Zenuwachtig... ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Triesje91, 5 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Dag dames. Afgelopen zaterdag had ik een zeer lichte positieve test in mijn handen. Gelukkig loopt de test mooi op! Alleen, ik heb zo'n zenuwachtig gevoel.. Wie herkent dit? Ik ben dit niet gewend van mij zelf. Normaal gesproken ben ik toch aardig zeker van mijn zaak met alles. Maar dit is toch echt wel even andere koek..
     
  2. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Geen zorgen, dat hoortbl erbij.
    Ik heb laatst hier ergens gelezen dat je hormonen ook bijdragen aan je onzekerheid. Ik heb het ook heel erg.
    Ik heb met 7 weken een echo gehad een zag een heel mooi kloppend hartje en tienbwas het 2 dagen goed. Daarna begon het riedeltje weer doodleuk en nam de angst en onzekerheid weer toe.
    Het is lastig (geloof me, weet ik), maar probeer vooral te genieten. Je bent immers zwanger!
     
    Triesje91 vindt dit leuk.
  3. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Het is lastig idd haha maar vooral het feit dat ik eigenlijk nog nergens last van heb maakt mij ook zo zenuwachtig
     
  4. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik heb in het begin ook nergens last van gehad. Op een gegeven moment alleen pijnlijke borsten en erge vermoeidheid. Ik ben nu 9 weken en pas nu heb ik moeite met tandenpoetsen en bepaalde sterke geuren
    (nog niet overgegeven, maar wel veel kokhalzen).
     
  5. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ik ben benieuwd wanneer dat bij mij gaat beginnen.. met mijn vorige zwangerschap ben ik ook niet misselijk geweest dus hoop natuurlijk dat dat nu ook zo zal zijn
     

Deel Deze Pagina