zijn maxi cosi stoeltjes wel eens in de aanbieding?

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door MissFluffy, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    we twijfelen nog tussen 2 stoeltjes, de pebble en de pebble plus. de plus heeft traagschuim aan de binnenkant waardoor deze iets veiliger is bij zijwaardse impact. maar daardoor is deze wel meteen 100 euro duurder en we weten niet of we dat het wel waard vinden.

    nu is het idee dat we afwachten of hij in de aanbieding komt ergens, maar ik vraag me af, zijn autostoeltjes uberhaupt wel eens in de aanbieding? ik heb eigenlijk alleen nog maar acties gezien waar ze ergens bij zitten of dat je er gratis een speeltje bij krijgt o.i.d. heeft iemand wel eens echt korting op autostoeltjes gezien? heeft het zin om daar op te wachten?
     
  2. TopperD

    TopperD Bekend lid

    9 jun 2015
    777
    156
    43
    De oude collectie wordt nog wel eens goedkoper aangeboden. Maar zo'n nieuwe hwb ik nog nooit in de aanbieding gezien.
     
    MissFluffy vindt dit leuk.
  3. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Bij de Mama Mazzel Dagen van Prenatal hebben we geloof ik 10% korting gekregen.. Maar ben er eigenlijk niet 100% zeker van.
     
    MissFluffy vindt dit leuk.
  4. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Pebble plus nog nooit in de aanbieding gezien of zelfs maar met iets er extra bij. Gewone pebble wel in aanbieding gezien.

    Wij hebben de maxi cosi en isofix base samen met Bugaboo, die ook nooit in aanbieding is, met personal shopping bij prenatal gekocht (met nog aantal andere dingen). Daardoor wel 20% korting gekregen. We hadden dat toen net voor mazzeldagen gedaan. Die 20% krijg je in cadeau kaarten en daardoor heb ik die op kunnen maken aan spullen waar ik ook weer korting op kreeg.

    Overigens voldoet die pebble plus aan de nieuwe Veiligheids eisen en die gewone pebble niet (natuurlijk is die ook gewoon goed en zal het verschil niet extreem groot zijn). Maar dat gaf voor ons wel de doorslag om toch voor die plus te gaan.
     
    MissFluffy vindt dit leuk.
  5. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    bij de nieuwe standaard hebben ze de druk die op het kindje komt te staan getest ipv de druk op het kinderstoeltje. maar eigenlijk maakt het alleen maar verschil bij zijwaartse impact. de kans dat je aangereden wordt in 1 jaar tijd is sowieso heel klein, en de kans dat dat dan via de zijkant is natuurlijk nog kleiner. we weten nog niet of we voor die kleine kans zoveel meer geld uit willen geven. daarnaast is de gewone pebble natuurlijk ook veilig bij zijwaartse impact, alleen heb je dan meer kans op beschadiging
     
  6. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik heb geen volledig antwoord op je vraag maar wel super goede ervaring met de laagste prijs garantie van de baby dump. Tot aan de geboorte garanderen ze laagste prijs en anders verschil retour.

    Heb zodoende al na aanschaf 10% korting op de Joolz day 2 gehad. 45 euro retour op een gewone pebble maxicosi (is meteen antwoord op je vraaag, die was dus in de aanbieding ;)) en 25 euro retour op de stokke trip trap.

    Met andere woorden. Ik zou de stoel kiezen die je het liefst wilt, hem aanschaffen bij de baby dump en tot die tijd prijzen in de gaten houden. Als ie ergens (bij de baby dump zelf maar ook elders) goedkoper wordt, screenshot van je bon en aanbieding mailen naar de klantenservice en je krijgt binnen een paar dagen het verschil op je rekening.

    Normaliter is de laagste prijs garantie bij baby dump een maand maar tijdens een zwangerschap tot aan de geboorte (geloof zelfs nog paar weken erna).

    Je zou bijna denken dat ik betaald wordt om de baby dump te promoten maar dat is echt niet zo :p. Gewoon erg goede ervaring!
     
    LMSB, Esila, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    je gelooft het niet, maar ik heb zojuist een maxi cosi pebble plus gekocht voor maar 169 euro :D bij de prénatal hadden ze de limited edition celebration voor bijna 40% korting. dan heb je dus maar keuze uit 1 soort, maar ik vond hem toevallig ook nog eens heel erg leuk!
     
    manaolana vindt dit leuk.
  8. Hagedisje

    Hagedisje Actief lid

    12 jun 2015
    342
    40
    28
    MissFluffy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina