word gek van dit wachten wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

    ik heb zo digitale gehaald om het te geloven waar het echt in komt te staan zeg maar
    en ben zo ziek als een hond dus ik geloof het nu wel
     
  2. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Ben jij ook zo ziek, Knuf? Ik ook. Ik heb een soort gevoel alsof ik blaasontsteking heb, pijn helemaal onderin mijn buik,doet zeer bij elke stap. Verder heel erg misselijk en slap.
    Nou zal wel weer wat beter worden, denk je ook niet. Het beste,

    Meeuw
     
  3. knuffie 23

    knuffie 23 Bekend lid

    17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

    ik ben alleen heel misselijk en hoofdpijn
    geen pijn in me buik ofzo gelukkig nie
    maar heb lekker afleiding we zijn boven de boel aan het opruimen voor de kinderkamer maarja dan meot ik eerst me knutselkamer opruimen jeetje wat een werk dus doe ik stukje voor stukje en dan voel ik me veel beter
    heb het alleen heel erg in bed savond dus op advies van de vk hoger gaan liggen
     
  4. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Meeuw en Meow GEFELICITEERD :d
     
  5. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    van harte!
     
  6. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.498
    2.389
    113
    Meeuw Gefeliciteerd! Lekker zeg dat je nu zekerheid hebt.
    Ga er van genieten met z'n tweeën!
     
  7. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hee, dank je wel Bonnie, met jou ok alles goed?
     
  8. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.498
    2.389
    113
    Met mij is ook alles goed. Nog nergens last van alleen ben ik 's avonds heel erg moe. Vandaag de afspraak gemaakt met de verloskundige. Op 9 oktober wordt de echo gemaakt. Ben heel erg benieuwd, dan gaan we ons frummeltje voor het eerst zien.......
     
  9. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Ja, zal wel niet zo vreemd zijn, Bonnie, dat je moe bent aan het eind van de dag. Zwanger zijn kost vast veel energie. Naast je gewone bezigheden ben je nl. ook nog een klein mensje aan het bouwen...soort multi-tasking.....
    Negen oktober dus, spannend, hoeveel weken ben je dan?

    Hier zeer veel klachten....voornamelijk misselijk en ook behoorlijk buikpijn. Dat laatste weet ik nog niet goed wat ik er mee moet. Heeft ook wel wat weg van blaasontsteking...dus eerst dat vandaag maar eerst dat eens testen, hopen dat daar in ieder geval een deel mee over gaat.
    Maar de misselijkheid kan wel een goed teken zijn misschien.
    We wachten af...

    Het beste,

    Meeuw
     
  10. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hallo allemaal,
    was deze berichten nog eens aan het doorlezen en ik realiseer me dat de laatste berichten wat van het onderwerp afwijken, excuus daarvoor.....al was het wel leuk om ook te horen van anderen waar je mee aan het wachten was, dat ze zwanger zijn.

    Maar het zou jammer zijn als deze club zou wegebben, het is uiteindelijk wel een hele leuke club. Het is toch een heel spannend moment om op te (moeten) wachten; Ben ik nou zwanger of niet!?
    Hopelijk veel schrijfplezier dus voor iedereen die de dagen aan het aftellen is tot NOD.
    Heel veel succes!
     
  11. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    het wachten is erg ja
    misschien raar maar je lichaam houd je zeker voor de gek ik moest veel plassen was veel moe kreeg adertjes op me borsten maar ik ben er ook achter dat mijn menstruatie een cyclus van 34 a 35 dagen heeft want precies toen zijn de duiveltjes gekomen .
    Dus het is nu weer wachten op me ei .
    Me ma zei ach meid ik was ook ongie van jou dus misschien ben je wel zwanger zonder dat je het weet nou ik ga daar niet vanuit en proberen het gewoon weer over 2 weken .

    Alle zwangere dames in dit topic van Harte gefeliciteerd .

    MIjn geluks gestallen zijn 5 en 7 dus misschien zijn dat ook me geluks rondes haha
    Hoop natuurlijk eerder.
     
  12. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hoop ik ook voor je, Melanina, zou leuk zijn als het snel raak is.
    En inderdaad, sommigen blijken toch zwanger te zijn, ondanks dat ze een soort van ongie hebben. Maar dat zijn vaak niet zulke zware ongies. Mijn vriendin die nu ook net zwanger is die had dat ook. Zij dacht ook dat het op naar de volgende ronde was. Zij was maar licht ongesteld, maar dat was ze andes ook wel eens....

    In ieder geval veel succes, klusze, mocht dat weer nodig zijn
     
  13. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vrijen is zoiezo leuk haha alleen heeft het pas over 2 weken echt nut :p
    Maarja we gaan weer werken na een vakantie van 2 weken dus gaat de tijd ook sneller
     

Deel Deze Pagina