zelf geboorte bedankjes maken.. iemand leuke ideeen???

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    Hallo...

    ik had het idee om zelf leuke geboortebedankjes te maken..
    ik was al op internet naar leuke ideeen aant zoeken.. maar zoveel leuke dingen vind ik niet..

    misschien dat jullie wat leuke ideetjes hebben voor mij ?
     
  2. droombeebje

    droombeebje Bekend lid

    7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de Action hadden ze pas geleden leuke kleine potjes. Kleine snoephartjes van de Jamin (roze-wit / blauw-wit) erin, kaartje met lintje eromheen en je hebt een leuk geboortebedankje. Ik heb die potjes als trouwbedankje een tijdje geleden gemaakt. Met gekleurde hartjes (geel-roze-oranje) van de Xenos.

    Als je googled op geboortebedankjes kom je vast nog veel meer leuke ideeën tegen!

    Succes ermee!

    Groetjes,
    Droombeebje.
     
  3. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hadden van die lolly's in de vorm van een speen met een label eraan met haar naam en geboortedatum erop.
    Voor ons trouwen hadden we kleine tasjes met zaadjes erin kindje op moeders schoot zou dan toepasselijk kunnen zijn.
    Ik weet niet hoe crea jij bent, heb ook ergens een keer gehaakte of gebreide mini sokjes gekregen in het blauw (jongetje) met een label eraan, maar dan heb je wel een hoop werk!
     
  4. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Ik had zelf wikkels gemaakt voor chocorepen. De "achtergrond" was roze beschuit met muisjes en had de tekste erop geprint "leuk dat je mij kwam bewonderen!" met haar naam en geboortedatum.
    Repen gehaald bij de AH. Orginele wikkel eraf, deze wikkel erom. In celofaan gedaan met aan beide zijde roze strikken. Hartstikke leuk en zo kon men zelf kiezen of ze het wilde bewaren of gewoon opeten!
     
  5. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mijn schoonzusje had idd ook van die roze-witte hartjes (stuk of 5) maar dan in een stukje witte pettycoat (je kunt ook kant doen ofzo) en een roze lintje eromheen. Ik vond het toen erg leuk om te krijgen :)
     
  6. wannie

    wannie Niet meer actief

    ik had luiertjes gevouwen met geboortehartjes erin
    Heel veel priegelwerk maar heel veel leuke reacties erop gehad
     
  7. KateK

    KateK VIP lid

    26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh die zijn ook leuk!!!
     
  8. Pipo1973

    Pipo1973 Actief lid

    30 jan 2007
    431
    0
    0
    Bij www.party-kids.nl staan hele leuke bedankjes. Je kunt er ook een foto van je kind in verwerken.
     
  9. wannie

    wannie Niet meer actief

    tnxxxxxx :D
     

Deel Deze Pagina