Zijn wij even mooi in de maling genomen! Een ventje! :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fioon, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    haha nou al een ondeugd!weet je zeker dat je niet een jongen en een meid draagt? ;) nee hoor grapje! van harte met jullie aanstaande zoon!
     
  2. Mars

    Mars Actief lid

    11 feb 2007
    160
    0
    0
    Oh bizar! Ik zat dit gisteravond te lezen en kreeg het gelijk op mijn heupen. Ik heb al 3 x bevestigd gekregen dat we een jongen (dat zag ik zelf ook wel) en een meisje verwachten, maar vanochtend bij mijn groeiecho heb ik toch maar even gevraagd of deze persoon het voor de 4e keer even wilde checken voor ik mijn geboortekaartje ging bestellen. Overduidelijk een koffieboon, maar ja, dat vond ik van jou echo ook :oops: ik ga er toch maar van uit dat het een meissie is, want 4 verschillende mensen zullen toch wel zicht hebben op dat soort dingen hoop ik dan maar..hahaha
     
  3. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    hihi ik hoop dat die van ons dan ook klopt, nu heeft wel de gynecologe en die mevr. van het echobureau gezegd dat het een meid wordt maar wie weet (mijn echo foto lijkt toch een beetje op die eerste).
    Vindt het toch wel akelig vooral omdat iedereen om ons heen het weet :)

    Maarja natuurlijk evengoed super welkom.
     
  4. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    wahaha! wat grappig :)
    Hij wilde jullie nog ff verrassen en zijn piemeltje geheim houden ;)
    Die van ons ging meteen bij de 20 weken echo met de beentjes wijd en liet zijn piemeltje in volle glorie zien :) en toen had de vk nog niet gevraagd of we het geslacht wilden weten.
     
  5. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja fioon ze eiden bij mij ook in week 16 dat het een meisje zou worden maar zeiden er wel bij dat tot week 24 het niet zeker is omdat het piemeltje nog kan groeien t/m week 24... daarom had ik toen even gewacht met kleertjes kopen.. mar dat is wel lullig misschien kan je het ruilen :) de kleertjes bedoel ik he
     
  6. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ojee dat meen je niet. mij waren ze ook aan het twijfelen kreeg constant te horen dat ze denken dat ik (piep) krijg. bij de laaste echo zie de dokter echt over tuigt het wordt een (piep). ik zeg het geslacht nog niet hoor. heb dus ook al wat kleertjes gekocht enzo. ik hoop maar dat ze dus gelijk hebben.
     
  7. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    :confused: , was ook zo verbaasd over dit berichtje joh, lijkt me echt maf hoor. Je rekent daar toch op.

    Wij hebben eind aug. bij 17 weken een geslachtsbepalings echo bij babyvision, maar ja....als ze er zo vaak vet naast zitten, ook niet handig.

    Wie hadden het verkeerd gezegd eigenlijk? gyn uit het ziekenhuis, of mensen van zo'n particulier echo bureau?

    Elke baby is natuuuurlijk welkom, dus een knul is supergaaf....en vooral deze dondersteen hihi. ;)
     
  8. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wij komen voor onze echo's elke 4 weken gewoon bij onze huisarts. Die is ook verloskundige, heeft op zijn praktijk ook een echo apparaat.

    We zijn daar ontzettend blij mee, omdat we nu elke 4 weken ons mooie ventje mogen zien!

    Hij had met 18 weken die echo van het geslacht gedaan, 99% zeker zei hij (maar dat dacht ik ook en mijn vriend en meer mensen hier op het forum, het leek overduidelijk een meid).
    Toen met 22 weken weer een echo, hij keek even snel en zei dat het nog steeds een meid leek, want we zagen geen uitsteekseltje.
    Laatst dus met 26 weken weer, toen zei hij dat je duidelijk schaamlipjes zag.

    Ik denk niet dat dit heel vaak voorkomt en ik denk ook niet dat het helemaal zijn fout was (ten minste, misschien als hij nog 10 minuten echt actief had gezocht, maar wie had dit nou verwacht :))

    Ik denk dat onze kleine boef ons gewoon lekker in de maling heeft genomen en zn pielemansje had verstopt.:D

    De mevrouw van babyview heeft de geslachtsfoto van ons 'jongetje' 2x afgedrukt, zodat we er een aan onze huisarts kunnen geven! HAha, ben echt zo benieuwd naar zijn reactie! :)
     
  9. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Oh meid toch!

    Jeetje wat een boefje hahaha.. Enne ikke verloskundige wow ! Voel me vereerd hahaa....

    Moet even weer je andere topic zoeken hoor haha ...

    Maar gefeli met je aanstaande zoontje.. Deze is toch wel heel duidelijk he ;)
     
  10. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Ok, hier nog iemand die de zenuwen krijgt... Ik heb maar 1 keer gehoord wat het geslacht is (nl. bij de 20-weken-echo) en de echoscopiste was zeker van haar zaak. Ze zei er wel bij dat ze geen garantie mocht geven, just in case...
    Ik weet trouwens niet eens of je nog echo's krijgt na je 20-wk-echo, hebben jullie allemaal zelf voor de pretecho's gezorgd, of kregen jullie ook nog echo's aangeboden?

    Even mezelf kalmeren: en haal adem...

    Fioon, leuk voor je! Succes met omschakelen en wennen!

    Amber
     
  11. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Oh die zenuwen haha .. zijn gezonde zenuwen meid.

    Ik had de echo met 20+ weken. En de echomeneer was 100% zeker dat het een meisje was.

    Toen ik met 28 weken naar het ziekenhuis moest, heb ik de vk gevraagt of ze nog even kon checken voor de zekerheid :) of er niet iets aangegroeit was in de tussen tijd.
    Dit bleek niet zo te zijn, het was en IS nog steeds een meid...
    Alleen een beetje vroeg geboren, maar een super kanjer!
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ook ik krijg wel de zenuwe hoor, ik heb bij de 20 wk gehoort een meid (zie album) met 23 wk met de 3d echo konden ze hetniet goed zien omdat de beentjes tegen elkaar aan lagen maar ze dacht schaamlipjes te zien. (had zelf niet gezegt wat ze vorige x hadden gezegt) en nu gaan we er maar vanuit dat het een meid wordt. kamertje is zo goed als neutraal maar de kleertjes dat zou echt een drama zijn bijna alles is rose haha. hier op dit forum zeggen ze allemaal een meisje te zien en dit weten ze zeker maar goed bij jou dachten ook zeker 95% op dit forum aan een meid en kijk nu haha. het zal wel een helle omschakeling zijn maar geniet straks maar lkkr van je mannetje. ikzelf denk op mijn echo ook iets tussen de beentjes te zien en meestal heb ik geslacht echos wel goed maar vertrouw toch op de profs. we zullen zien ik zal net zo goed blij zijn hoor en ja rose kan tegenwoordig ook bij een jongen :)
     
  13. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    lovewinnie

    Ik wil je niet bang maken, maar ik zie meer een jongetje dan een meisje bij jou...Hoop van harte dat ik het mis heb...Meisjes zijn echt leuk :)

    Maar als ik jou echo vergelijk met de mijne .. zit er wel verschil in ..
     
  14. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    O jee, en bij mij had ze het ook goed :)lol:)
     
  15. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    :confused: zal mijn toch niet gebeuren he. ik heb ook al 2 x gedroomt dat ik een jongentje krijg terwijl ik toen nog helemaal niet twijfelde zal dit dan toch een waarschuwing zijn :( . ik moet nog 6,5 week en dan weet ik het zeker. mijn vriend roept al vanaf dag een dat het een jongen wordt en gelooft de echo zowiezo niet haha
     
  16. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Meen dat de TS ook had gedroomd over een joggie?
    Terwijl ze in de wetende wwas dat het een meisje zou zijn...

    Misschie kan je nog en extra echo laten maken?zou nog net kunnen denk ik?

    EDIT. dit klinkt natuurlijk weer raar he .. Kindje is welkom jongen of meisje..
    Maar gewoon to be sure.:)
     
  17. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    inderdaad to be sure, ik hoef nu geen extra echo meer te maken haha de kast hangt al vol met rose. ik heb wel 3 kleine pakjes die voor bijde kunnen dus als zij toch nog een hij blijkt te zijn moet mijn vriend maar ff gaan shoppe :). mijn maakt het echt niet uit hoor maar het is wel een helle omschakeling als ik een plassertje ondek bij mijn kleintje zodra ze (hij dan) er is.
    een jongens naam hebben we al gelukkig dus dat scheelt wel.
     
  18. apie

    apie Actief lid

    15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ik heb het ook gehad hoor tot 3 keer toe zeiden ze dat mijn jongste een meisje was ..Maar het is toch echt een knul ...hihihi
     
  19. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Haha ik heb er inderdaad ook over gedroomd. Dat we 2 jongetjes kregen (het is er echt één, dat weet ik wel zeker!)

    @ Apie: Kwam je er pas bij de geboorte achter of wist je het daarvoor al?
     
  20. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    oei oei oei... zie dat het bij mij dan ook een jongen is want jij was zo overtuigd dat ik een meisje kreeg, kijk maar naar de vergelijking van de echo's :D
    zal het eind augustus weten als het nog steeds een meisje is of nu ook opeens een jongen blijkt te zijn :D
     

Deel Deze Pagina