zo onzeker help!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sab85, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

    sab85 VIP lid

    24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey meiden,

    ik heb sinds 2 dagen geleden positief getest, maar mijn nod is pas vandaag.

    nu was mijn temp de afgelopen dagen tussen de 37.1 en 37.3

    alleen vanochtend was het opeens 36.7 :(

    ik word hier zo bang en onzeker van, zo bang om toch nog ongie te worden :(

    heb vanochtend weer getest en de streep is eigenlijk helemaal niet donkerder geworden.

    zijn hier zwangeren die ook zon temp daling gehad hebben en waar niets aan de hand was?

    liefs sab
     
  2. mss

    mss Bekend lid

    18 nov 2006
    584
    0
    0
    Sab, je moet stoppen met tempen als je postief getest hebt.. En je test is wel donkerder geworden hoor ;)
     
  3. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heb je een compleet tempkaartje, of neem je het maar af en toe op? Die "losse" temps zeggen niet zoveel als je het hele patroon niet ziet. Ik ben het verder eens met mss, stoppen met tempen...

    Ik zie eigenlijk pas op de laatste test in je album een streep. Gefeliciteerd! Maarre, volgens mij levert testen voor je NOD meer stress op dan wat dan ook! Daar heb je alleen niet zoveel aan nu. Sterkte met de laatste zenuwen...
     
  4. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    In principe is je test positief dus dan ben je gewoon zwanger en dan doet de temperatuur er niet meer toe volgens mij. Dat is meer voor degene die zwanger willen worden en niet voor degene die al zwanger zijn. Ga anders gewoon naar je huisarts en vertel dat je zwanger bent en dan kun je meteen die vraag stellen.
    xxx Joyce
     

Deel Deze Pagina