Zus 5 jaar getrouwd, feest, maar wat voor cadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje17, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Het onderwerp zegt het al...
    Mijn zus is vandaag 5 jaar getrouwd en zaterdag geven ze een feest daarvoor....
    Ik zit al weken te zoeken, maar weet het echt niet... :confused:
    Ballonvaart hebben ze al gedaan, uiteten gaan ze regelmatig....
    Ik wil wel iets wat ze ook met de kleine (1 jr 8 mnd) kunnen doen, als gezinnetje...

    Iemand misschien advies hier? :)
    Zit met mijn handen in het haar namelijk :eek:
     
  2. Posh

    Posh Niet meer actief

    Lastig, vind het zelf altijd een beetje ‘vreemd’ om zulke dingen te vieren. Wij gaan gewoon elk jaar wat leuks met z’n tweeen doen.

    Een bos bloemen ofzo?
     
    Casara, sleutelbloem, Zusterke en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Een cadeaubon van iets wat ze leuk vinden.
     
  4. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ik zou idd iets van een mooie bos bloemen doen. Of een cadeaukaart voor een gezinsuitje. Dierentuin oid.
     
  5. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Dagje dierentuin?
     
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.208
    113
    Dierentuin wilde ik ook noemen :D
     
  7. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Fotoshoot met het gezin
    Ergens zwemmen
    Geef ze een avond uit cadeau, samen naar de bios (of museum, voorstelling, bowlen, wat ze leuk vinden) en ergens uit eten of borrelen terwijl jullie oppassen.

    5 jaar is een houten huwelijk toch? Misschien leuk om daar iets mee te doen als je er niet uit komt. Geef een boompje cadeau.
     
  8. rebekka84

    rebekka84 Fanatiek lid

    27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Lijkt mij leuk als je je aanbied als oppas en ze dan een uitje met zn tweeën geeft. Sauna ofzo.

    Als ik naar mezelf kijk heb ik gezinsuitjes genoeg, maar quality time met zn tweeën veel te weinig.
     
    dds vindt dit leuk.
  9. Daantje17

    Daantje17 Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.780
    1.065
    113
    Vrouw
    Dagje dierentuin hebben ze abbo op, fotoshoot heeft haar man een hekel aan :roflmao:
    Uhmmm denk dat het een overnachting met zijn 2 word en dat wij dan oppassen of ze nemen de kleine mee :)
    Iets met dat hout gebeuren lijkt me ook leuk, dus dat doe ik er ook bij als kleinigheidje ;)
    Nu alleen ff kijken, waar etc :cool:
     
  10. MamMo

    MamMo Bekend lid

    1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Is een kleinigheidje niet gewoon voldoende? Ik vind het boompje een mooi symbolisch kado.
     
    Casara en Zusterke vinden dit leuk.
  11. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vind het raar om een vijfjarig huwelijk met genodigden te vieren. Vier dat lekker met zn tweetjes i.p.v. daar een feest aan te koppelen waar je mensen ook weer soort van verplicht om met een cadeau te moeten komen opdagen. Er werd ook een ballontocht geopperd. Geen idee wat dat precies kost maat als je bij alle familie en vrienden die vijf jaar getrouwd zijn met een cadeau van die prijscategorie moet komen opdagen... Dan kun je wel bezig blijven. Maar ivm dat houten huwelijk gebeuren zou ik dan idd misschien maar een fruitboompje ofzo cadeau doen.
     
    Casara, Grietjenb, Mamamia90 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.869
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Prima dat ze een feestje geven, leuk dat er een aanleiding is, maar dat betekent niet dat je met een groter cadeau hoeft te komen dan je normaal mee zou nemen voor de gastheer/gastvrouw. Ze zijn 5 jaar getrouwd, geen 25 en helemaal geen 50.

    Dus ik zou iets met hout meenemen, leuk idee, en daar zou ik het bij laten.
     
    Casara en nijn37 vinden dit leuk.
  13. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wij hebben toen ook een klein feestje gegeven. Mensen die een cadeautje mee hadden was voornamelijk een bon om ergens te gaan borrelen oid. Gewoon iets kleins. Boompje had ik ook erg leuk gevonden!
    Ook genoeg zonder cadeautje overigens, wij hadden het geloof ik gecombineerd met mijn verjaardag als ik het goed onthouden heb. Zijn nooit zo van de cadeautjes.
     
  14. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Zijn ze door de envelopjes van hun bruiloft heen en gaan ze nu voor de tweede ronde? ;)
    Ik zou er niet al teveel geld aan uitgeven. Een aardigheidje is voldoende
     
    Kipsate en maartje84 vinden dit leuk.
  15. Fridadepida

    Fridadepida Actief lid

    3 jan 2016
    387
    90
    28
    Jeetje wat een zure reacties! Haar zus viert een feestje en zij wil een cadeau geven; leuk toch! Dat jij t niet zou vieren of geen cadeau zou willen geven aan je zus voegt hier niets toe toch?

    On topic: te kort dag misschien maar anders houten hapjesplank laten ingraveren met datum of krabbel van zoontje, fruitboompje (de liefde groeit verder), escaperoom voor de liefde (te vinden op Google)
     
    vgg, Aszz en Raaf92 vinden dit leuk.
  16. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Huh, wordt dat tegenwoordig als feest gevierd? Ik dacht dat je dat gewoon samen viert. 5 jaar is ook niet een hele grote prestatie toch. Maar goed als het een houten huwelijk is zou ik eens bij kjekk.nl kijken. Die hebben best leuke dingen. En een dagje oppassen zodat zij samen iets leuks kunnen doen is uiteraard altijd goed.
     
  17. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Tegenwoordig moet je de 5jaar maar zien te halen. Onwijs veel om mij heen die de 5jaar niet halen.

    Wat betreft kadotjes, buiten dat ik het een wazig feestje vind voor een 5jarig huwelijk, iets kleins is genoeg. Leuk boompje inderdaad ofzo

    Wij volgend jaar 10jaar getrouwd maar noway dat ik een party geef haha. Lekker alleen met hubby uiteten
     
    Daantje17 vindt dit leuk.
  18. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik zou zelf ook iets van hout geven aangezien het een houten jubileum is.
     
    Daantje17 vindt dit leuk.
  19. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Dat is dan ook wel weer waar. Maar om nou een feest te geven.. Ik zou lekker wat met mijn man samen gaan doen.
     
  20. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Dit wil ik net zeggen, tegenwoordig is het juist een prestatie en 5 jaar getrouwd te zijn. De 25 en 30 wordt vaak njet eens meer gehaald als ik hoor om me heen hoeveel mensen er gaan scheiden!

    @ts samen een nachtje weg en dan voor hun oppassen lijkt me een leuk cadeau om te krijgen!
     
    Daantje17 en Sado vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina