Zwanger en geen symptomen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Susy87, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susy87

    Susy87 Lid

    18 feb 2014
    49
    28
    18
    Hallo
    Ik lees al even mee op dit forum maar ik lees overal dat vrouwen veel klachten hebben. Ik heb al een zoontje van 15 maanden en heb in maart een miskraam gehad. . Bij mijn zoontje was ik doodziek en nu heb ik totaal geen klachten, ik voel me niet eens zwanger, heb hierdoor ook meerdere testen gedaan maar die zijn allemaal positief. Ik ben nu 5+2 week. Door de miskraam ben ik extra onzeker en de echo staat pas voor 19 sep verpland.. (ik loop via een traject en daardoor doen ze daar voor 8wk geen echo). Herkent iemand dit ook en was wel alles goed?
     
  2. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Bij mijn eerste kreeg ik pas rond de 8 a 9 weken kwaaltjes... bloednerveus was ik er van. En meneer is me een eigenwijze peuter! Hihi

    Deze zwangerschap doodmoe, misselijk, zere borsten from the gecko... en toch voelde ik me regelmatig "niet zwanger". Nu begint Mn buik te groeien en voel al wat beweging dus kan ik er niet meer om heen.

    Elke zwangerschap is anders. Kan zijn dat de kwaaltjes nog komen of dat je een van de gelukkige bent die nergens last van heeft
     
    Susy87 vindt dit leuk.
  3. Susy87

    Susy87 Lid

    18 feb 2014
    49
    28
    18
    Laat ik het dan maar hopen dat ik een van de gelukkige ben haha want mijn vorige zwangerschap was een drama. . Ik had echt werkelijk overal last van, heb daardoor ook de hele zwangerschap thuis gezeten.. ik weet dat iedere zwangerschap anders is maar van alles naar niets is toch wel een heel groot verschil.. ik hoop dat het goed mag gaan
     
  4. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat vervelend dat je in de zwangerschap zo ziek bent geweest. En wat verdrietig van je miskraam. Maar symptomen zeggen echt niets over de verloop van je zwangerschap! Echt niet.. iemand die heel veel klachten heeft, wil niet zeggen dat een zwangerschap goed verloopt. Maar anders (Geen klachten dus gaat mis) wil ook echt niet zeggen dat het misgaat! Ik zelf voelde mij tot 10weken niet zwanger geen klachten, Geen symptomen, niks. Als ik geen test had gedaan wist ik niet eens dat ik zwanger was. Ja alleen de menstruatie die uitbleef
     
    Susy87 vindt dit leuk.
  5. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    gefeliciteerd! Ik kreeg ook pas de eerste echte klachten zoals misselijkheid vanaf week 6. Ik geloof dat ik zelfs ook nog een topic heb geplaatst dat ik bijna geen symptomen had de eerste 2 weken. Maar daarna kwam het in alle hevigheid. Met 11 weken was ik er zo goed als vanaf en nu heb ik nergens meer last van (13e week)
     
    maansneeuw en Susy87 vinden dit leuk.
  6. Susy87

    Susy87 Lid

    18 feb 2014
    49
    28
    18
    Gelukkig dat ik zie dat er ook vrouwen zijn die geen klachten hebben, of ze pas later krijgen en toch alles goed gaat. . We zullen afwachten tot de eerste echo om te kijken of we een klein krummeltje zien.. wachten duurt zo lang haha
     
  7. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    En een pret echo? Die kunnen meestal al wat eerder. Was ook redelijk onzeker het eerste trimester maar wat extra echo's hebben me er doorheen gesleept
     
  8. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Allereerst gefeliciteerd.

    Dit is mijn 3e zwangerschap en elke keer voelde ik me niet zwanger. Het is dat de testen en de echo lieten zien dat ik zwanger was, anders had ik het niet geloofd. En wachten op de eerste echo duurt gewoon erg lang.
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  9. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Bij mij begonnen de kwaaltjes ook wat later. En bij sommige komen er helemaal geen symptomen. Je kunt wat vaker een testje doen om er zeker van te zijn (dat deed ik ook regelmatig de eerste weken).
     
  10. Babs1990

    Babs1990 Bekend lid

    1 sep 2015
    545
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Hartelijk gefeliciteerd!
    Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mij op en top zwanger. Misselijk, hele pijnlijke borsten, erge rugpijn en vanaf het begin dood moe. Bij de echo kwamen we er achter dat ik leeg vruchtzakje had. Bij de zwangerschap van mijn zoontje merkte helemaal niks! Hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad. Nu weet ik vanaf gisteren dat ik weer in verwachting ben en merk weer helemaal niks. Stelt mij dus juist gerust!

    Geniet van je.zwangerschap.
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  11. Susy87

    Susy87 Lid

    18 feb 2014
    49
    28
    18
    Jij ook gefeliciteerd! Bij mij was het dus andersom ik had bij mijn miskraam weinig tot geen klachten en had een missed abortion bij 8 weken. . Ik hoop maar dat het goed is dat er bij de echo over 2.5 week een mooie baby te zien is. .
     
  12. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd
    Ik ben aanstaande zondag 13 weken zwanger en ik kan de misselijkheid op 1 hand tellen.
    Verder helemaal nergens last van.
    Ik begrijp je gevoel heel goed.
    Ook ik voel me niet zwanger.
    Ik heb ondertussen twee goede echo's gehad waardoor ik weet dat ik zwanger ben en mijn buikje begint nu te groeien.
     
    Susy87 vindt dit leuk.
  13. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik merk ook niets, sinds vandaag weet ik dat ik zwanger ben en ben rond de 5 weken denk ik. Bij mijn zoontje was ik wel ontzettend moe en heb ook een paar keer gehad dat ik ietsje misselijk was maar verder ook helemaal niets. Misschien komt dat nog.. was toen geloof ik vanaf week 6 dat ik zo moe werd
     
    Susy87 vindt dit leuk.
  14. Susy87

    Susy87 Lid

    18 feb 2014
    49
    28
    18
    Echt fijn te horen dat er dus meer heen klachten hebben:) weer wachten rustig af
     

Deel Deze Pagina