Pil en innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Manon21, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manon21

    Manon21 Lid

    28 aug 2008
    14
    0
    0
    Hallo,

    Ik slik de pil al 5 jaar. De laatste pil neem ik altijd op zondag in en normaal gesproken word ik dan op woensdag eind van de dag ongesteld. De laatste keer dat ik ongesteld werd, was dit echter al op dinsdag ochtend. Tevens leek dit niet echt op een menstruatie. Het was donkerbruin bloed, maar het zette niet echt door. Dit heb ik een paar dagen gehad, maar de hoeveelheid was minder dan bij een normale menstruatie. Voor de zekerheid heb ik op die zaterdag een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief.

    Zou er toch sprake kunnen zijn van een zwangerschap (ondanks dat ik aan de pil ben) en dus bijvoorbeeld een innestelingsbloeding?
     
  2. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou dat je aan de pil bent zegt niets want dat was ik ook en ook nog eens heeel zorgvuldig! en ondertussen al bijna 36 weken zwanger :p dus van de pil zou ik persoonlijk niet teveel meer uitgaan haha en het lijkt mij als dat een innesteling geweest was dat je dan ook positief test maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen want ben er niet zo in thuis...
     
  3. Manon21

    Manon21 Lid

    28 aug 2008
    14
    0
    0
    En hoe kwam je er achter dat je zwanger was? En hoe lang was je toen al zwanger?
     
  4. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

    nou ik kwam erachter via n test omdat iemand tegen me zei van ik zou toch maar eens gaan testen omdat ik best moe was en n beetje griepverschijnselen had haha maar ik kreeg wel gewoon mijn menstruatie enzovoorts! dus dacht is onzin kan niet zwanger zijn! maar ja bleef in me hoofd hangen dus toch maar een test gedaan en ja hoor! en volgende dag kon ik meteen naar vk omdat ik niets wist en hoever ik was enzovoorts en toen was ik dus al 9 weken zwanger ongeveer :D
     

Deel Deze Pagina