Zijn er dingen waarvan je niet wilt dat je man het ziet/weet?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Uhm bijna geen schaamte maar inderdaad prijskaartjes of bonnetjes van sommige restaurants.
     
  2. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wij hebben 2 badkamers thuis, en de toiletten (3 stuks) allemaal apart. Dat vind ik prettig, al is het maar voor bepaalde luchten.

    Maar samen douchten, of de badkamer in en uit wandelen heb ik weinig moeite mee.

    Bonnetjes, geld besteding, ik schaam me weinig voor bij mijn man.

    En bepaalde dingen vind ik normen en waarden. Zoals even privé je tampon verwisselen, en van hem wens ik geen afgeknipte nagels oid tegen te komen. En scheten laten gebeurd me alleen zwanger, echt kan het helaas niet helpen.
     
  3. jupke

    jupke Niet meer actief

    Ik heb geen partner. Maar toen ik nog getrouwd was deed ik dit ook zo.

    Schaamte of volledig schaamteloos iets bij je partner doen zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen.

    De mannen weten allemaal dat we die dingen doen. Dat wil niet zeggen dat ze het moeten zien.

    Mijn ex man poepte natuurlijk ook, maar dat hoef ik niet bewust mee te maken. Net als scheten laten enz. Dat deed hij maar mooi als ik er niet bij was.
     
    Vitamientjuh, Noorie en Mery vinden dit leuk.
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    naar de wc gaan. doe dat graag alleen. zelfs in de gang of hal vind ik verschrikkelijk. weekje hotel poep ik gewoon niet haha. en nee das geen grapje. Man gaat gewon zitten met deur wijd open. boeit hem niet zo.

    verder niks eigenlijk. heb kwa naaktheid geen schaamte, gezichtsmaskertje zo af en toe, douchen doe ik ook gewoon terwijl hij tandenpoetst inc scheren enzo.

    ik blijf graad mager maar eet als een olifant. Hij moet juist elke dag sporten en letten op eten om niet dik te worden. soms snack ik dus stiekem omdat hij anders ook gaat eten
     
  5. Vintage35

    Vintage35 Bekend lid

    7 mei 2015
    907
    885
    93
    Ik moet er niet aan denken dat mijn man erbij staat als ik me sta te verschonen tijdens mijn menstruatie. Een beetje discretie vind ik wel wenselijk. Net als poepen en plassen. Wij kennen elkaar door en door maar dat stukje blijft bij mij. Vind dat echt privé. Vind het ook niet bepaald aantrekkelijk als hij daarna staat te kijken.
     
    Noorie vindt dit leuk.
  6. Logan

    Logan Niet meer actief

    Ik schaam me echt nergens voor :eek:
    Wij poepen in elkaars bijzijn, ik verwissel mijn tampon gewoon, scheer mn lijf gewoon. Het is niet zo dat hij lekker gaat staan kijken maar boeien...
     
  7. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Hoeveel er al klaarstaat in mijn online winkelmandjes voor komende maand.
    Maar Hey...zowel ik als zoonlief moeten er goed uit zien op de dag van ons geregistreerd partnerschap en de dag daarna en de dag daarna....:oops:
     
    Hopsatee, Logan, marb en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Hier geen schaamte als ik op de wc zit, maar tis ook niet dat als ik boven op de wc zit ik naar beneden roep: "SCHAAAT IK BEN POEPEN KOM JE EVEN..." ik doe gewoon mijn "ding" en als hij toevallig bovenkomt en de deur staat open prima hoor! Scheren doe ik gewoon in zijn bijzijn als hij er is en eigenlijk nooit over nagedacht dat het niet charmant is :).

    Heb wel een x bij toen nog me vriend nu me ex, gehad dat mijn touwtje van mijn tampon was geknapt ofzoiets. Hij moest me toen helpen.. dat vond ik echt gênant en daar denk ik niet graag aan terug! Overkomt me niet meer hihi.

    Wat mijn huide vriend niet weet is dat alle chocolademousse op is (oeppss) en ik straks stiekem maar twee nieuwe koop:)
     
  9. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.848
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn man hoeft mij niet op het toilet te zien wanneer ik ongesteld ben.
    Dat vind ik echt een stukje privé en btw hij heeft geen enkele behoefte om dit te zien;)
     
    Treez en Grietjenb vinden dit leuk.
  10. Maartt

    Maartt Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mijn tampon of maansverband verschonen.
    Doe ff.. dat wil hij echt niet zien hoor. En ik vind het zelf al goor.

    Poepen doe ik gewoon en stinken etc. maakt me geen bal uit. Maar niet in dezelfde ruimte waar hij is en hij het kan zien. Ik kan dan niet eens.
    Daarbij ik hoef zijn poepface ook niet te zien hoor, laat staan zn bolus die hij legt.

    Schaamte nee, maar fatsoen ja.
     
    Blaadje, Emsy, Treez en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hoe kan iemand je daar bij helpen dan?

    Gewoon onder de douche. Even de douchekop er op. Op je hurken en persen. Valt het er zo uit.
     
  12. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113

    Ja dat was een betere optie geweest en minder gênant maar Uhm nee niet op die manier. Treed niet verder in details hoor! Ik voel me bijna verplicht te vertellen dat ik toen wel 16 was en behoorlijk in paniek
     
  13. jupke

    jupke Niet meer actief

    Haha meid, we hebben allemaal wel dingen gedaan die achteraf gezien anders hadden gekund.

    Je vriend toen was wel bereid je te helpen. Lief toch.
     
    Kikkertjekwak en fafa vinden dit leuk.
  14. Maxellera

    Maxellera Fanatiek lid

    14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Helemaal nergens problemen mee.. Maar ik moet zeggen dat dit pas de eerste relatie is waarbij ik dat helemaal heb, bij mijn exen wilde ik altijd alleen zijn als ik moest poepen, scheten hield ik altijd in, gênante plekjes epileren ook prive..
    Maar bij mijn man voel ik me zo op mijn gemak en zegt hij juist dat is gewoon alles kan doen bij hem in de buurt dat ik daar helemaal geen moeite meer mee heb :).
     
  15. Poppy4

    Poppy4 Bekend lid

    13 jan 2016
    707
    480
    63
    Wat een leuk topic, lig in een deuk om sommige antwoorden!

    Hier ook poepen. En dat heb ik niet alleen ten opzichte van mijn man, ook van mijn kinderen. Ik heb er zelfs een hekel aan als ik op het toilet zit en ze komen me storen door op de gang wat aan me te vragen of de deur open willen doen (zet ik op slot).
    Als ik aan het poepen ben wil ik volledig met rust gelaten worden.
     
  16. Moi1985

    Moi1985 Actief lid

    2 jul 2014
    414
    27
    28
    Hmm, ik kan me nog herinneren dat ik tijdens mijn zwangerschap opeens last bleek te hebben van een aambei down under... waar dus regelmatig even een zalfje op gesmeerd moest worden.

    Vond het zelf al echt een verschrikking, maar no wat dat ik dat deed als mijn vriend in de badkamer was!
     
  17. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    De toiletgang is bij ons prive. Voor de rest eigenlijk niets.
    Nu is het wel zo dat ik door 3 huidziektes vaak wonden heb die verzorgd moeten worden en dat doet mijn man dan. (Soms op plekken waar ik echt niet bij kom.)
     
  18. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.577
    832
    113
    Weinig schaamte hier in huis. Mijn dochter (6 jr) presteert het altijd om enorm te gaan kakken als ik eens lekker in bad lig. En de wc is dus direct naast het bad. Lekker hoor. ;)

    Maar ik vreet bijv. wel 'stiekem' een reep Tony's weg als m'n man even een avondje weg is. ;) Sommige dingen wil ik niet delen, tsk.
     
  19. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.747
    15.178
    113
    Dit inderdaad. Sinds een zwangerschap en bevalling heb ik echt nergens meer schaamte voor ;)
     
  20. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    schaamte niet maar sommige dingen hou/doe ik lekker in mn eentje. Maandverband/tampon, zie geen reden waarom hij doet hoeft te zien. Denk dat hij ook totaal geen behoefte heeft om dat te zien hoor. Ik ga zoiezo het liefst alleen naar de wc, douchen en dat soort dingen. Mijn kids vallen mij de hele dag al lastig, wil soms ook gewoon even rustig kunnen stinken op de wc zonder dat iemand weer wat komt vragen:roflmao:. Deuren gaan hier nooit op slot maar als iemand op de wc zit wacht je gewoon maar ff. Of ik dat nou ben of mijn man of kids. Wat de ander in de badkamer moet doen kan best 1minuut wachten tot iemand van de wc af is.

    Verder over dat shoppen van kleding wat velen hier zeggen, niet herkenbaar. Ik koop nooit zoveel

    Enige dat ik nog wel eens achterwegen hou is wat we nou allemaal kwijt zijn aan de boodschappen. Dat wordt steeds duurder en krijgt ie alleen maar lichtelijke hartaanval wat we die week weer kwijt zijn.

    postbode trouwens wel herkenbaar :roflmao: die 'ken' ik al zo'n 12jaar. Die zegt mij op zn vrije dag ook gedag en weet zelfs mijn volledige adres (en werktijden??) uit zijn hoofd. Zo weet hij dat hij rond middaguur hier niet hoeft aan te bellen omdat ik dan werk zegt ie. Vond ik zelf ook even vreemd maar hij zal wel een goed geheugen hebben :thumup:
     

Deel Deze Pagina