Huilen bij zittend voeden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Konijn, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

    Konijn Niet meer actief

    Ik snap er niks van...

    Normaal gesproken voedde ik 's nachts en 's ochtends liggend op bed en overdag zittend op de bank. Sinds een dag of twee gaat mijn dochter echter steeds enorm huilen als ik haar aan wil leggen als ik zit op de bank. Ze heeft wel echt honger dan, want als ik met haar ga liggen drinkt ze heel enthousiast. Ik begrijp er niets van. Ze raakt echt behoorlijk van streek en wil gewoon echt de borst niet... Soms doet ze het alleen bij de tweede borst en soms al vanaf het begin.

    Weet iemand hoe dan kan komen?

    Een tijdjde terug hadden we last van een te hare melkstroom, maar daar reageerde ze heel anders op en ze raakt nu ook al van streek voor ze de borst maar aangeraakt heeft, dus daar kan het nu niet in zitten.

    Het is in ieder geval tamelijk lastig... ik zie het niet zo zitten om acht keer per dag een uur op bed te gaan liggen voeden.

    Groetjes,

    Esther
     
  2. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misschien wordt ze te veel afgeleid in de kamer? En is het dus de rust van de slaapkamer?

    Ik kan me herinneren ook wel dit soort periode's te hebben gehad met Mirre.

    En misschien zit ze in een sprongetje? Dan zoekt ze misschien ook juist naar de veiligheid van tegen jou aanliggen op bed. Geeft haar misschien een veiliger gevoel?
     

Deel Deze Pagina