Zie door de testen de testen niet meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Meiden ff een vraagje, mensen die me een beetje kennen weten dat ik al een tijdje bezig ben met proberen zwanger te raken. Dus ondertussen ook al heel veel soorten testen in mijn handen gehad.
    Van kv weet ik dat ze tegenwoordig niet meer zijn wat ze waren dus die koop ik niet meer. Ik kocht eerst de wondfo die waren voordeliger Predictor is goed, dat weet ik, maar om die nou elke keer te halen gaat ook flink oplopen in de kosten ( vooral voor een testverslaafde zoals ik, ja zelfs die bij de op=op)). Action geeft valse lichte streepjes heb ik begrepen, dus wat is nou een goed alternatief? Zijn er dipsticks die betrouwbaar zijn? Zie namelijk verschillende voorbij komen maar de ene zweert erbij en de ander vind ze bagger, marja er zijn verschillende merken dipsticks. Wat raden jullie me aan?
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik ben nog steeds gewoon fan van 2 voor 5 van kruidvat. Heb er nog nooit vals positief mee getest. En predictor bij op is op is toch goed betaalbaar? Zelfde als wondfo. En sowieso minder testen. Want dan duren de weken nog langer!!! Testen op NOD heeft echt wel iets. Maar das natuurlijk een tip die nergens op slaat op deze vraag :D
     
  3. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Op de kv heb ik bijna elke cyclus lichte streepjes gehad en heb ook vals positieve gezien, zelf ook een keer slachtoffer geweest van paniek door het verschil in kleurintensiteit dus voor mij zijn die testen afgeschreven.
    Tegenwoordig moet ik al minimaal tot 12 dpo wachten beter nog tot 13 om niet vals positief te testen ivm medicatie, maar betrap mezelf er toch elke keer op om toch maar op 10 dpo te testen of de medicatie er al uit is, ben behoorlijk testverslaafd dus terwijl ik na bijna 3 jaar toch beter zou moeten weten. Weet ik ook, maar tussen weten en doen zit toch nog een verschil ;) Dus ik zoek een goedkoper alternatief
     
  4. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik zou denk ik voor een willekeurige dipstick gaan en dan bij een streep checken met predictor. Dan zit je safe en toch goedkoop. Houd dan wel in je achterhoofd dat bij al die dipsticks wel eens iemand vals positief heeft getest.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Dat meen je niet... echt? Nee dan zou ik ze ook niet meer kopen. En ik snap je hoor.... Tis jouw leven en jouw urine :roflmao: dus je mag doen wat je wil toch? En een testverslaving is altijd nog een stuk gezonder dan vrijwel iedere andere verslaving. Ik vind de oplossing van flamingoooo wel logisch
     
  6. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Die van de big bazar vind ik wel goed, geen valse streepjes mee gehad. Predictor blijft natuurlijk de fijnste testen :D ik heb er laatst in de aanbieding 15 pakjes van gehaald bij de op=op waren toen 3 voor €5
     
  7. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
  8. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik heb ze laatst ook riant ingeslagen toen ze 2 voor 1,79 waren.
    Ik heb er nog 5 over.
    De oplossing van flamingoo is idd wel een goede optie. Thnx!
     
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ja helaas meen ik dat wel, had op 17 dpo een knalstreep en op 18 dpo opeens een lichte streep, maar ene tweede test met dezelfde urine gaf een donkerdere streep dan de dag ervoor dus alle paniek voor niks. Waardeloos vind ik ze. En idd altijd tuurstreepjes erop. Dusss, geen wondfo/kv meer voor mij.

    Denk dat het dus dipsticks van z&k worden (heeft iemand toevallig nog een geldige kortingscode? ) en nog een paar predictors want verwacht voorlopig toch nog niet zwanger te zijn
     
  10. Puck123

    Puck123 Bekend lid

    22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ik heb altijd sensitest gehad, zowel de gewone als de hele goedkope dipsticks. Nooit valse resultaten mee gehad.
    Ze zijn lekker goedkoop :)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  11. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Deze gebruik ik ook altijd. Ookal zie ik er bijna altijd wel een heeeel licht schaduw streepje op(grijs) maar als je dat weet dan weet je ook dat dat niks betekend pas als hij roze is;). En dan heb je er bv 12 voor 15 euro
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  12. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb alleen nog vb digital in huis, dan kan i k ook niet.meer te vroeg testen :roflmao:

    Oh wacht ik lieg... heb nog 1 predictor Express:p en dat was t wel geloof ik.... of ik.moet.ergens nog een verdwaalde sensitest hebben..

    Nee ik vind predictors en wondfo trouwens ook, toch wel de fijnste:)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  13. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Bij de sensitest kreeg ik pas 2 weken overtijd een streepje.. dit vond ik wel heel erg lang duren. Ben 1 week overtijd maar een clearblue digital gaan doen, deze was direct positief of 1.2 weken. Pas ruime week later deed de sensitest het pas. Maar Ja... wel lekker goedkoop idd
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  14. Puck123

    Puck123 Bekend lid

    22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ik had met 10 dpo een streepje waarvan ik wist: dit is positief. En ik heb echt heeel veel testen gedaan!
    De extra gevoelige was wel duidelijker (vanaf 6 dagen voor verwachte menstruatie)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  15. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een bulk predictors ingeslagen maar met een testverslaving gaan ze alsnog erg snel :roflmao: heb nu de dipsticks van z&k om de pregnyl eruit te testen.. is die wit, dan ga ik over op predictor.. scheelt toch weer een paar dagen aan duurdere testen:roflmao:
     
  16. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik had de extra gevoelige idd, maar duurde zo lang voordat die eens wat aangaven. Ik deed voor de grap gister een testje met die omdat ik er 40 voor 20euro had gekocht dus nog zat heb liggen, maar nu geeft hij een knaller. Dus ze doen het wel enkel iets meer geduld
     
  17. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    @Namar jij heb een overzicht van verschillende testen welke wel goed zijn en welke bagger.
     
    Namar en Rosa5 vinden dit leuk.
  18. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik gebruikte gewoon de 2v5 van kruidvat. Bleven bij mij hartstikke Omo wit (dus geen vals positieve) toen ik niet zwanger was en toen ik wel zwanger was 11 dpo een knalstreep. Heb de predictor gebruikt als extra bevestiging.
     
  19. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier testen van eBay, 100 stuks voor 19 euro. Ook de LH testen daarvan. Gebruik ze nu al vier jaar voor bijna elke cyclus en op de zwangerschapstest heel soms een vaag vals streepje, maar ja voor die paar cent dan meteen nog een testje er achteraan om te kijken of het toch een vals of echt streepje was. Alle zwangerschappen tot nu toe daar ook goed positief mee getest en mooi oploop mee kunnen testen. Heb voorheen ook heel veel van sensitest versleten en deze zijn qua gevoeligheid gelijk aan de standaard sensitest.
    Voor testverslaafden zijn deze dan ook wel dus echt de goedkoopste, 19 cent per test.
     
    Nog anoniem en Rosa5 vinden dit leuk.
  20. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Ik bestel zwangerschapstesten via wish. Heb nu zelfs van wondfo (dipsticks) kunnen bestellen, zijn wel iets duurder dan alle andere testen van wish. Als ik daar dan een streepje op heb doe ik een predictor. Scheelt weer een hoop predictors :)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina