heeel dun bloed toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi ik ben nu 2dagen overtijd.....
    had de eerste keer 28 dagen syclus en de 2de keer 33 dagen syclus
    heb daar het gemiddelde van gepakt 30 dagen.....
    ze zeggen dat je uit moet gaan van je langste dat is voor mijn 33 dagen en dat is dus morgen dan ...... dus zou ik morgen mijn nod hebben...

    maar nu heb ik al de hele week ongie pijn heeeeeeel klein beedje.....
    gister wat orange achtig afscheiding ghad.... daarna niks meer en nu vandaag werd ik wakker geen buikpijn niks en rond 12 uur begon de pijn heel erg!
    normaal als ik die pijn krijg weet ik dat het al aan de gang is dan komt het bloed er met klonten uit zeg maar.....
    maar ik heb alleen maar eeen heel klein beedje dun bloed wat nog niet eens in mijn slip komt is gewoon witte met hele lichte rose afscheiding..
    ik heb pas wat testen gedaan gister ook nog maar daar kwam niks uit was ook niet met ochtend urine....

    wat kan ik nu het beste doen ?
    herkennen mensen dit?
    en zou ik tog nog zwanager kunnen zijn?

    alvast bedankt

    grtjes cindy
     
  2. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik denk dat je gewoon ongi gaat worden
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    niemand meer?
     
  4. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ik denk dat het nog wel de andere kant ook op kan gaan, maar dat weet je pas na nog een paar dagen of week afwachten... Heel frust, maar helaas is t niet anders.

    Als je ongi over een week nog niet heeft doorgezet, zou je nog s kunnen testen. Is ie dan weer negatief, weer wachten....

    Ik ga er vanuit dat je gestopt bent met de pil? Kan je cyclus behoorlijk raar van gaan doen he!? Zelfs als er al even regelmaat in heeft gezeten...

    In ieder geval SUCCES!
     
  5. Veke3107

    Veke3107 Lid

    20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Hoi Cindy,

    Ik denk ook dat het gewoon je regels zijn die erdoor zullen komen.
    Maar natuurlijk is er altijd een klein kansje he....You never know.

    Ik weet ook nooit wat ik nu moet denken.

    Toi toi toi

    Veke
     
  6. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nee ben al heel lang van de pil af bijna 2 jaar...
    maar verloskundige zei al dat het gewoon netjes is 28 en dan 33.....
    maar ik had vanmiddag echt de ongiepijn en echt heel erg en ik heb nog nooit ghad dat er dan geen bloed in men slip zat..... vandaar....
    maar heb alleen een heeeeeeel klein beedje rose achtige afscheiding....zou dat niet gewoon een innesteling kunnen zijn dan want dan kun je tog ook wat afscheiding hebben.... en kramp?

    grtjes
     
  7. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ja, je kan van de innesteling wat bloedverlies en kramp hebben. Maar voor zover ik weet, is de innesteling een dag of vijf a tien na je ei en dus een ongeveer een week voor je NOD...

    Het is wel zo, dat door een zwangerschap, de adertjes in je baarmoedermond en vagina gevoeliger worden. Dus kan het zijn dat er wat bloedverlies na gemeenschap. Of "gewoon" tussendoor doordat je baarmoeder aan het groeien is.

    Hou me ten goede, ben geen VK, heb t allemaal van horen zeggen! ;)
     

Deel Deze Pagina