word gek van dit wachten wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja denk dat het wel handig is als je collegas het weten
    ik ga het op me werk vertellen na de eerst ego want ik moet het denk ik eerst zien voordat ik het echt geloof
    maarja ben kots misselijk
     
  2. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ik heb helemaal nergens meer last van, heb dus al 3 keer getest of t echt zo is. Hihi
    Geloof het nog steeds niet
     
  3. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    nee ik ook niet
    kan alleen maar huilen en ben misselijk dus het zal echt wel zo zijn
    de test zegt het toch echt hoor
    maarja komt best goed hoor het is gewoon een geweldig gevoel

    ik heb een nummer gevonden van marco borsato slaap maar heeft het echt helemaal te gek
     
  4. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hee, hier is het topic gebleven....ik kon het nergens terugvinden....

    Maar goed, Knuffie van harte gefeliciteerd, echt leuk! En Meow nogmaals gefeliciteerd! Geniet er van beide.....

    Heb zelf dus gisterochtend een rare test gehad weer. Na 3 min kon je aflezen. Niets te zien. Ging ik weer naar bed. Even later wel een streepje, weer heel licht, roze. Maar na 10 minuten telt dat niet meer, stond in de bijsluiter.....nu weet ik het echt niet meer.
    Mijn man gelooft er niks meer van, maar ik heb toch stiekum nog een klein beetje hoop.
    Durf nu voorlopig niet meer te testen. Wel al weer testen in huis gehaald, die van het kruitvat maar weer.

    Groet,
    Meeuw
     
  5. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meeuw

    kom wel je teststreepje in beeld?

    ik heb om het echt te geloven een digitale test gehaald bij etos maar die kan je overal krijgen en misschien te lang in de urine gehouden?

    succes en bedankt voor je felicitatie wij kunnen er niet bij met onze hooft dat het echt zo is maar 3 testen zeggen van wel:p
     
  6. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Ja was wel de controlestreep. Het was ook echt een roze lijntje. Maar alleen te laat.
    De misselijkheid is ook bijna weg, is ook een slecht teken toch?
    Nu trouwens wel weer een beetje misselijk, maar ik moet niet te veel hoop hebben denk ik. Iedereen is wel es misselijk.
    Wou alleen dat die :evil: :evil: eindelijk eens kwamen, dan weet je het zeker....

    Meeuw

    Ps: hebben jullie al stiekum schattige sokjes gekocht of zo...?
     
  7. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi meiden..
    heb afgelopen weekend mijn ei gehad en heb altijd na mijn eisprong pijn in (.)(.) en nu ook heel erg maar heb ook last van steekjes in de buik aan de rechterkant...
    heb afgelopen maand weinig geklust en had weinig hoop voor deze ronde maar zou het een innesteling kunnen zijn? wat denken jullie?
    xxx
     
  8. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    hallo Dag,

    Kan best dat het raak is hoor, je hoeft maar 1 keer raak te klussen ;)
    Maar die klachten kunnen je heel erg misleiden....dat kan iedereen je hier vertellen......zekerheid krijg je helaas alleen met de tijd.....succes met wachten in ieder geval....probeer wat afleding te zoeken
     
  9. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    Bij ons weet alleen een van mijn collega's het ivm het type werk. (ik werk veel met chemische stoffen)
    Verder willen we wachten met vertellen totdat we de echo gehad hebben en volgens mij is die met 7 weken. Dus nog 3 weekjes wachten. We zullen zien. Het is inderdaad allemaal erg spannend. Ik ben ook zo benieuwd naar de reacties van mensen.
     
  10. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Dat ben ik dus ook van plan. M'n ouders en schoonouders mogen het wel eerder weten, maar de rest pas na de 1e echo (dacht pas na 10 weken..)
    We vinden het wel leuk hoor, zo samen een geheimpje hebben hihi. Maar ik ben zeker ook benieuwd naar de reacties :)
     
  11. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @ meeuw; wat raar zeg. Als je je :evil: :evil: over 3 dagen nog niet hebt gehad, zou ik nog een keer testen hoor. En al mijn klachten zijn ook weg, geen buikpijn en rugpijn meer. Ik moet alleen nog steeds 3 keer per nacht naar de wc... :( Had daarom gewoon nog een test gedaan om te kijken of t echt zo was hihi (en ik had er toch nog 1 liggen, kon m gewoon niet ongebruikt laten)

    @ dag: wat meeuw zegt, ik vrees gewoon afwachten, hoe moeilijk ook
     
  12. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    @ Meeuw, probeer je niet te ongerust te maken. Om je gerust te stellen kan ik je zeggen dat ik echt zwanger ben, maar tot nu toe niet misselijk geweest (misschien 1/2 dagje). Ik heb wel eens een keer dat ik m'n eten niet hoef, maar misselijk ben ik niet. Het enige waar ik aan merk dat ik zwanger ben zijn de gevoelige tepels en krampjes, het gevoel dat je darmen niet op zijn plek zitten.
    Je hoeft ook niet persee wat te merken.

    @ Dag, sterkte met wachten, het valt niet mee, maar je komt er vast goed doorheen.
     
  13. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    bedankt voor jullie lieve reacties!
    gelukkig zijn we de aankomende week lekker druk dus heb afleiding genoeg.. al blijven die steekjes wel aanwezig.. niet de hele dag door hoor..
    zien het volgende week wel!
     
  14. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hoi Meow en Bonnie, bedankt voor de bemoedigende woorden.
    Ben nog steeds niet ongi, wel klachten er van, heel erg, precies als normaal voor ongi....zere borsten en zere onderbuik en heupen/rug. Die klachten zullen vast niet precies hetzelfde zijn voor een zwangerschap.
    Ben bang dus de :evil: :evil: wel komen. Moet me steeds inhouden om niet te gaan testen....kan denk ik beter even wachten....
     
  15. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Als ik vandaag toch al kon testen dn had ik dat allang gedaan hahaha.
    Pffffff wat duurt dat wachten toch lang

    Succes allemaal
    Groetjes Annemiek
     
  16. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    jij ook succes met wachten, Annemiek!
     
  17. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Vanmorgen vroeg wakker, buikpijn weg, zere boops niet en weer misselijk...ik denk nu wil ik toch echt testen.......wauw! Duidelijke steep! Wij zijn hier helemaal in verwarring, maar komen niet verder dan Goh... Sja....allemachtig... :(
     
  18. meow

    meow Bekend lid

    21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Meeuw: GEFELICITEERD!
    Die reactie hadden wij ook. Maar heeeeel leuk hoor, lekker van genieten!
     
  19. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

    gefelciteerd joh super zeg

    wij snappen er ook nog steeds niks van had 3 testen nodig om het te gelover maar super joh geniet dervan
     
  20. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    bedankt allebei, ik ga de laatste test denk ik bewaren voor over een tijdje...om zeker te weten dat het nog zo is....
    Fijne dag,

    Meeuw
     

Deel Deze Pagina