Zo pril... maar zo enthousiast moest het delen.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door xxxEllen87xxx, 20 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Hello ladys ,

    Ik durf voorzichtig te juichen. Sterker nog de dag dat ik positief getest heb (4 dagen voor nod) ben ik al met kados naar de opa's gegaan en heb ik mijn naaste vrienden ingelicht..

    Ik weet dat het beter is om te wachten maar ik kon dat niet

    Met een ex heb ik 2 jaar geprobeerd zwanger te raken en kwam er niks.

    Nu 1e ronde na verwijderen spiraal meteen raak.

    Is dat herkenbaar dat je het van de daken schreeuwd?

    Is er echt nog een grote kans dat het misgaat?

    Is de test loopt goed op.

    Liefs Ellen
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Gefeliciteerd!
    En ja natuurlijk kan het nog mis gaan. Maar gelukkig gaat het ook vaak goed. Lekker genieten!
     
    xxxEllen87xxx vindt dit leuk.
  3. Stakato

    Stakato Niet meer actief

    Niet herkenbaar om het van de daken te schreeuwen voor mij in elk geval. Ik wacht tot de termijnecho.

    Je hebt met 4 weken ongeveer 25% kans op een miskraam.
     
  4. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb gewacht met de fam het te vertellen rond 9 weken. Voor de rest van de wereld ca 12 weken. Je hebt altijd kans dat het misgaat maar zo vroeg is de kans de groter.mik zou het vervelend vinden om dan iedereen te moeten vertellen dat het een biochemische zwangerschap of miskraam zou zijn, maar ieder zijn ding natuurlijk
     
  5. jadie

    jadie Bekend lid

    18 aug 2016
    767
    209
    43
    Gefeliciteerd en wat fijn dat je zo onbezorgd bent heerlijk.

    Tuurlijk kan het mis gaan maar dat weet je vast wel ik duim voor je dat je zo onbezorgd mag blijven en dat je over 8 maanden je kleintje gezond en wel in je armen hebt
     
    Koektrommel en xxxEllen87xxx vinden dit leuk.
  6. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Dan is dat typisch een kenmerk van mij haha.

    Ik ben een open boek en ga ook met heel veel dingen vol van vertrouwen er tegenaan. Je kan je neus weleens stoten maar daar leer je alleen maar van.

    De grote klok toen wij na de echo denk ik. Ik kan zoiets niet voor me houden.
     
    Koektrommel en Indire vinden dit leuk.
  7. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Het geeft niet om het te delen toch? Ja natuurlijk kan het nog mis gaan maar als ik je berichtje interpreteer vind je het dan ook wel fijn als je er over kunt praten. Je enthousiasme is alleen maar mooi vind ik!

    Wij hebben het bij mijn zoontje rond de 5 weken verteld aan onze ouders. Als het mis zou gaan zouden zij het toch ook wel te horen krijgen. Met 13 weken aan iedereen verteld.

    Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan!
     
  8. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Dank je wel :)
    Voor jou hetzelfde jij bent ook net zwanger zie ik. Wat leuk! Gefeliciteerd!
     
    Brenda028 vindt dit leuk.
  9. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Gefeliciteerd
    Gelijkaardig verhaal enkel eerste zwangerschap uitgedraaid op miskraam wel snel weer zwanger
    Er is voor 12 weken de meeste kans op miskraam dus de kans is er, maar je kan het niet voorspellen
     
  10. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Jij ook gefeliciteerd. En wat heftig dat je een miskraam hebt gehad.
     
  11. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    Ik heb het ook gelijk aan ouders verteld hoor. Kon het niet voor me houden. En elke volwassene weet wel dat het nog mis kan gaan toch?
     
    Koektrommel en xxxEllen87xxx vinden dit leuk.
  12. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd, toch juist heel mooi dat je dit wil delen met je dierbare :)
     
    Koektrommel en xxxEllen87xxx vinden dit leuk.
  13. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en wat leuk dat je zo enthousiast bent! Kan me voorstellen dat je zo blij bent nadat het toen zolang niet gelukt is om zwanger te worden. Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en je over 8 maanden een gezonde baby mag hebben! :)

    Met m'n eerste zwangerschap was ik ook zo blij, heb het toen ook aan vrij veel mensen verteld.. helaas een missed abortion met 9 weken 3 dagen, dus deze zwangerschap was ik wat voorzichtiger met de blijdschap en het rond vertellen. Nu pas verteld toen we 3 goede echo's hadden, dat was rond de 11 weken. Mijn ouders en schoonouders wisten het al wel vanaf 5 weken. :)
     
  14. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Dank je en jij ook.
    We zijn precies evenveel dagen...
     
  15. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ja dat is ook zo. Ik wil ook niet uitgaan van het negatieve. Wil gewoon blij zijn :)
     
  16. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Dat is heftig. Ik snap dat je dan een 2e keer wat voorzichtiger word.. fijn om te zien dat je de kritieke periode voorbij bent. Jij ook gefeliciteerd.
     
    YellowEyes vindt dit leuk.
  17. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    Plus Als het mis gaat, dan wil je dat ook graag delen. Voor nu heerlijk genieten! Wellicht ben je nu nog zo pril zwanger dat je nog geen last hebt van kwaaltjes? En dan duurt het nog zó lang voor de baby er eindelijk is. :D
     
  18. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Dankjewel! Ja was wel een mokerslag , maar sterker uitgekomen
     
  19. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Ja dat is ook zo. Ik zou er dan ook over kunnen praten als het mis gaat. Ik heb nog nergens last van.. Maar....

    Ik heb vandaag toch iets raars gedaan.
    Ik wilde opnieuw een clear blue digital doen met aantal weken. Dus ik sta om 07:00 uur op en plas boven op zo'n ding. Ik loop naar de slaapkamer en die mijn Philips ambilight aan want ik wilde dat mijn vriend mee kon kijken naar het zandlopertje en dan de spanning meekrijgt die ik mee kreeg.

    Springt mijn radio op hol. Allemaal geluid en slecht licht. Dus ik word helemaal gek! Ik begin op dat ding te schelden en hem op het nachtkastje te slaan. Dus mijn vriend zegt half slapend. Doe eens terug wat ben je aan het doen??

    Dus ik duw die clearblue in zijn hand en zeg KIJKEN. Ondertussen heeft hij zijn eigen lamp aan gedaan en kijkt braaf naar dat ding. Ik ruk aan de kabels om mijn radio lamp uit te zetten en hij zegt doe nou eens rustig joh. Dus ik trek de kabel eruit en gooi dat ding op de hal.

    Daarna zucht ik diep loop ik terug naar bed en kijk met hem naar het scherm. 2 3 weken. Dus ineens besef ik me hoe dat eruit moet hebben gezien dus ik begin kei hard te lachen. Zegt mijn vriend wat is er nou zo grappig? Ik zeg volgens mij heb ik toch wel last van hormonen :) sorry.

    Haha herkenbaar? Word dit nog erger? Ik had mezelf echt niet onder controle.. oepss
     
    K00 en heidiane vinden dit leuk.
  20. xxxEllen87xxx

    xxxEllen87xxx Bekend lid

    18 aug 2018
    549
    387
    63
    Vrouw
    Kan clear blue 2 3 weken aangeven terwijl ik officieel nog maar 3 weken en 3 dagen zwanger ben? Ik weet wanneer mijn ei was want die heb ik gevoeld. Of ik word gek .

    Volgens bijsluiter zou ik nu 4 5 weken zijn vanaf de menstruatie.
    Al weet ik mijn menstruatie niet zeker omdat ik daarvoor een spiraal had en niet meer ongesteld werd.
     

Deel Deze Pagina