difrax antilekbeker?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jalea, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    er is al veeeel geschreven over antilekbekers, maar wat nou DE beker is...?
    we hebben al de aventbekers geprobeerd, beviel niet. vooral lastig omdat er nogal veel drinken door het ventiel gaat en mijn zoontje nogal hard zuigt (dus zich steeds verslikt).
    nu zag ik zojuist dat difrax ook antilekbekers heeft waar je kunt kiezen voor snel of langzaam drinken, afhankelijk van de dikte van de vloeistof.
    wie heeft em geprobeerd, is het wat?

    [​IMG]
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb je vraag verplaatst naar baby-uitzet.
     
  3. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik heb er zo eentje van Nûby kado gekregen van mijn kraamvisite.

    zo eentje waar je de spenen kan op veranderen (speen, drinktuit,...)

    Hij heet Nûby NoSpill, maar hij lekt langs alle kanten :)

    Deze raad ik dus al niet aan... En ik lees even mee ;)
     
  4. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Het gaat dus over deze (LINKS):

    [​IMG]
     
  5. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    wij hebben de nuby flip up met rietje lekt niet maar moet je wel uitkijken of je kindje het rietje niet kapot bijt gr gerda
     
  6. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb een echte spenenkauwer dus ik vrees dat de nuby dan ook niet ideaal is. hhhmmm lastig hoor om wat uit te zoeken, ik hoor regelmatig van mensen dat ze een compleet assortiment 1-keer-nooit-weer-bekers hebben staan, dus ik d8 laat ik eens rondvragen voordat ik ook zo iemand ben met een hele collectie ;)
     
  7. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb bijna alle gangbare anti-lek bekers inmiddels geprobeerd.. ik kan je die van difrax van harte aanraden. ik heb ook de pinqi die kan je oa bij prenatal kopen, die zijn ook erg goed. die van difrax heeft inderdaad een fast en slow stand, ik heb hem op slow staan omdat mijn zoon hard drinkt en hij verslikt zich niet met deze beker. ik heb die van friso ook besteld, ook prima maar hier moet hij weer erg hard zijn best voor doen, die laat ik nog even in de kast liggen. maar misschien nu wel ok voor jouw zoon..
     
  8. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik vind de difrax antolekbeker echt geweldig, hij lekt gewoon echt niet! integenstelling tot veel andere merken waar alles er nog uitgaat! ik zou zeggen kopen, echt een aanrader!
     
  9. Jalea

    Jalea Fanatiek lid

    24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ik heb de frisobeker ook maar besteld om eens uit teproberen, het klinkt me erggoed inde oren dat Ise's kindje er amper wat uit krijgt hihi mijn zoontje zuigt namelijk echt heel erg hard en drinkt nogsteeds ranja uit avent nr 1 en 2! we proberen ook vaak nr 3 maar hij blijft erin verslikken. zullen we daarna ook es de difrax uitproberen
     

Deel Deze Pagina