zucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rosied, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik sluit me bij Jenneke aan.
     
  2. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    jazeker mag je dat vragen.
    het 1e jaar heb ik erover gedaan om te ontpillen. mijn menstruatie bleven weg tot 2mnd. dus dacht het komt wel.
    bij mijn 1e was ik in ronde 1 zwanger. toen dacht ik ook dat ik aan het ontpillen was bij bijna 10 wkn kwam ik erschter dat ik zwanger was.

    ik wil geen medisch traject in. omdat ik verder geen ivf of wat dan ook wil.
    de gyn zal toch eerst zggn. ovu testen en tempraturen.
    ik snap ook heel goed dat we misschien vaker op goede momenten moeten klussen...dus dat is eigelijk een beetje waar ik me aan vasthou.
     
  3. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    heel herkenbaar hoor, wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig voor nr 2

    Ik reageer op de vraag of er een 2e komt altijd met "tja sommige dingen kan je niet plannen he.." vaak vragen ze ook niet verder en zeggen ze alleen maar met ohh sorry
    Het heeft ons wel heel erg geholpen onze families op de hoogte te stellen van de situatie
     
  4. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    ja ik heb de vorige keer gereageerd met. ik moet zo boodschappen doen bij de dirk. neem ik er meteen eentje mee als ze er nog zijn. zucht
     
  5. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Wellicht kun je gaan temperaturen om te zien of je een eisprong vinden kunt? Dan heb je dit in ieder geval duidelijk. Wat betreft doorverwijzing: er kan ook iets 'kleins' zijn waardoor het niet wil lukken wat makkelijk te verhelpen is, IVF is dan niet aan de orde hoor ;)
     
  6. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    het is zo jammer he dat niet iedereen zich realiseert dat kinderen krijgen niet altijd even makkelijk is :(
     
  7. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier ook een zoon van 4 en 2jr 9 mnd bezig geweest om zwanger te raken van nr 2. Tussendoor wel 3 miskramen ook gehad. Maar begrijp de frustraties maar al te goed. Ook de keuze om niet verder te zoeken naar een oorzaak herken ik wel. Wij hebben 1 gesprek gehad maar daarbij gelaten. Wel onderzoeken naar herhaalde miskramen gehad maar hier kwam ook niets uit.
    Nu gelukkig wel blijvend zwanger geworden gelukkig. Dus geef de moed niet op meis. Knuffel
     
  8. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    eisprong is er wel. want heb pos ovu testen.
    misschien gewoon van me afzetten en de ovu ap verwijderen van me tel. zodat ik het dan ook ff vergeet
     
  9. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    ach ja. sommige zijn echt oeff
     
  10. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
     
  11. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    ow wat leuk... gefeliciteerd schat.
    gaat goed komen
     
  12. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    @rosied Het kan natuurlijk ook aan je man liggen. Ik weet dat vrouwen graag de oorzaak bij zichzelf zoeken, maar in 30% is het probleem de vrouw, 30% de man, 30% beide en in 10% van de gevallen wordt geen oorzaak voor het uitblijven van een zwangerschap gevonden. Zaadonderzoek zou je gewoon eens kunnen laten doen, en eens bloed laten prikken naar progesteron waarde. Dan weet je zeker dat je eisprong hebt en dat het zaad goed is. Andere meer ingrijpende dingen hoef je niet te ondergaan. Maar deze twee dingen kun je evt via je huisarts laten doen.
     
    SMJD vindt dit leuk.
  13. rosied

    rosied Actief lid

    12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL

    we hbbn besloten tot einde vam dit jaa proberen en dan verder kijken
     

Deel Deze Pagina