zoek steun

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angelblade, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelblade

    26 aug 2008
    18
    0
    0
    kassierster
    leuven
    kan iemand steun geven en raad

    nu ik al 1 en 5 maand bezig ben begint de moed beetje te zakken

    kan me soms niet inhouden als ik die moeders zie met hun buikje of hun pasgeboren kindje, dan vraag ik me af waarom ik ni

    moet proberen aan iets anders te denken maar weet niet wat

    x angelblade
     
  2. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik denk dat het heel normaal is. Tuurlijk gun je het iedereen, maar zelf wil je ook wel eens en dat kan dan wel die jaloerse gevoelens geven. Kijk niet naar anderen, maar leef gewoon je eigen leven en weet da het er ooit vanzelf wel komt. Bij de ene iets eerder als bij de ander. Maar we kunnen ook niet allemaal gelijk zijn he
     
  3. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Is ook heel moeilijk...
    Ik snap je gevoel wel als je zwangere vrouwen ziet of moeders met kindjes.
    Meer meiden hebben dit denk ik.
    Ik heb dat ook... Dan ben je jaloers op die buik.. (dat heb ik tenminste) :oops:

    Ik weet niet wat je eraan kan doen... Ik post voor mijn ei niet op dit forum en kijk er dan ook niet..
    Als ik een zwangere vrouw zie of moeders met baby's en kinderen dan kijk ik gewoon de andere kant op en probeer ik mezelf af te leiden..
    Bij mij helpt dat al.
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je zwanger wilt worden zie je ook alleen maar zwangere lopen of moeders met baby's
    je bent nog maar ander halve maand bezig dat is nog niks en nu al de moet laten zakken, kom op hoor, blijf positief, weet dat het soms niet mee valt omdat je dit zo graag wilt, weet er alles van want heb zelf 18 maanden op mijn wondertje moeten wachten
     
  5. anoniempje24

    anoniempje24 Actief lid

    9 mei 2008
    201
    0
    0
    hoi Angel,

    ben je al aan het temparaturen enzo...of let je er nog niet echt op?
    bij mij helpt dat wel...dan houdt het me wat rustiger en heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er alles aan gedaan hebt..

    groetjes en heel veel succes..
     
  6. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Sonja, Ze is volgens mij al 1jaar en 5 maanden bezig... Las ik ook in een ander topic.
     
  7. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Ten eerste het is normaal dat je deze gevoelens hebt zeker als je al langere tijd bezig bent met zwanger worden, ten tweede ieder gaat er anders mee om,

    zelf heb ik er niet veel last van komt
    denk ik doordat ik(bewust/onbewust) de zwangeren wel een beetje ontwijk ten eerste om mezelf ten tweede omdat zwangeren nou eenmaal anders in hun vel zitten als ze zwanger zijn en ik ben een flapuit en zeg wat ik denk en dat wordt niet altijd goed opgepikt, sommigen zwangeren kunnen dat ene geintje van mij dan net niet hebben!

    Al kom ik daar dan pas achter op het moment dat ik het er al uit geflapt heb
     
  8. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Gelukkig heb ik er zelf ook niet zoveel last van. Ik denk gewoon... mijn tijd komt nog wel (help... ben al 32! ;) ). We zijn ook al een tijd bezig en net een miskraam gehad. Natuurlijk hoop ik dat ik snel weer zwanger mag zijn, maar wil m'n leven er niet door laten beinvloeden.

    Probeer wat leuks op te zoeken waar je mee bezig kan zijn. Is voor iedereen anders natuurlijk, maar afleiding is toch de beste remedie denk ik.

    Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn... Anderhalf jaar is ook al een hele lange tijd. Ben je al doorverwezen naar een gynaecoloog?
     
  9. angelblade

    26 aug 2008
    18
    0
    0
    kassierster
    leuven
    hey bedank allemaal

    nee ben nog niet doorverwezen
    ben nu begonnen met foliumzuur
    hopenlijk gaat het nu niet lang meer duren

    en ja ben idd al 1jaar en 5maand aant proberen
    grtz angel
     

Deel Deze Pagina