Wanneer weer zwanger

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Corina78, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina78

    Corina78 Lid

    27 jul 2006
    36
    0
    0
    Denken jullie al aan een tweede?
    Wat is een leuke leeftijd om een broertje of zusje te krijgen.
     
  2. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik denk er helemaal nog niet aan!
    Ik ben blij dat ik weer enigszins in mijn normale doen begin te raken.

    Als mijn zoontje (die heet ook Bram trouwens..) 1,5 is ofzo, dan zal ik de gedachten weer eens gaan toelaten, haha.
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Wij zijn alweer bezig voor een tweede sinds Jeremy 6 maanden is. Ik denk altijd maar. Het komt wanneer het komt. Nu de 3e ronde en het zal waarschijnlijk deze maand niet zo zijn (tijdens mijn vb dagen in het ziekenhuis met Jeremy) dus wordt het misschien weer een ronde later.

    Wij kiezen bewust voor weinig leeftijd ertussen. Omdat je dan nog in de luiers zit. En je er toch niets over te zeggen hebt. Misschien duurt het nu nog een half jaar of zo.
     
  4. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nee ik moet er totaal nog niet aan denken... ik ben blij dat ik mezelf weer een beetje ben. Bovendien is me geadviseerd minimaal een jaar te wachten ivm ks. Het liefste zouden wij weer voor een kindje gaa als Louise een jaar of 3/4 is.
     
  5. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Wij gaan voor een tweede als hij een jaar is geworden zodat er (hopelijk) ongeveer 2 jaar tussen de 2 kindjes zal zitten.
     
  6. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik moet er ook nog echt even niet aan denken! :)
    Hoewel het af en toe wel kriebeld, kiezen wij er bewust voor om zeker nog een jaar te wachten. Dit ivm keizersnede en PND.
     
  7. Female

    Female Niet meer actief

    Het kriebeld al regelmatig.
    We gaan volgende week eerst verhuizen en wat verbouwen en daarna zullen we er waarchijnlijk weer voor gaan.
    Ik ben nu al een maandje gestopt met de pil omdat ik de hormonen niet fijn vond én om een natuurlijke cyclus op orde te krijgen, maar straak gaan de condooms dus ook de deur uit :)
     
  8. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier komt misschien wel helemaal geen tweede meer. Ik vind de zorg voor 1 kindje al zwaar genoeg en ik ben blij dat ze nu wat groter word. Ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken om er weer baby bij te hebben en weer alle zorgen enz te hebben. Ik ben super gelukkig met Fenja en ik denk dat we het goed vinden zo. Maarja wie weet krijg ik over een paar jaar toch nog de kriebels. Maar nu moet ik er echt niet aan denken.
     
  9. avalon1972

    avalon1972 Bekend lid

    13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hier precies hetzelfde. Ik heb ook een keizersnede gehad en heb ook (milde) PND. We doen het eerste jaar gewoon even niets en dan als Aaron 1 jaar is, dan stoppen we misschien wel met de pil en zien we wel of het ons nog een keer gegeven wordt dat we zwanger raken.
     
  10. peetjuh23

    peetjuh23 Fanatiek lid

    9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou hier ook nog niet echt kriebels hoor. Ik heb ook een keizersnede gehad. Denk dat het nog wel een jaar of misschien wel 2 duurt. Heb het nu druk genoeg en wil mijn kindje(s) alles geven wat ze nodig hebben en dat zit er financieel nu jammer genoeg even niet in.
    Ik heb nog wel even geduld!
     
  11. susan28

    susan28 Bekend lid

    17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    mij kleine is nu nog maar 8 weken, maar ik zit nu alweer te denken aan een tweede haha. ik denk dat we snel weer gaan beginnen. leuk toch! groetjes susan
     
  12. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Soms denk ik leuk nog een kleine en andere momenten vind ik het wel mooi als er wat meer jaren tussen zitten. Ook zo tussen de 3-4 jaar. Ik scheel dat zelf ook met mijn eigen zus. Soms denk ik zelfs wel eens dat alleen Jasmijn ook wel goed is. Maar dat denk ik nu steeds minder vaak. Dus voorlopig blijft het alleen maar bij oefenen ;) hahaha
     
  13. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    moet er echt nog niet aan denken.
    Als we al een 2de willen dan, we willen eerste lekker van Quinn genieten, en we zien wel.
     
  14. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier hetzelfde ;)
     
  15. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij zijn nu bezig voor een tweede... alysia is zo makkelijk dat we er graag nog 1 willen... ook is ze dol op andere kleinere kinderen dus een broertje of zusje vind ze leuk denken we. maar wij zeker:) het is nu afwachten wanneer...

    en als we er dan 2 hebben, hebben we er even genoeg en dan na 4 a 5 a 6 jaar dan weer 2 met ongeveer een jaar leeftijd verschil:) althans dat hopen we;) als alles lukt en goed gaat:)
     
  16. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wij wilden al vrij snel een 2de maar dit ging gewoon niet omdat ons appartement veel te klein is.
    Nu gaan we verhuizen en ben ik ondertussen 3 maanden zwanger van de 2de.
    Tussen Yildiz en de baby zit dan 2,5 jaar en dat vindt ik een mooi leeftijds verschil.
     
  17. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Toen kaye 5 maanden oud was zijn wij weer begonnen aan een tweede.

    Jammer genoeg is dat niet gelijk gelukt! Maar nu ben ik inmiddels alweer 15 weken zwanger en is kaye straks bijna 2 jaar dan.

    Ik moet toegeven dat ik de zorg voor me zoontje best zwaar vind helemaal omdat het zo deugniet is met je onderzoeken enzo. Maar ik vind het allemaal maar een grote uitdaging met straks 2 kids te moeten opvoeden!
     
  18. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en daan is 2 jan een jaar geworden na 3 rondes
     
  19. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha, ha, hier kan het niet lang meer duren voor de tweede geboren wordt!
    Gelukkig loopt Helena inmiddels dus hoef ik niet zo heel veel te tillen.
    Voordeel: we zijn sneller uit de luiers en ze hebben hopelijk veel aan elkaar!
    Wij zijn dus vrij snel al weer voor een tweede gegaan. En hebben geluk gehad!
     
  20. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    heb wel kriebels aan de ene kant en daan de andere kant denk ik van ik wil zeker nog even wacht
    maar aan gezien je kindjes maken met twee mensen doet :p
    word het dus wachten tot ze een jaartje of 2 3 is want mijn man wil nog een jaartje wachten dus ik denk dat als ze twee of twee en een half is dat we dan alles opzij gooien en er voor gaan.....
     

Deel Deze Pagina