Zo goedkoop mogelijk verjaardag vieren...

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke21, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

    Kylie1986 Niet meer actief

    Jeetje wat heftig.

    Ik vind voor kids bij de Action soms ook hele leuke kado's.
     
  2. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    hoi hoi,
    ik zou graag willen weten of je nog interesse hebt in de v- smile.
    ik kan hem namelijk verkopen. als je hem nog wilt verkoop ik hem niet, anders natuurlijk wel.
     
  3. tijdvoormezelf

    tijdvoormezelf Niet meer actief

    Ik heb zo;n ikea tafeltje over, is wel bruin zwart van kleur. Mag je hebben. Waar woon je ?
     
  4. luckybird

    luckybird Fanatiek lid

    2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb niet alles gelezen dus misschien is er veel al voorbijgekomen maar toch ff een berichtje.

    Jouw kindje heeft echt hgeen besef van dure of midner dure cadeaus. Koop bij action/zeeman of marktplaats en voor max 10 euro (desnoods 5) kan je allerlei leuke kleine dingetjes halen. ook het bezoek zal cadeautjes meebrengen lijkt me dus dan eindig je met een berg.

    Wat betreft de taart : als je van weinig rond moet komen zou ik hem annuleren en gewoon diepvries gebak kopen van Aldi & lidl, is niks mis mee!! mensen die dat wel vinden die eten em maar lekker niet op (je zult zien, iedereen smikkelt lekker mee). zoute stokjes, chipje, toastje met brie en een fles limonadesiroop. Die siroop doe je in een feestelijke kan en zet je op tafel om te pakken, ballonnetje aan het handvat, rietje/paraplutjes erin (als je die toevallig nog hebt) en het ziet er super aantrekkuelijk uit. iedereen drinkt daarvan (of 's morgen thee/koffie), het is tenslotte een kinderverjaardag. evt een flesje cola op reserve of drank als je dat graag wilt, maar niet standaard iedereen 3 soorten fris en drank aanbieden. mensen zijn kuddedieren dus als iedereen aan de limo zit, zal een volgende binnekomer snel zeggen, goh doe mij ook maar limo.

    het gaat om de sfeer en die maak je echt zelf!! Dus niet twijfelen of iedereen het wel leuk vindt, er wel genoeg cadeaus zijn. nee geniet!! geniet van de aandacht en de mensen die interesse tonen en het mee komen vieren. en van de kleine natuurlijk! lekker foto's maken en het leuk hebben met elkaar. Eten is bijzaak.

    tegen etenstijd zeg je dat het feest is afgelopen en dat je hem haar in bad gaat doen en naar bed gaat brengen.
     
  5. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig zeg! Jij gaat ook niet door de makkelijkste periode.

    Qua hapjes, lekker makkelijk houden. Kaas en worst. Goedkope chipjes en klaar.

    Taart kan je idd zelf maken.

    Qua cadeau. Ik denk niet dat een 1 jarige al zoveel benul heeft hoor, dus in mijn ogen kun je daar best iets goedkoops voor doen. En om eerlijk te zijn, al zou hij wel in de leeftijd zijn dat hij het besefte dan zou ik persoonlijk nog niet al te duur doen. Het is geen schande hoor dat je kind leert dat niet alles in het leven makkelijk komt. Tenslotte kan hij hier zelf later ook mee te maken krijgen.

    Wij zijn arm opgevoed omdat mijn moeder het ook alleen moest doen en niet veel te besteden had. Maar ik kan je uit ervaring zeggen 'I wouldn't want to have it any other way'.

    Krijgt je zoontje genoeg liefde? Aandacht? Knuffels? Dan is een duur cadeau helemaal geen must ;).

    Sterkte en ondanks alles toch veel plezier!
     
  6. Cryptonism

    Cryptonism Fanatiek lid

    6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overigens hebben ze bij ons bij de Bart Smit vaak hele leuke dingen heel erg afgeprijst. Misschien is dat een idee... Ik kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk maar wie weet.
     

Deel Deze Pagina