Zoveel emoties zwanger van nummer 3 maar mis mijn eerste zoontje Lars *zo erg

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door Vonny, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vonny

    Vonny Lid

    8 dec 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mammas van ook een vlinderkind
    3 jaar geleden overleed onze toen 2 jarige zoon Lars
    Hij was onze eerste en echt een geweldig ventje. Onze tweede zoon is nu anderhalf. En nu in verwachting van nummer 3. Ondanks dat ik heel blij ben roept het ook weer zoveel verdriet en emoties op. Ik mis Lars nog elke dag en weet niet zo goed met de tegenstrijdige gevoelens om te gaan. Herkent iemand dit en hoe zijn jullie daarmee omgegaan? Heeft iemand fijne tips?
     
  2. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Maar ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is. Het lijkt me enorm heftig.

    Heel veel sterkte in de moeilijke dingen! En ik hoop dat dit kindje je wat troost kan geven
     
  3. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Wat afschuwelijk om je zoon te verliezen! Ondenkbaar :( mijn situatie is anders, ik verloor onze oudste bij de zwangerschap. Ik heb haar nooit gekend als mens maar meer als mijn droom en toekomstbeeld. En dat gemis en de acceptatie van dat andere toekomstbeeld vond ik al heel moeilijk. Toen ik zwanger was van mijn zoons vond ik dat ook heel dubbel. Er is angst om ook dat kindje te verliezen, er is blijdschap om nieuw geluk en er is verdriet om het kind dat er niet is. Dat alles naast elkaar is eigenlijk teveel om te behappen. Krijg je nog steun vanuit je omgeving? Kun je zijn naam noemen? Is er iemand waar je je verdriet en zorgen kwijt kunt? Heel veel sterkte met dit verdriet om Lars* én geluk met deze zwangerschap.
     
  4. Vonny

    Vonny Lid

    8 dec 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL