Pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sas, 18 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Omdat ik het me niet meer kan herinneren van mijn vorige zwangerschappen....

    Wie weet wanneer de pijn in je borsten minder wordt? Ik ben nu 5 weken en kan er niets aan hebben, zelfs als ik loop doet het pijn.

    Gr. Sas
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Het is dat je er nu over begint. Ik heb er nu eigenlijk geen last meer van. Maar wanneer dat eigenlijk precies is afgelopen, die pijn... Ik ben nu 18 weken. Volgens mij is het nog niet zo lang minder. Ik denk met 3mnd ongeveer. Dus 14 weken.
    Sterkte! ;)
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Hoi Sas,

    Ik denk dat dit per persoon verschilt. Bij mij werd het pas na 14 weken minder gevoelig. Sterkte ermee!

    Lotte
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Sas, bij mij begint t nu een beetje af te nemen...zal dus rond de 3 maanden zijn! succes ermee!
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, ik heb helemaal nergens last van, soms vind ik dat wel eng, dan denk ik laat me maar iets voelen, een soort bewijs ofzo. Jenny
     
  6. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik zat te denken, hen je al een zwangerschapsbh? Bij mij hielp dat behoorlijk. Het zit dan wat lekkerder en het doet minder pijn.
     
  7. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Hai Mirna,

    Nee, die heb ik nog niet gekocht... voor mijn gevoel is dat nog te vroeg (ben steeds bang dat het mis gaat), maar die beugels zijn ook geen pretje.
    Bedankt voor de tip, ik ga er van de week toch maar eentje halen, misschien helpt dat.

    Gr. Sas.
     
  8. Isabelle D

    22 sep 2005
    37
    0
    0
    Studente
    Vlaams-Brabant
    Vanaf wanneer is zo'n zwangerschaps beha aangeraden ?
    Ik heb nu al vrij grote borsten (D) en voel al van de eerste dag pijn terwijl ze nu al zwellen. Heeft iemand daar ervaring mee ... Moet het gedaan zijn met mooie lingerie dan .. ?
     
  9. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik draag nu al voedings BH's van een collega weet niet hoelang ik ze nog aan kan maar geven opdit moment veel steun
     

Deel Deze Pagina