Zou het dan toch?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Thanu, 13 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    In december vorig jaar spiraal laten verwijderen ivm wens 2e kind. Vanaf januari al aan het proberen, helaas nog niet gelukt maar kop op. Alleen merkte ik dat mn menstruatie steeds korter en eerder begint. Voor plaatsing spiraal werd ik stipt elke maand op of 1 dag voor of na de vorige datum ongesteld en bleef ik dat zeker een dag of 5/6. Nu is dat ongeveer 3/4 dagen en steeds vroeger.
    Enfin, vorige maand werd in ongesteld op de 13 en dit duurde tot ongeveer de 17e. Op 26/5 zou mn ovulatie zijn maar pas tussen 1-4 juni hebben mijn man en ik gevreeën, wat dus vrij laat was.. Nu zat ik te berekenen dat ik dan rond de 9e ongesteld zou moeten zijn, alleen is het vandaag al de 13e en ben ik dat dus nog niet. Ik heb al een test gedaan en die was negatief. Je gaat jezelf elke dag een beetje meer gek maken en hoop dan dat je ongesteld wordt zodat je rust krijgt. Wel enorm veel pijn in mn buik en ontzettend veel last van (SORRYY!!!) winderigheid en dat ik veel moet poepen. Nog nooit eerder gehad. Rug begint nu ook erg veel pijn te doen. Dus wellicht dat ik gewoon heel laat ben met menstrueren..

    Imeand anders nog meegemaakt? Hoop dat dit een beetje geruststelling geeft voor me
     
  2. louan

    louan Niet meer actief

    Hoe zeker ben je van je datum ovulatie?
     
  3. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    Ik heb het online berekend maar weet het niet zo heel zeker eerlijk gezegd..
     
  4. louan

    louan Niet meer actief

    Ok dat zegt dan helaas helemaal niks. En kun je dus later je eisprong hebben gehad. Dus er is nog hoop. Misschien als je door moet naar de volgende ronde ovulatie testen gebruiken dan kun je wel iets meer met zekerheid je eisprong berekenen en uitrekenen wanneer je weer ongesteld moet worden.

    Hopelijk niet nodig:D
     
  5. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    Ja dat zou nog gebeurdt kunnen zijn..
    Dankje wel!!
     
  6. K00

    K00 Niet meer actief

  7. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    nee helaas :( ben twee dagen na deze post ongesteld geworden
     
  8. K00

    K00 Niet meer actief

    Kak.....
     
  9. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    zoals je het zegt.. deze maand maar klussen en hopen dat het lukt.
     
  10. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    even een vraagje. hoe vaak klussen jullie op de dag van ovulatie zelf?
    vandaag is mn ovulatie dag en we hebben begin van de nacht gevreeën, dagen daarvoor ook. maar is dat voldoende?
     
  11. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.349
    3.638
    113
    Vrouw
    Hoe weet je precies dat je gister je eisprong had? Verder is 1x per dag vrijen echt genoeg. Om de dag ook, het is echt een kwestie van geluk hebben! :)
     
  12. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    ik heb een ovu test gedaan en een app. voelde ook heel duidelijk dat mn lichaam anders was dan anders. maar zoals je het zegt, geluk speelt een rol!
     
  13. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    Hoi iedereen,

    Moet even van mij afschrijven.. woensdag naar de HA geweest want flink vermoeid plus enorm verkouden en hoesten. Gevraagd of ze mijn ijzer gehalte kon meten en als ze dan toch al ging prikken ook het HcG.

    Net contact gehad met HA voor de uitslag en ik ben niet zwanger, hcg gehalte ligt onder de 2. Ik baal echt enorm en heb net een potje lopen janken. Ik weet dat het niet vanzelfsprekend is maar met de 1ste en 2e (miskraam) was het direct raak. Iedereen om me heen is zwanger en het doet zo’n pijn om elke maand weer ongesteld te worden..

    Nu vraag ik mij ook af, nadat ik een curretage onder ging heb ik totaal geen nacontrole gehad en heb ik er toen (omdat ik gelijk een spiraal kreeg) niet echt om bekommerd. Ga maandag bellen met de gyn of ik alsnog een controle kan krijgen..
     
  14. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Had je die wel moeten krijgen? Een controle zou misschien wel fijn zijn. maar geef de moed niet op!
     
  15. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    Dat vraag ik me dus af, het was best gecompliceerd toen met een maagbloeding etc

    Het is zo moeilijk om te zien dat iemand in je directe familie al zwanger is en dat je dan al voor je gevoel jaren probeerd en het niet lukt.
     
  16. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    kan ik me voorstellen ja. Het is nooit leuk als je zelf probeert zwanger te worden en iedereen je voor is.

    Ik zou achter die controle aan gaan, misschien geeft dat je ook wat rust.
     
  17. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    Werd terug gebeld door de assistente van de HA dat ze overleg had gehad met een andere HA en dat die had gezegd om over 2wkn nogmaals bloed te prikken. 11e zou ik ongesteld moeten worden dus dat wachten we maar af.
     
  18. Thanu

    Thanu Lid

    13 jun 2018
    27
    6
    3
    Vrouw
    deze gedaan omdat ik het toch niet los kon laten.. dit is de predictor trouwens
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. MarjoP

    MarjoP Bekend lid

    9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ik zie een 2e streep! Wow! En uit t bloedonderzoek kwam dus niks vorige week! Waarschijnlijk ben je net aan het opbouwen met je hcg, aangezien het ook met de vroege test nog licht is, maar ik zie hem zeker! Spannend zeg.
     
  20. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik zie m ook!!! Gaaf zeg!
     

Deel Deze Pagina