zouden jullie...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nieuwbegin, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik denk dat ik in jullie situatie hetzelfde zou overwegen. En laten we wel wezen: als je wat beter in de slappe was zit, heb je gewoon meer mogelijkheden. Dat is fijn toch? Of je nou IVF in een regulier ziekenhuis doet met wachtlijst, of je doet het op eigen kosten zonder wachtlijst, IVF is IVF.

    Wat mij betreft dus even goeie forumvrienden hoor! ;)
     
  2. nieuwbegin

    nieuwbegin Fanatiek lid

    24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Thanks... Overgens heb ik het mooie filmpje van je gepikt om op mijn weblog te zetten.. Sommige mensen snappen niet hoe je je voelt als je in deze molen zit... Vinden het verdriet onnodig en ach het komt heus wel een keer...

    En ik wilde even zeggen dat ik het enorm knap vind dat je 3 a 3.5 jaar al bezig bent... Ik kan dit ( bijna 2 jaar) al niet eens meer aan...
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Off topic:

    Dank je. Ik vind het ook echt zwaar, maar we hebben geen keus. We willen dolgraag kinderen, maar de natuur is ons niet erg behulpzaam...
    Fijn filmpje hè?! Ik heb laatst een topic aangemaakt waar nog 2 andere filmpjes in staat die ik heel treffend vind. Er werd echter niet bijster positief op gereageerd. Als je het prettig vind kan je in mijn berichten zoeken (hier in vruchtbaarheidsbehandelingen) en dan kan je het zien.

    Dikke knuffel voor jou, nieuwbegin.
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik denk dat het het belangrijkste is dat jullie doen waar JULLIE je goed bij voelen.
    Waar dat dan ook is en wat dat dan ook kost...
    Elmo
     
  5. nieuwbegin

    nieuwbegin Fanatiek lid

    24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Morgen ochtend hebben we een afspraak in Gent. Aan de hand van wat daar gezegd word en van hoe hoog mijn hcg nu is gaan we verder kiezen..

    Waarschijnlijk word het dan de kliniek in Leiderdrop
     

Deel Deze Pagina