maxi cosi mura 4 wieler

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Deng, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deng

    Deng Actief lid

    19 nov 2007
    175
    0
    0
    volgende week maandag wordt onze kinderwagen gebracht
    Spanneng wie ervaring met de maxi cosi mura
     
  2. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Lekker wagentje. Ik vond hem alleen veel te zwaar. Ik woon op driehoog en het onderstel is niet te tillen.
     
  3. Lara1978

    Lara1978 Bekend lid

    14 nov 2007
    614
    0
    0
    heerlijke wagen! Perfect om lange wandelingen mee te maken omdat hij grote wielen heeft en een goede vering!

    In het begin is het wel even uitvogelen hoe hij in-en uitgeklapt moet worden maar gelukkig zit er een handige DVD handleiding bij!

    Ben er erg blij mee!
     
  4. Dretjuh

    Dretjuh VIP lid

    12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik heb hem twee weken geleden binnen gekregen, het lijkt mij een heel erg handig ding.
     
  5. enomis

    enomis Bekend lid

    19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb deze wagen ook. gebruik hem nog niet omdat de kleine nog niet geboren is maar ben wel al wezen oefenen met in en uit elkaar halen en verwisselen van het een naar het ander en moet zeggen als je het allemaal door hebt is het vrij makkelijk. Hoop veel plezier te hebben met deze wagen .
     
  6. liesje1981

    liesje1981 Actief lid

    25 sep 2006
    176
    0
    0
    haha wat een verschiol he

    ik vind hem lomp en heel zwaar
    net een tankwagen
    maar goed dat is mijn menig
    niet iedereen heeft de zelfde smaak maar goed ook

    vind de kleuren wel leuk eb nooi!
     
  7. Deng

    Deng Actief lid

    19 nov 2007
    175
    0
    0
    nou heb hem binnen gekregen en ben helemaal tevreden,'
    er zat zelfs de voetenzak ik voor de buggy had ik niet besteld maar zat er toch bij! bedankt!

    Groetjes Deng
     
  8. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik krijg hem overmorgen :D
     
  9. Linda1980

    Linda1980 Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik ook :D
     
  10. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    welke kleur?
     
  11. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik vond hem in de winkel best prettig rijden totdat we het met gewicht gingen proberen. Ons dochtertje erin gezet maar dat ding ging nog maar lastig vooruit. Ook vond ik het niet zo handig dat de voetenzak in 2 delen is (dus 2 losse beentjes). Ik vond het onderstel ook erg zwaar en groot bij ons is het hem daarom niet geworden.
     
  12. Ylona

    Ylona Actief lid

    31 jan 2008
    109
    0
    0
    Moet dat stuurtje perse tussen de benen of kan dat er ook tussen uit?
     
  13. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Het stuurtje kan er ook tussenuit.
     
  14. Florida13

    Florida13 Fanatiek lid

    25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    waar hebben jullie hem gekocht en tegen welke prijs? is de dump het gedkoopste eigenlijk?
     
  15. Ylona

    Ylona Actief lid

    31 jan 2008
    109
    0
    0
    Dus dan zou er eventueel ook een andere voetenzak in kunnen duidelijk.
    bedankt voor het antwoord
     
  16. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    ja inderdaad dat zou wel kunnen maar de kleuren van de wagen zijn zo apart dat je geen voetenzak in die kleurkan krijgen. Buiten dat hou je dan echt een stoeltje over enlek me dat stuurtje een soort van veiligiets waarmee de kleine dan wat extra veiligheid zo hebben. De meeste andere buggys hebben nlallemaal een soort van beschermd stoeltje en dat miste ik daar wel bij.
     
  17. Linda1980

    Linda1980 Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.356
    0
    0

    Ik heb 'm vanmorgen binnengehad! In de kleur blueberry slice! Welke kleur heb jij?!

    Zonet heb ik de kinderwagenbak even leuk opgemaakt, gewoon omdat ik het leuk vind staan, haha!

    Ik ben er echt ontzettend blij mee hoor, met de Mura, lekker robuust en stevig!
     
  18. eefje82

    eefje82 Lid

    28 jan 2008
    11
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rijssen
    Wij krijgen de mura 4 en dan in artic blue. Lijkt me een geweldige wagen en lekker stevig ook. En dat moet ook wel want onze kleine heeft straks een grote vriend labrador!
     
  19. Lara1978

    Lara1978 Bekend lid

    14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik wandel inmiddels al 4 maanden dagelijks met mijn meisje in de Mura en ben er nog steeds heel erg blij mee! Er kunnen ook nog best veel boodschappen in het 'mandje' onderin! Bij de Hema kan je van die netjes voor aan het stuur kopen, dan kan je helemaal veel meenemen! Omdat het zo'n stevige wagen is blijft de hele boel goed in balans!

    Ik krijg trouwens regelmatig complimenten van mensen! Ze vinden het allemaal een mooie stoere wagen! Ik kan niet wachten tot mijn meisje in het buggy-zitje kan! Dat stuurtje is helemaal top! :D
     
  20. pina123

    pina123 Bekend lid

    30 jun 2008
    598
    0
    0
    wij hebben em ook, hij is vet gaaf, heel stevig en stabiel. Vind het ontwerp ook heel mooi, voor mij geen futuristisch ding voor mij, die zijn straks zomaar weer uit de mode ;)
     

Deel Deze Pagina