Zensy elektrische kruik ervaring

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Margha, 15 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Wie heeft er ervaring met de Zensy?
    Hebben nog gewone kruiken in huis maar vind dat met heet water ook niet altijd even veilig.
     
  2. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ja topding, was er heel blij mee. Bij eerste geleend, nu gekocht.
    Geen gedoe met kokend water enz
     
  3. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.634
    1.283
    113
    Bij de eerste gewone kruiken gebruikt en bij de tweede de Zensy. Ik vond het ideaal, zijn snel warm en blijven best goed warm, maar je verbrandt je er niet zo snel aan.
     
  4. cinniz

    cinniz Actief lid

    19 jul 2011
    365
    45
    28
    Ik ben er ook blij mee althans mn zoontje van 3 heeft hem ingepikt en als mn andere zoon de kans krijgt wil hij hem ook.
    Vind het ideaal dat je hem aan de stekker legt en niet hoeft moeilijk te doen met heet water.maaaar ik heb wel gelezen dat ook deze kan gaan lekken dus kwa veiligheid is het misschien niet anders??maar goed daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.
     
  5. ennasus

    ennasus Actief lid

    16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Heb hem ook gebruikt bij onze oudste en beviel heel erg goed. Wil hem nu weer gebruiken, las wel ergens over dat ze idd kunnen gaan lekken (de oudere modellen) dus ik ga binnenkort eens testen..
     
  6. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Heel blij mee! Gaan we dit keer weer gebruiken.
     
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.627
    3.753
    113
    Ik had bij de eerste een zensy maar die was al na een maand of 3 kapot... ik had m gekocht bij een winkel wat verder weg en uiteindelijk niet de moeite genomen om m om te wisselen. Deze keer dus een soozly gekocht. Doet hetzelfde, iets goedkoper. Maar ik ben er dus wel fan van de elektrische kruik.
     
  8. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Wij hebben hem bij dl ook gebruikt. alleen ding was na een paar maanden gebruik op.
    Nu zijn we van plan onze zoon in een slaapzak te laten slapen. Voordat hij erin gaat even warm water kruik erin, en dan bedje in.
    Warm water is trouwens niet onveilig he, er wordt aangeraden de kruik niet in het bedje te laten als de kleine erin ligt. Dit geldt voor de zensy net zo goed.
     
  9. Inezz8

    Inezz8 Actief lid

    31 jul 2017
    242
    159
    43
    Vrouw
    Ik heb bij mijn zoon ook de Zensy gebruikt en ben er erg tevreden over! De kraamzorg raadde het mij toen ook aan bij de intake.
     
  10. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Geweldig ding! Ik heb er 2 (kind had 2 kruiken nodig bij geboorte vanwege ondertemp). Ik gebruik de kruik ook graag zelf als ik het koud heb of menstruatiekramp :)
     
  11. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Een vriendin van me kreeg een baby toen het buiten vroor. Die heeft op aanraden van de kraamhulp wel een kruik meegenomen naar buiten in de wagen. Ze was ook alleen en geen auto dus kind moest ook mee naar buiten
     
  12. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Onze dochter is van 14/1. Toen lag er sneeuw. Maar toch echt geen kruik mee de wagen in hoor, veel te link. Gewoon lekker kruik erin half uur voor je weggaat. Warm pak aan en voetenzak/wikkeldeken. Mijn dochter ging vanaf dat ze 2 weken oud was bijna dagelijks mee naar het paard dus altijd buiten geweest.
     
  13. Love1990

    Love1990 Niet meer actief

    Zensy echt een top ding. Als je de warm water kruiken alleen gebruikt voor het voorverwarmen is dat ook gewoon veilig hoor, maar ik vond het niet veilig voor mezelf. 'S nachts kruiken vullen met mijn slaperige hoofd was echt een keer verkeerd gegaan :p de Zensy was hier dus een hele veilige optie
     
  14. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Thanks dames ik ga hem aanschaffen. Nog een vraagje hebben jullie er 1 of 2 gebruikt?
     
  15. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    ik heb heel veel pech gehad met mijn zensy de eerste begon na een paar weken mega op te zwellen tijdens het opladen dus die heb ik terug gebracht en een nieuwe gekregen. die heb ik maar 2 keer gebruikt en begon ook giga op te zwellen tijdens het laden. Dus ook die terug gebracht en 2 aluminium kruiken gehaald. Ik warm het bedje alleen op voordat ik hem er 's avonds in leg en zodra hij erin ligt kruik eruit en geen nieuwe kruik meer terug gelegd. ging prima op die manier.
     
    madelein vindt dit leuk.
  16. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb er 2 gekocht, maar heb ook geen metalen als back up.
     
  17. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Lijkt mij een ideaal ding. Ik heb nu de woller van kipkep, die moet je in de magnetron verwarmen. Ben benieuwd of dat wat is.
     
  18. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Dit hebben wij idd ook gehad. Schijnt dat ze dan ook kunnen ontploffen. Ik durfde hem niet meer te gebruiken, en om die reden ga ik er nu ook geen meer aanschaffen.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  19. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Hier een soozly van de babydump. Een ander merk elektrische kruik dus. Geen ervaringen mee nog maar de recensies die ik heb kunnen vinden waren positief
     
  20. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Wauw echt??? Die van ons is drie jaar oud en gebruik hem nu voor mijn pasgeborene.. hij zwelt ook op. Niet meer bij hem in bed leggen dus..
     

Deel Deze Pagina