zien jullie 2 streepjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door oostende, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
  2. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.018
    413
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ik zie ook geen 2e streepje, maar foto is wel erg onduidelijk.

    succes en afwachten maar.
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Alweer getest inmiddels?
     
  4. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    sorry maar ik zie ook geen tweede streepje..
    succes meis
     
  5. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    nee ik heb niet weer getest...de laatste test was een ienieminie ver weg streepje te zien maar wij hebben nu zoiets van we wachten het even af....ik mag volgende week inpreciepe een echo laten doen als er dan nog niets is....maar 6 augustus moeten wij weer naar ziekenhuis voor 2e gesprek met fertiliteitsarts over het weer beginnen met isci in september/oktober en als ik dan nog niet ongesteld ben dan vraag ik even of hij er even naar wil kijken want dan zijn we er toch en dan zullen we het even aangeven over het verloop van mijn menstruaties....
    af en toe heb ik ongiegevoel maar tot nu toe nog niets.....denk dat ik dan niet zwanger ben en dat we ons maar moeten concentreren op onze isci aankomend oktober lijkt ons een beter idee dan nu denken elke keer dat er wel wat zit....de kans is al erg k lein maar goed net wat de arts zei er is er maar 1 nodig om zwanger te worden!
    wil jullie wel allemaal erg bedanken voor de steun die jullie ons toch hebben gegeven rondom deze periode met het wel of niet zwanger zijn en met het beantwoorden van vele vragen...zal hier nog wel kijken en reageren maar ons bezig gaan houden met wat er komen gaat dat is voo r mijn geest en lichaam ook veel beter om ons niet al te vast te binden aan zal het?of zal het niet?

    heel veel liefs renate en tot horens
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel succes met de ICSI Renate!
    Je kan aan mijn banner zien wat ICSI voor een resultaat KAN hebben.....
    Ik hoop dat je toch zwanger blijkt...
    Elmo
     
  7. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heel veel succes meid!
     
  8. SheDevil

    SheDevil Fanatiek lid

    13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik zie wel heeeeeel licht een streepje
    maar dat zou wel een indroogstreepje kunnen zijn zo heb ik ze ook wel eens gehad
     

Deel Deze Pagina