kan extra pregnyl (na je eisprong) je menstratie uitstellen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Norgje, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norgje

    Norgje Lid

    11 mei 2008
    5
    0
    0
    Ik gebruik clomid en pregnyl (5000e) om een mooie eisprong te krijgen, tot nu toe helaas nog zonder resultaat...

    Deze ronde echter heb ik 5 dagen na mijn eisprong een extra pregnyl (5000) injectie gehad om de (eventuele) innesteling te bevorderen...

    Nou heb ik normaal eenl luteale fase van tussen de 10-12 dagen, vandaag zit ik op dag 13, kan het zijn dat mijn menstruatie later komt ivm de extra pregnyl? (ik hoor om me heen van niet, alleen progestan kan menstruatie uitstellen, pregnyl in principe niet....maar ja....)

    Word hier erg zenuwachtig en onzeker van, loop wel 20 x per dag naar de wc om te checken, kunnen jullie mij mischien antwoord geven?

    Alvast bedankt....x m
     
  2. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Geen idee maar ik wens je wel veel succes!
     
  3. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    nee het lijkt mij niet dat pregnyl dat kan doen. dat van het laagje weet ik wel, dat heb ik ook gehad, maar werd na 15 dagen toch ongie, dus wie weet meid!
     
  4. Norgje

    Norgje Lid

    11 mei 2008
    5
    0
    0
    Ben inmiddels aan het einde van dag 14 en nog steeds helemaal niks....pfff wordt echt spannend nu.....
     
  5. Norgje

    Norgje Lid

    11 mei 2008
    5
    0
    0
    Ben aangekomen aan het einde van dag 15.....nog steeds niks.....morgen ga ik testen !


    xx m
     
  6. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    spannend hoor, ik hoop dat het raak is
     
  7. samkids

    samkids Niet meer actief

    Hey Norgje, nog nieuws? Ben wel benieuwd!
     
  8. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Joehoe, waar ben je??!!Ze houdt de spanning er wel in zeg! :)
     
  9. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Norgje .
    Ga ontzettend voor je duimen!
    Ga hopen dat je de :evil: niet ziet..

    @Zara

    JIj bent ook al lang bezig...
    Dacht dat ik al gek aan het worden was na ruim 7mnd,
    Hoe staat het er nu voor bij je?Iui,of zag ik dat verkeerd?
    Ga enorm voor je hopen en duimen meid..leven is ooit niet eerlijk zeg
    Sucses

    Liefs Lily
     
  10. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    hoi
    Ik heb in maart voor het laatst een iui poging gedaan.daarna ging ik verhuizen en toen vond ik het wel even tijd voor een adempauze..
    Ik heb nu een paar dagen geleden m'n eisprong gehad dus het is weer duimen.Als de poging weer niet gelukt is ga ik in september weer met de volgende iui poging beginnen.Spannende tijd dus...
    Als je zwanger wilt worden en het lukt niet meteen is dat altijd balen, of je nu 7 maanden bezig bent of 2.5jr.
    En jij hebt ook al het een en ander voor je kiezen gehad met die miskraam.Lijkt me dat je dan helemaal baalt als het dan niet meteen weer lukt.Je weet immers hoe het voelt om zwanger te zijn...
    Ik duim ook voor jou!
     
  11. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Mooi dat je positief blijft denken....moet je ook blijven doen,dan is het toch allemaal wat dragelijker...idd spannende tijd voor je!
    Ga ervoor dat dit jouw ronde word..of de volgende iui.! ;)
    Ja is idd balen maar wist zelf pas 4 dgn dat ik zwanger was...dus ja zwaar k*t maar lijkt me erger om het later nog te verliezen(want ja laten we eerlijk zijn eigenlijk was ik nog maar 2.5 wk zwanger)Maar ja wel een optater van gehad...vandaar nu ook mijn mege lange cyclus zit na al op dag 55..
     
  12. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    o ja en verhuizen naar Pigcity!? :)
     
  13. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.958
    6.076
    113
    Happyland
    Knor!
     

Deel Deze Pagina