Zo snel mogelijk afsluiten, herkenbaar?

Discussie in 'Miskraam' gestart door lidu1, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    De afgelopen weken was het een rollercoaster kwa gevoelens.

    We testen onverwacht en niet gepland zwanger maar het was super welkom. Een week later heftige buikpijn waarbij ze vermoeden dat het een bbz is. HCG geprikt maar dit is aan de lage kant op de echo is wel iets te zien maar ze weten niet wat, moest over 3 dagen terug komen.
    Na 3 dagen de HCG heel minimaal gestegen maar wel duidelijk een zwangerschapsring te zien.
    Weer een week later terug komen.
    Die week hebben we een kloppend hartje!!! Hoe blij en opgelucht we waren.
    De dag na de echo begin ik te bloeden, extra controle gehad en het vruchtje doet het prima en bloedverlies kan gebeuren.
    Het bloedverlies houdt aan tot de volgende echo, gisteren dus.
    En ik zag het meteen al, het hartje is gestopt....
    Het vruchtje zit er nog wel maar leeft niet meer.
    Al met al dus heeeel veel emoties en van de ene kant naar de andere kant geslingerd.

    En nu?
    Nu wil ik eigenlijk dat het klaar is, dat de miskraam doorzet en dat ik het kan afsluiten is dat herkenbaar?
     
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ja, na onze rollercoaster wil ik het ook gewoon afsluiten. Ik krijg daarom morgen curettage..
    Heel veel sterkte lieve @lidu1!
     
    lidu1 vindt dit leuk.
  3. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Ja heel herkenbaar. Ik heb daarom ook gekozen voor de curettage de eerste keer.
    Sterkte!! Xxx
     
    lidu1 vindt dit leuk.
  4. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Wat een achtbaan voor jullie!
    Ik herken het ook hoor, ik vond het wachten op de miskraam ook de meest vervelende fase, je wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben en het af kunnen sluiten. Bij mij kwam het een kleine week na de ontdekking natuurlijk op gang.
    Heel veel sterkte!!!
     
    lidu1 vindt dit leuk.
  5. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Wow echt precies hetzelfde meegemaakt afgelopen dec! Maar herken het wel. Heb gekozen voor 1,5week afwachten en erna curretage . Uiteindelijk curretage gehad.. goed en snel hersteld. Menstruatie kwam alleen laat opgang.

    Sterkte!
     
    lidu1 vindt dit leuk.
  6. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik moet nu over twee weken weer terug om te kijken of het schoon is maar eigenlijk zou ik nu al gewoon een curretage willen hebben.
     
  7. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Allereerst veel sterkte. Als je nog steeds curretage wilt, kun je er gewoon om vragen hoor. Ik heb zelf vorige week miskraam met 10 weken gekregen, was tot 8 weken en 5 dagen gegroeid) ik koos gelijk voor curretage, en mij is t meegevallen, voorzover dat kan.
     
  8. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Gewoon bellen, ik wilde het ook gelijk (toen ze eenmaal 100% zeker waren) en dat kon gewoon.
     
  9. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Geb je al gebeld @lidu1 ? Ik zou gewoon vragen of er zsm een curretage Gepland kan worden zodat je verder kunt met afsluiten van deze rollercoaster.

    Willen jullie wel voor een derde kindje gaan nu?
     
  10. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Nee heb nog niet gebeld, het bloedverlies is erg afgenomen en verlies ook weefsel dus ik denk dat het wel door gezet is nu.

    Eerlijk gezegd geen idee of wel nu meteen wel verdergaan. Misschien ooit in de toekomst.
    Aan de ene kant wil ik het heeel graag maar aan de andere kant had het ook een rede dat we er (nog) niet voor gingen.
     
  11. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Snap ik, ik wens je veel sterkte en hopelijk in de toekomst een mooi gezond derde kindje.
     
  12. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Herkenbaar.
    Hier duurde het bijna 4 weken voordat het overleden vruchtje uit mijn lichaam was, dat waren 4 lange weken.
    Het is gewoon een naar idee, en je wilt het gewoon een plekje kunnen geven.
     
  13. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    pfff 4 weken... En idd het is ook een naar idee, je bent zwanger maar toch ook weer niet.
     
  14. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Bij mij duurde het ook bijna 4 weken. Ik liep tegelijk met @Zonnebloem92 Het was echt heel zwaar, dat wachten. Ik heb daar de grootste klap van gekregen. Ik weet niet of ik het nog eens zou kunnen. Maar bij mij hebben uiteindelijk de pillen geholpen. De eerste keer niet, de tweede keer wel. Anders had ik net als Zonnebloem na 4 weken wachten alsnog een curretage moeten ondergaan. Super oneerlijk is dat. Want je wacht niet voor niets zo lang.

    Hoe dan ook, het is echt zwaar waar je nu doorheen gaat. Ik wens je heel veel sterkte.
     
  15. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Vandaag dan de echo of het schoon is, verlies nog steeds bloed dus ben er bang voor...
    De krampen nemen vandaag ook toe.
    Hoop zo dat het klaar is! Ik vind dat het je vooral mentaal sloopt.
     
  16. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg! Dat is ook verschikkelijk! Mijn testen zijn al wel behoorlijk lichter maar er staat alsnog een streepje op.
     
  17. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik hoop op goed nieuws straks...
     
    lidu1 vindt dit leuk.
  18. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Bedankt @Pimpelmeesje !

    Het was idd goed nieuws, ik ben schoon! Gelukkig. Nu kan het afsluiten echt beginnen.
     
    Pimpelmeesje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina