Zwanger door de pil heen,hoe merk je het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jesje08, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Ik vroeg mij af,als je aan de pil bent,en je bent zwanger dat je niet weet,word je dan gewoon ongesteld als je een stopweek inlast?
    Ik kan het nergens vinden op internet maar vraag het me toch af.

    Hoe kom je er dan achter wanneer je moet testen en of je dus echt zwanger bent?

    Word de menstruatie anders of hoe zit dat?
     
  2. RianneF

    RianneF Bekend lid

    31 okt 2008
    712
    0
    0
  3. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Haha ja goeie vraag he:p vraag het me echt af.
     
  4. RianneF

    RianneF Bekend lid

    31 okt 2008
    712
    0
    0
    Je kan zwanger zijn en evengoed bloedverlies hebben in je stopweek. Even testen zou ik zeggen, dat is de enige manier om een goed antwoord te krijgen. Koop er dan 2, kun je over een week evt nog eens testen.
     
  5. jewelizz

    jewelizz Bekend lid

    25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, ik heb het aan den lijve ondervonden bij mijn vorige zwangerschap dat je ongesteld kunt worden (niet anders dan normaal) en toch zwanger kunt zijn!

    Ik werd keurig ongesteld in de stopweek, had dus ook absoluut geen vermoeden van zwangerschap... Toen ik vlak voor de daaropvolgende stopweek ineens geen koffie meer lustte, gingen alle alarmbellen af :D Test gedaan en ja hoor...positief! Vanwege de ongesteldheid in de stopweek drie weken eerder, dacht ik niet meer dan 4 weken zwanger te zijn. Maar bij de termijnecho werd ik mooi drie weken vooruit gezet :D
     
  6. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Hihi jewelizz dat is best apart haha.

    Was je menstruatie ook niet andrs dan andrs dan? Want volgens mij werd het dan minder toch of is dat niet zo ivm de pil?
    Wel lekker dat je dan meteen drie weken verder was:)
     
  7. Eloa87

    Eloa87 Actief lid

    27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    Hier 2 keer (!!!) door de pil heen zwanger geraakt...

    Bij de eerste had ik een klein beetje bloedverlies in mijn stopweek... tot ik me vreemd begon te voelen en de keer daarop NIET ongesteld werd... test gedaan een kleine 2 weken later en voilá... 9 weken zwanger.

    (moet er wel bij zeggen dat ik niet goed tegen de pil kan, mijn moeder ook niet, en dus nooit echt "regelmatig" ongesteld werd. Regelmatig doorbloedingen etc)

    Bij deze dame voelde ik het gelijk... weet niet waarom, maar ik was niet dramatisch ver over tijd, ik had gewoon een heel raar gevoel... test gedaan nadat ik de moed verzameld had en voilá, 5 weken zwanger...

    Needless to say, ik ga NIET de pil meer slikken :):) Ben aan het bedenken wat ik als alternatief ga gebruiken.
     
  8. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Tjee eloa kun je nagaan! Had je bij de eerste keer geen andere klachtten dan zoals misselijk ed?of dacht je dat dat bij je ongi hoorde?
    Apart om de verhalen zo te lezen,wel erg leuk ook.
    Op internet lees je er heel weinig over maar komt dus regelmatig wel voor dan.

    Vervelend dat de pil nit goed werkt bij je,misschien een spiraaltje oid?
     
  9. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hier ook door de pil heen zwanger, maar was net begonnen, dus mss was hij nog niet goed ingewerkt. De eerste maand keurig menstruatie in de stopweek, de keer erop niet. Mijn zoontje van 2 zei mama baby in de buik. Toen had ik nog zoiets van je bent niet goed:p. Maar toen ik in de stopweek maar wat oud bloed verloor en daarna helemaal niest meer begon ik te twijfelen en deed toch maar een test. Wel positief dus!! Volgende week de eerste echo, ben benieuwd!!

    vanwaar de vraag? Heb je zelf ook het vermoeden???

    Groetjes Liena
     
  10. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Nou niet echt het vermoeden nee.
    Maar voel me de laatste week anders allemaal rare klachtten,al bij de dokter geweest en die heeft de eierstokken en baarmoeder gevoelt maar vond niets geks mbt een ontsteking.
    Zwangerschap hebben we het niet over gehad,omdat ik er niet vanuit ga.
    Maar die klachtten zijn zo maf,misselijk met vlagen,buikpijntjes,zere borstten af en toe maar geen gevoelige tepels.
    Verder smaakt me het eten ook niet,brodd wel maar warm eten kom ik net ver mee. En zo een vol gevoel ook in mijn buik.
    Heb al een test gedaan maar die was negatief.

    En ja ik ben gewoon aan de pil,oudste dochter kwam ook door de pil heen maar dat merkte ik heel snel dus ja das lastig.
    Op internet zocht ik het dus op maar vond niets,vandaar de vraag ok.
    Heb nu vervroegt een stopweek ingelast en moet het vandaag of morgen worden.
    Vanmorgen dacht ik het komt eraan,kreeg buikpijn zoals bij elke menstruatie maar tot nu toe niets en de pijn is weg..
    Maar ik verwacht dan dus wel gewoon ongi te worden door de pil dus.

    Maar blijf me qfvragen waaf de klachtten vandaan komen.
    Van de dok moet ik volgende week bloedprikken als het nog iet weg is.
     
  11. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Dat is wel vervelend en ook dat je klachten er zijn maar geen positieve test. Kan natuurlijk zijn dat de test nog niet reageerde, maar het blijft wel vervelend. Op zich wel fijn dat er geen ontsteking lijkt te zitten en mss geeft dan volgende week het bloed wel uitsluitsel, daarin kunnen ze natuurlijk ook zien als je wel zwanger bent. Ben erg benieuwd.
    Als ik je symptomen zo lees dan zou het maar zo kunnen, maar ons lichaam is wat dat betreft natuurlijk maar een raar ding.
    Ben benieuwd of je menstruatie gewoon op gang komt deze week!!

    Hoe zou je het zelf vinden om toch weer zwanger te zijn?
    Ik moe(s)t er erg aan wennen. Vind het wel weer bijzonder en we wilden wel graag drie kids maar eigenlijk nog niet zo vlot op elkaar:). Mar het is nu eenmaal zo en we maken er het beste van;)

    Knuffel Liena
     
  12. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Als of de duivel ermee speelt,ik ben zojuist ongesteld geworden,nog niet veel dus we wachtten even af,wel helderrood overigens,zo begint bij mij elke menstruatie.
     
  13. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Ja kijk al het wel zo is moeten we even flink gaan verbouwen ivm ruimte maar het zou hartstikke welkom zijn hoor.
    Wat komt dat komt vind ik dan maar en daar nemen we zeker onze verandwoording voor!
     
  14. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat is hier idd ook zo, maar op zich wel fijn dat de menstruatie in ieder geval op gang is gekomen. Nu hopen dat de symptomen en de pijn ook weggaan!!
    En idd hier ook welkom, alleen idd ook nog even een plek verzinnen voor de babykamer;)......
     
  15. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Hihi ja wij hadden toen we het kochtten twee slaapkamers,we hebben bij de jongste dus een slaapkamer bijgebouwt.als het nu zo zou zijn word het uitbouwen hahahaha.
    Ik vraag me af of de klachtten weggaan,ik kreeg het vorige week donderdag,en toen slikte ik gewoon nog de pil,sterker nog,ik was toen sinds die maandag weer begonnen met de strip omdat ik de week daarvoor ongesteld was geworden! Ik heb nu dus een vervroegde stopweek ingelast omdat er misschien nog wat uitmoet ofzo? Ja ik weet het ook niet hoor,verzin ook maar wat.
    Maar goed al zoj het zo zijn,zou ik alsnog gewoon ongesteld worden dus hier schiet ik ook miet erg mee op..
     
  16. liena

    liena Fanatiek lid

    21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja met de pil is de menstruatie natuurlijk ook niet helemaal natuurlijk, dus het kan alsnog wel zo zijn. Dan zou het bloed-onderzoek je daar antwoord op kunnen geven. Blijf het even volgen, ben ook wel benieuwd.. Veel suc6 in ieder geval....

    Groetjes Alina
     
  17. jesje08

    jesje08 Niet meer actief

    Weer wat aparts..ben dus gister ongi geworden,wel goed overigens,gewoon normaal dus.
    Maar heb sinds gisteravond last aan mijn linkerzij onderin. Steeds steken,of ik nu lig,sta,zit,loop heel de dag ook al pijn,dat heb ik normaal dus niet tijdens mijn menstruatie.
    Altijd alleen vlak voor ik het word en daarna niet meer,nu al heel de dag en afgelopen nacht..was dat nu weer?
     

Deel Deze Pagina