Zensy elektrische kruik ervaring

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Margha, 15 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Jep. Google maar eens ;). Daarna durfden wij hem niet meer te gebruiken. Ook eerst een nieuwe gekregen via de winkel maar toen die ook begon waren we er klaar mee
     
    LiveLifeLovely vindt dit leuk.
  2. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Snap ik... Nouja.. iig maar niet meer bij in bed leggen dus o_O wat een ondingen dan zeg..
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  3. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Dat opzwellen is wel griezelig. Dacht dat de nieuwe versie dat niet meer deed en dat dat een productiefout was??
     
  4. Aagje90

    Aagje90 Bekend lid

    25 apr 2012
    909
    334
    63
    Vrouw
    wij hebben ook een Zensy maar tijdens de kraamweek kon dochter zichzelf niet op temperatuur houden. De Zensy kon wel gebruikt worden om het wiegje voor te verwarmen maar konden we niet bij haar in bed laten liggen. Op aanraden van de kraamhulp toen ook 1 aluminium kruik erbij gekocht. Deze legde de kraamhulp bij haar in de wieg. Met de dop naar beneden, tussen 2 dekentjes in, naast haar zeg maar. Dus niet tegen haar aan. De Zensy gebruik ik ook voor mijzelf.
     
  5. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Zou kunnen, geen idee eigenlijk. Onze dochter is van januari 2016. Eind 2015 die kruik gekocht.
     
  6. Margha

    Margha Fanatiek lid

    19 nov 2008
    1.948
    25
    48
    Jammer zeg leek me zo handig. Twijfel nu om er eentje te kopen.
     
  7. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Ze zijn ook echt handig. Maar ik vond het al met al een hoop geld voor kortdurend gebruik.
    Een warm waterkruik vond ik uiteindelijk veel makkelijker. Legde ik in het bedje, bij mij in bed als de kleine in bed ging, en dan bleef ie de hele nacht warm. Dus bij nachtvoedingen ook handig.
    Maar ik lees dus ook verhalen van mensen die er super ervaringen mee hebben. Moeilijk!
     
  8. Meiske80

    Meiske80 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    3.319
    6
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb m ook gebruikt bij mn dochter bijna 2 jaar geleden. Tijdens het laden zwelt hij op maar dat hoort dacht ik zo?? Daarom nooit laden in bed en onder toezicht.
     
  9. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.909
    3.326
    113
    Ik vind het een ideaal ding.
    Lekker snel warm, hoeft er snachts de slaapkamer niet voor uit.
    En heerlijk voor mezelf, mn rug.
    M'n man gebruikte hem om z'n voeten warm te maken. Die heeft altijd koude voeten.
     
  10. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wij hebben hem bij deze eerste ook gebruikt maar ivm nog te koud moest er nog een kruik bij,wat een ondingen zeg. Nu hebben we een 2e zensy erbij gekocht. Dat knappen gebeurde tijdens het opladen heb ik toen gelezen, daarom altijd op een vlakke ondergrond opladen en niet in de buurt van het kindje opladen
     
  11. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Iets opzwellen hoort inderdaad maar die van mij werd 3 keer zo groot terwijl hij op een vlakke warmte bestendige ondergrond ver uit de buurt van iemand maar wel toezicht erop lag en ik alles precies deed volgens het boekje.
    En opladen bij je kind in de buurt is sowieso not done iedereen die dat wel doet is in mijn ogen echt gek.
     
  12. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Hij hoort niet op knappen te gaan staan tijdens het opladen.
    Wij deden idd ook alles zoals het hoorde maar toch werd ie eng bol. En dan vind ik het ineens niet leuk meer, zo'n zak gevuld met chemische zooi.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  13. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.035
    3.117
    113
    Stomme vraag misschien maar hoe snel is "snel warm"?
     
  14. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik snap eerlijk gezegd niet zo wat er mis is met aluminium kruiken. Ok ze zijn flink warm als je er kokend water ingiet en dan moet je de dop er met ovenwanten op doen, maar ze doen wat ze moeten doen? En je gebruikt ze toch maar kort? Wij alleen in de kraamweek, daarna het bedje opgewarmd met dezelfde rubberen kruik die ik ook gebruik. Ik mis geen Zensy.
     
  15. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    De soozly is gevuld met water ipv chemische zooi.. Weet niet hoe dat bij de zensy zit. & nog geen ontploffingsverhalen.
     
    madelein vindt dit leuk.
  16. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.639
    592
    113
    Wij hebben hem bij de eerste dankbaar gebruikt, vond het toen een ontzettend fijn ding. Toen ik zwanger was van de tweede heb ik hem opnieuw gecheckt, en toen zwol hij enorm op. Omdat ze toen ook even uit de handel waren, heb ik hem terug gebracht naar de winkel, en zelfs mijn geld teruggekregen. Hebben toen voor onze dochter twee aluminium kruiken geleend, en die echt maar een weekje gebruikt, maximaal. De kruiken blijven toch niet bij je kindje in bed liggen, dus voor lekken was ik niet zo bang. Ik vond de Zensy na het opzwel verhaal ineens een veel minder prettig idee!
     
    madelein vindt dit leuk.
  17. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Hoe wordt dat ding warm dan tijdens het laden? Volgens mij berust het hele principe op warmte door lading van elektrische deeltjes in een (chemische) stof.
     
  18. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Ik ben nog even voor je aan het zoeken. Ik las het ergens maar kan het niet terug vinden. Het staat in ieder geval op deze blog https://www.zazazoo.nl/soozly-elektrische-warmwaterkruik/
     
  19. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    In de zensy zit ook alleen leidingwater ;)
     

Deel Deze Pagina