Zo ontzettend gewild..

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door MaM8910, 16 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaM8910

    MaM8910 Bekend lid

    27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Hoi allemaal,

    2 weken geleden om deze tijd was ik aan het bevallen.

    Met de 20 weken echo zei de echoscopiste gelijk dat het niet goed zat. Onze dochter had bijna geen vruchtwater en liep erg achter in de groei. Dit was op zaterdag. Op maandag konden we terecht in het ziekenhuis. Daar bevestigd. Ze was de grootte van 16 weken en in haar buik zelfs 14 weken ipv 20. Het hartje was vergroot en alles zag er niet best uit. Woensdag ben ik ingeleid en bevallen.

    Juli 2013 zijn we getrouwd en gelijk gestart met proberen zwanger te raken. Pas in september 2014 bleek ik zwanger. Maar na 2 weken al een miskraam. Gelijk weer verder met proberen. Pas november 2015 bleek ik weer zwanger. En nu is Aimee Nina dood geboren op 2 maart 2016.

    Nu moeten we weer helemaal overnieuw beginnen.. Zooo zonde van de tijd.

    Oh ja, en ook nog de uitslagen afwachten (23 maart telefonisch consult en 13 april in het ziekenhuis).

    Ik heb niet eens zin om de uitslagen af te wachten, ik wil nu weer zwanger zijn/worden!

    Zooo moeilijk! Ik ben zooo bang dat ik weer 1+ jaar moet wachten voor ik weer zwanger ben. Opzich heb ik wel hoop dat we een normaal kindje op een naturlijke wijze te wereld kunnen brengen.. Maar het duurt zoooo lang!

    En ik had mn baan opgezegd, omdat ik het vreselijk vond maar ook omdat ik zwanger was. En nu ben ik niet meer zwanger maar zit ik wel thuis. Ben bang dat ik nu geen ander werk kan vinden. En wil me ook niet ergens aan vast binden want ik wil weer zsm zwanger zijn.. zucht!!!

    Bedankt voor het laten uitrazen ;)
     
  2. Brinta

    Brinta Fanatiek lid

    9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Gecondoleerd met dit grote verlies.

    Ik "verbaas" mij alleen om het zo zonde van de tijd gedeelte?
    Hopelijk heb je het verlies van een mensje ook een plek kunnen geven?
    Ik bedoel dit absoluut niet rot, maar het lijkt mij zorgelijk als het je vooral verdriet doet dat het zonde van de tijd is geweest?
     
  3. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Lieve Nicole, wat een verdriet, het zit jullie niet echt mee. Volgens onze gynaecoloog kan je gelijk weer proberen om zwanger te worden. Zo'n 4 weken na de bevalling heb je ongeveer wee een eisprong. Het nadeel is dan alleen dat je nog niet weet of het genetisch is. Ik wilde ook gelijk weer door en wij zitten nu weer in ronde 2.

    Hebben jullie op een voor jullie goede manier afscheid genomen van Aimee Nina? En mooie foto's laten maken? Heel veel sterkte! 😘
     
  4. MaM8910

    MaM8910 Bekend lid

    27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ja, we hebben uitgebreid afscheid genomen en foto's gemaakt. Ik heb het verlies van Aimee vrij makkelijk een plek kunnen geven, voornamelijk omdat er echt niets aan te doen was. Er was geen manier om haar te redden.

    Nu zijn we weer terug bij af, even ver als we 3 jaar geleden waren. Daar baal ik van!

    Ik hoop gewoon dat het niets genetisch is en dat het niet weer meer als een jaar duurt om zwanger te worden.
     
  5. Nobely

    Nobely Actief lid

    13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee Nicole!

    Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte! Super rot dat het zo moet lopen bij jullie, ik kan mij je frustratie wel voorstellen. Ik hoop dat de uitslagen dermate goed zijn dat jullie weer door kunnen. Ik duim voor je!
     
  6. Brinta

    Brinta Fanatiek lid

    9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Fijn te horen dat jullie op een mooie manier afscheid hebben genomen en dat je mijn bericht niet verkeerd op hebt gevat!
    Iedereen gaat er natuurlijk ook anders mee om, en fijn dat het voor jullie makkelijk is om het een plekje te geven.

    Als de wens er al zo lang is dan kan ik ook begrijpen dat het voelt alsof je weer terug bij af bent. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken.
     
  7. MaM8910

    MaM8910 Bekend lid

    27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Bedankt Brinta!
     
  8. Mamavanle

    Mamavanle Actief lid

    18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ontzettend verdrietig!! Ik herken je drang om verder te gaan en weer te proberen. Hier is niks mis mee en volkomen logisch! Ook wij hoefde na het overlijden van ons zoontje het genetisch onderzoek niet af te wachten. Verder neem de tijd om het verlies van jullie meisje te verwerken. In het begin leef je op adrenaline maar het besef dat je moeder bent geworden en jullie meisje er niet meer is gaat komen. Neem je tijd en doe waar jij je prettig bij voelt en als dat weer proberen is zou ik dat zeker doen. Heel veel sterkte en ik hoop een mooi en gezond wonder in de toekoms.
     
  9. Jaan13

    Jaan13 Actief lid

    26 dec 2013
    217
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook verschrikkelijk wat haar is overkomen! Maar ik vind het zo 'vreemd' hoe ze reageerd.. Schrik er gewoon van eerlijk gezegd.
     
  10. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Sorry maar ik geloof dat het niet helemaal de bedoeling is om reacties hier vreemd te noemen.

    Iedereen gaat anders om met verdriet of het geven van een plaatsje. Ik vind dit een beetje een ongepaste reactie als ik eerlijk ben.
     
  11. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat is niet vreemd na pas 2 weken...De klap komt nog.Iedereen gaat anders om met verlies.

    Heel veel sterkte gewenst ts,en ik hoop dat het snel lukt,en je na 9 maanden een gezond kindje in je armen kan sluiten.
     
  12. MaM8910

    MaM8910 Bekend lid

    27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Iedereen gaat anders om met verlies. Ik heb al veel verlies gehad in mijn leven. De 'klap' heb ik al gehad, die kreeg ik al gelijk. Nadat Aimee geboren is was dat voor mij voorbij, natuurlijk ben ik wel verdrietig maar ik ga niet weken in bed blijven liggen en huilen. Ik wacht alleen de uitslagen af maar wil gewoon door.

    Het is niet nodig om hier te gaan discussieren wat de 'juiste' manier is om met verdriet om te gaan omdat dat voor iedereen anders is. Ik dacht dat het de bedoeling was dat iedereen hier kon plaatsen wat ze wilt in de hoop een beetje steun te kunnen krijgen en niet zodat je gevoelens in twijfel getrokken gaan worden.
     
  13. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel verdrietig wat jullie hebben meegemaakt en ik snap het wel dat je het nu lang vindt duren en dat je bang bent weer lang te moeten wachten. Je wil gewoon graag een kindje om voor te zorgen!

    Vraag me wel af waarom je niet wil werken als je zwanger bent? Ik zou nu juist wel werk gaan zoeken, dat geeft ook wat afleiding voor als het zwanger worden weer langer duurt. Bedoel niet meteen trouwens, pak nog even je rust na wat je hebt meegemaakt.
     
  14. Nobely

    Nobely Actief lid

    13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL

    Sterk! Laat je niet gek maken, je hebt al genoeg aan je hoofd nu.
     
  15. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    +1!

    Gecondoleerd met jullie meisje, wat moet het hartverscheurend zijn dit mee te moeten maken :(

    Ik hoop voor jullie dat er niks genetisch mis is, en dat jullie snel weer in verwachting mogen raken, van een gezond kindje dit keer.
     
  16. MaM8910

    MaM8910 Bekend lid

    27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Bedankt dames!
     
  17. Marrieb

    Marrieb Actief lid

    22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte meid, zaten in dezelfde bevallingsdatum-groep.
    Hopelijk is het je snel weer gegund en heb je snel een mooi en nieuw wondertje in je armen dat helemaal gezond is!
     
  18. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Snap ik meid, heel sterk van je! Ik heb de eerste 2 weken regelmatig gehuild, denk ook een stukje hormonen, hierna nauwelijks meer gehuild. Iedereen gaat er anders mee om, ik wilde ook weer snel m'n normale leven oppakken. je klinkt als ren sterkte vrouw! Nog maar een paar nachtjes slapen en dan heb je misschien al meer zekerheid. Laat je hier weten wat de uitslagen waren? Ben je zenuwachtig voor wat je mogelijk te horen krijgt?
     
  19. MaM8910

    MaM8910 Bekend lid

    27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik ben gelukkig niet zo zenuwachtig voor de uitslagen, ik heb goede hoop! Zal een dag of 2 van te voren wel komen. Ik zal wel laten weten of er wat uitkomt :)
     
  20. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Spannend meid! Goed dat je er zo positief in staat! Wij krijgen maandag de uitslagen, ben wel een beetje zenuwachtig. Ik heb alle gegevens van onze families vandaag ingevuld voor de klinisch geneticus. Ben erg benieuwd, maar ik heb ook goede hoop dat het niet genetisch is. Ik zal voor je duimen dat je goede uitslagen krijgt woensdag!
     

Deel Deze Pagina