter he
    nouja we zien wel hoor
    je leest ook wellis dat meiden testen een paar dagen voor de nod nouja succes allemaal
    en hou ons op de hoogte
     
  7. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Positief! Ik ben zwanger! :D
    Ben echt superblij, maar vind het ook een beetje eng. hihi

    @ knuffie en bonnie en yoki; ik hoop zo voor jullie dat het ook positief is.
     
  8. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Heyy Meow!

    Gefeliciteerd! Wat goed! Bij mij is de test helaas negatief... Dus op naar de volgende ronde of misschien nog een heeel klein beetje hopen dat ik toch niet ongesteld ga worden!
     
  9. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Oooh balen zeg. Maar ik hoop zo dat je idd te vroeg was.
    Heb je het gevoel dat je ongi gaat komen of niet?
     
  10. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Nou eigenlijk dus niet.. Normaal heb ik altijd heel erge krampen en pijn in mijn onderrug. Dat heb ik tot dusver nog niet gehad. Mijn cyclus is de laatste maanden zo geweest:

    22 april
    22 mei
    25 juni
    24 juli

    Maar om nou te zeggen dat ik me echt heel erg zwanger voel? Nee... Maar heb wel wat meer symptoompjes dan normaal dus ik dacht:... misschien toch? Maar nee dus... :(

    Wat had jij allemaal voor symptomen? Wel super zeg, dat je zwanger bent! :D
     
  11. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Al 2 weken pijn links onder in mn buik (nog steeds) voelt als een soort ongi kramp, maar dan zit het iets lager.
    Heel veel plassen, moet er 3 keer per nacht uit (zucht)
    Lage rugpijn, maar dat heb ik wel vaker.
    En volgens mn man ben ik verschrikkelijk vergeetachtig, weet niet of t een symptoom is, maar hij wordt er wel gek van hihi.

    Er zit toch wel regelmaat in je cyclus, ik hoop zo voor je dat je te vroeg was
     
  12. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    @ Meow GEFELICITEERD!
    @ Yoki; er is nog hoop, wie weet was de test wel te vroeg en heb je over een paar dagen wel genoeg HCG in je urine.


    Ik heb ook getest (te vroeg dacht ik) en............. er staan 2 streepjes! Ik kan het haast niet geloven. Stond helemaal te trillen..... Vriendlief is nog werken maar ik heb hem al gesmst. Woehaa!
    'k ga over een paar dagen nog maar eens testen voor de zekerheid.
     
  13. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Wooooow, wat een dag! Jullie allebei zwanger! :D :D Gefeliciteerd hor! Lekker van genieten!

    Ik hoop inderdaad dat ik te vroeg heb getest! Wil zoooo graag NIET ongesteld worden, haha! Dan probeer ik het over een paar dagen weer!

    Ben blij voor jullie! :D
     
  14. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    He Bonnie....gefeliciteerd! Echt leuk! Jij kon toch ook op de 25ste testen? Net als ik....maar je hebt toch eerder gedaan. Heeft goed uitgepakt dus.
    Meow ook gefeliciteerd natuurlijk! En Yoki succes met de volgende ronde!

    Weet zelf nog steeds niks. Heb afgelopen woensdag getest, was niks. Maar kan ook goed te vroeg zijn geweest.Ik dacht ik probeer gewoon. Ik weet ok niet precies mijn NOD. Volgens mij moet het tussen 22 en 28 aug. ergens zijn.
    Ben nog steeds misselijk bij vlagen en heb gespannen zere borsten. Zere heupen en onderrug. Op de misselijkheid na kan het ook gewoon voorbode van de red devils zijn.
    Durf eigelijk niet zo goed te testen....straks is het weer niks en dan weet ik nog niks....vind wachten niks leuk. Maar gewoon afwachten of de :evil: :evil: komen, denk ik....wat zouden jullie doen?

    Meeuw :(
     
  15. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    Hey Meeuw,

    Wachten is inderdaad helemaal niks, daarom heb ik het ook vandaag gedaan :)
    Ik kon echt niet meer wachten. Als je woensdag hebt getest dan zou ik morgen of maandag testen.
    Het kan best zijn dat je toch zwanger bent, maar nog niet genoeg hCG aanmaakt.
    Ik was ook te vroeg en had ondanks dat een behoorlijke streep (en niet eens 's ochtends getest)

    Ik hoop echt voor je dat het raak is, zou heel mooi zijn.
    We horen het wel van je.
    Succes ermee!

    Groetjes Bonnie
     
  16. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @ Bonnie; super, gefeliciteerd!

    @ meeuw; wat Bonnie zegt, zondag of maandag weer testen.
    Ik durfde ook niet te testen, dus dat herken ik wel. Hopenlijk heb je wat afleiding zodat de tijd wat sneller lijkt te gaan. Ik duim voor je
     
  17. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meow

    wat super zeg gefelcitieerd
    ik ga morgenochtend testen kan echt niet meer wachten

    nou ik hou jullie op de hoogte

    hoever was jij met testen van je nod.?
     
  18. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Dank voor de reactie Meow en Bonnie.
    Begin volgende week nog maar weer testen inderdaad.
    Als ik iets weet laat ik het weten :(
     
  19. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ik heb 2 dagen na mn NOD getest, ik durfde gewoon niet zo goed. en mn cyclus is niet helemaal regelmatig.
    Ik duim voor je!
     
  20. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

    net getest maar nega misschien iets te vroeg want heb helemaal geen buikpijn terwijl ik normaal een week van te voren al buikpijn heb maarja we houden moet en anders op naar de volgende ronde

    ik kon echt niet meer wachten maarja
    ben wel heel misselijk maar misschien ook wel omdat ik me druk maar

    als ik woensdag nog nie ongi ben doe ik nog een testje en dan wacht ik echt maar ik wist niet dat wachten zo lang kon duren zeg jeetje
     

Deel Deze Pagina