Zelfstandige kraamverzorgster regio Utrecht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tegeirian, 19 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik ben nog maar pril zwanger, maar ben mij vast aan het oriënteren op kraamzorg. Voornamelijk omdat ik deze 3e keer geen gebruik wil maken van een kraamzorgbureau, maar van een zelfstandig werkende kraamverzorgster.

    Zijn er hier dames die mij kunnen tippen over een fijne, zelfstandige kraamverzorgster die werkzaam is in de regio Utrecht?
     
    Liva vindt dit leuk.
  2. Roderoosjes

    Roderoosjes Fanatiek lid

    13 apr 2012
    1.117
    111
    63
    Je kan kijken naar Sylvia Dorrestein. Zij is zelfstandig kraamverzorgster.
    Ze is te vinden op Facebook (sylvia Dorrestein Mohlmann)

    Mijn schoonzus en een vriendin van mij zijn erg tevreden over haar. Bij mij kon ze niet.
     
    Tegeirian vindt dit leuk.
  3. Liva

    Liva Fanatiek lid

    5 dec 2016
    2.017
    3.041
    113
    Gefeliciteerd!

    Ik zat met dezelfde vraag en wel wat vrouwen gevonden maar allemaal net iets verder weg (Amersfoort, wijk bij duurstede). Ik kan het nog wel nagaan als je wilt.

    Ik heb nu gekozen voor natuurlijke kraamzorg via een regulier bureau (naviva biedt dit aan). Ik heb telefonisch heel duidelijk gemaakt wat mijn wensen zijn en ga dit bij de intake nogmaals hard maken (nogal irritante ervaringen gehad bij de andere twee).
     
  4. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ja best lastig te vinden nog. Ik heb inmiddels wel iemand gevonden in Woerden. Als ik mijn 1e echo heb gehad maar eens contact opnemen.

    Ik wil vooral zekerheid over dat ik 1 vaste kraamverzorgster krijg (ook belangrijk voor mijn dochter) en dat ik niet ineens gekort wordt op mijn uren, zoals ze bij de 2e van plan waren. Bovendien vind ik het fijn om te weten wie ik krijg.
     
  5. Liva

    Liva Fanatiek lid

    5 dec 2016
    2.017
    3.041
    113
    Ik had bij de eerste een vaste kraamzorg. Soort van particulier maar wel met een overkoepelende organisatie. De kraamzorg mocht zelf gezinnen aannemen.

    Op zich fijn omdat je weet wie je krijgt maar kijk goed of je echt klikt! Hier wat minder en kon geen ander vragen.
     
    Tegeirian vindt dit leuk.
  6. Liva

    Liva Fanatiek lid

    5 dec 2016
    2.017
    3.041
    113
    Ik had bij de eerste een vaste kraamzorg. Soort van particulier maar wel met een overkoepelende organisatie. De kraamzorg mocht zelf gezinnen aannemen.

    Op zich fijn omdat je weet wie je krijgt maar kijk goed of je echt klikt! Hier wat minder en kon geen ander vragen.
     
  7. Overtherainbow

    Overtherainbow Bekend lid

    14 jan 2015
    771
    194
    43
    Ben wel benieuwd welke je in Amersfoort hebt gevonden. Ik heb gezocht maar niemand kunnen vinden dus was al begonnen met contact met een buro terwijl ik liever een zzp-er heb...
    Zulke goede ervaringen de vorige keer, maar daarna verhuisd.
     
  8. Tegeirian

    Tegeirian Fanatiek lid

    27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Geen Amersfoort, maar Hoevelaken.

    http://m.kraamzorghoevelaken.nl/#!/start
     

Deel Deze Pagina