Zelfde symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rozeline, 5 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik zit in de eerste rond van iui, omdat ik endometriose op een zenuw in mijn bekken heb. Ik heb verder geen endometriose in eierstokken/eileiders/baarmoeder wat een zwangerschap in de weg gaan staan, maar door de pijnklachten is hiervoor gekozen.

    Mijn vraag aan jullie: hebben jullie hele ander klachten in de keren dat jullie zwanger waren (ik lees dat heel vaak) of kunnen de klachten ook hetzelfde zijn als bij een aankomende menstruatie?
    Ik heb de laatste keer mijn klachten opgeschreven. Ik heb er niet super veel, een beetje krampen en steken enz. Nu heb ik deze maand dezelfde klachten als vorige maand, dus denk ik gelijk: ik zal wel niet zwanger zijn. Ik hoop dat jullie positieve verhalen hierover hebben..

    Alvast bedankt voor jullie reactie...
     
  2. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Bij mij kon er geen pijl op trekken. Ik had na mijn ovulatie altijd pijnlijke borsten en krampen (PMS).
    We zouden eigenlijk naar het ziekenhuis gaan voor onderzoek, maar mijn menstruatie bleef uit (niets bijzonders, gezien mijn onregelmatige menstruatie). Normaal gesproken doe ik dan even een test, en zodra ik zie dat deze negatief is, word ik meestal dezelfde avond of de dag erop ongesteld (dus zit echt tussen mijn oren).
    Totdat er ineens twee streepjes verschenen... Dat was de enige indicatie. Ik voelde me toen nog niet anders ofzo.
     
  3. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. En bedankt voor je bericht...
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Elke maand had ik tig kwaaltjes en was ik ervan overtuigd zwanger te zijn. Beide keren de ronde dat ik zwanger bleek te zijn had ik géén kwaaltjes.
    In mijn geval was hetzelfde als eerdere maanden voelen dus een slecht teken.

    Hopelijk voor jou wel een goed teken! :)
     
  5. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja dat hoor je vaker, daarom heb ik ook een slecht gevoel. Het is niet helemaal hetzelfde als vorige maand. Het is wel rustiger.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor je bericht.
     
  6. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Sluit me bij sado aan, elke ronde gedacht zwanger te zijn omdat ik van alles voelde en de ronde dat ik daadwerkelijk zwanger was, niks gevoeld.
     

Deel Deze Pagina