zetpil lastig inbrengen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirwar

    mirwar Bekend lid

    22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Misschien spant jouw zoontje zijn sluitspier gewoon heel stevig aan omdat t natuurlijk ook een heel onnatuurlijk gevoel is dat er iets in moet...Probeer er dan zelf maar es iets in te krijgen ;)

    Offtopic: ik ook geleerd platte kant eerst, maar met puntje gaat beter. En ach als ie er maar ingaat en blijft ;)
     
  2. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Puntige kant eerst of stompe kant eerst maakt idd niet uit, zolang hij er maar in blijft.

    Een tijd geleden moest ik ons dochtertje zetpilletjes geven. En hij kwam er dus gewoon steeds weer uit. Mijn vriend (was niet thuis toen, was een week weg) heeft met toen de tip gegeven met je pink een stukje mee te gaan in de anus. Dus plastic handschoen aan, wat vaseline of glijmiddel erop, en dan met je pink er een stukje mee in. Toen heb ik het dus zo gedaan en dat ging prima. Zelf doet hij het gewoon met zn wijsvinger, maar dat durf ik niet :oops:.

    Succes in ieder geval!
     
  3. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Helaas nu ook ervaring. In de gebruiksaanwijzing staat inderdaad puntje eerst. Dus de discussie (die ik heb aangezwengeld) is dus niet meer nodig. ;)
     

Deel Deze Pagina