Zonnebanken en zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden Ik ga van de week 10 min even proberen als ik bij me ouders in den haag ben daar sterft van zonnestudios hier niet echt, Genieten julliej beetje van mooie weer? Ik heb aardig kleurtje gekregen morgen nog 1 dagje bakken en zien we er wel weer redelijk uit. Hihi allen mijn hoofd wil niet goed bruin worden me armen benen buik alles maar me gezicht neej niet echt? fijn wekend
     
  2. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Ik mocht van de verloskundige gewoon onder de zonnebank mits het een gewone bank was en geen turbosuper bruiner. Wel een handdoekje over mijn buik. Alleen vond ik het op den duur zelf niet lekker meer, lag onconfortabel en vond het veel te warm.
     
  3. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    hahaha, sorry, ik mag er niet om lachen, maar je vertelt het zo grappig :) :) :) Lijkt me idd geen pretje!
     
  4. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

    nou achteraf moest ik er ook wel om lachen toen het ergste oranje ervanaf was hahaha maar moment supreme heb ik gehuild als n klein kind hahaha
     
  5. Denise85

    Denise85 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik ben eronder geweest toen ik een week of 20 zwanger was, had een feest dus wilde wel een beetje gekleurd... heb onder de zonnebank gelegen met een handdoek dubbelgevouwen over mijn buik heen en na een paar keer heb ik toch ook wat over mijn gezicht heen gelegd (zeer benauwd maar goed een bleek gezicht kan je nog bruin maken met make-up en ik was wel bang voor zw.masker)
     
  6. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Gelukkig kan ik bij de zonnebank waar ik altijd heen ga, gewoon de gezichtsbruiner uitschakelen ;)
     
  7. Mickey06

    Mickey06 Actief lid

    2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Niet iedereen krijgt een zwangerschapsmasker, met een handdoek op je buik tegen het felle licht voor de baby kan het best. Ik ga ook heerlijk zonnenbanken! Alleen wel korter dan normaal.
     

Deel Deze Pagina